רועי סימוני מארח את אחמד אבו לעם: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 4

המחזור ה-4 בליגה א׳ צפון בפתח ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״ מארח את יו״ר הפועל אום אל פאחם - אחמד אבו לעם. אסי גלבוע מארחת את מגדל העמק לדרבי העמקים, כאוכב פוגשת את מ.ס. רובי שפירא, צור שלום תארח את מכבי טמרה, הפועל הרצליה תפגוש את קרית אתא, כפר כנא בדרבי המגזר מול דבוריה, בני ערערה תארח את באקה אל גארביה, עירוני טבריה מארחת את הפועל איכסל ומ.ס טירה תפגוש את בני זלפה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-10-2019
  • 18:41

שלום לכולם!

המחזור ה-4 בפתח ורובי שפירא שומרת על מאזן מושלם וניצבת במקום הראשון, בבאקה רושמים ניצחון ראשון העונה ומשתחרר קצת הלחץ. הפועל הרצליה היא הראשונה לפטר מאמן העונה - בני טבק סיים את תפקידו ובמקומו מינו את יגאל אנטבי, בטבריה עדיין מחפשים ניצחון ראשון, אילן סוויסה חוזר סוף סוף למגרשים (רק בריאות) ורושם ניצחון ראשון, באסי שחקניו הצעירים של אדם זועבי מציגים בעיקר התלהבות אך זה לא יספיק בכדי להישאר בליגה.

השבוע בחרתי לארח חבר יקר מאוד והאיש שמכיר את ליגה א׳ צפון אולי הכי טוב שיש, אחמד אבו לעם, יו״ר הפועל אום אל פאחם. יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר מבין שנינו.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל מגדל העמק

רועי - אסי רושמת הפסד שלישי ברציפות וממוקמת במקום האחרון בטבלה, וללא חיזוק משמעותי היא תמשיך להיות שם. מגדל העמק מגיעים אחרי ניצחון חשוב על טבריה וחזרתו של אילן סוויסה למגרשים (החלמה מהירה) ותרצה לרשום ניצחון שני ברציפות. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק. 

אחמד - אסי גלבוע קבוצה חסרת ניסיון עם מאמן מצוין שאני מאוד אוהב וחושב שהעתיד עוד לפניו. במגדל העמק יש קבוצה טובה עם שחקנים מנוסים וטובים, שצריכים לעשות את העבודה. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

 

האם אילן סוויסה ושחקניו יחגגו גם מול אסי? (מדיה מגדל העמק)

 

הפועל כאוכב - מ.ס רובי שפירא חיפה 

רועי - משחק מסקרן בין שתי קבוצות שצפויות להתמודד בחלק העליון של הטבלה. כאוכב רושמים ניצחון גדול בשבוע שעבר ומציגים יכולת נהדרת, ברובי שומרים על מאזן מושלם וניצבים במקום הראשון אחרי ניצחון ענק על טירה. כאוכב תהיה יריבה עיקשת וקל זה לא הולך להיות לאף אחת מהקבוצות. ההימור שלי: תיקו. 

אחמד - כאוכב קבוצה מהטובות בליגה עם מאמן מנוסה וטוב על הקווים, רוב הסגל נשאר מהעונה שעברה וזה יתרון משמעותי מאוד עבור הקבוצה. רובי מגיעים אחרי 3 ניצחונות רצופים, אך כאוכב תהיה עבורם משוכה קשה מאוד. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

שחקני 'רובי' רוצים לחגוג גם מול כאוכב (דוברות עיר הפועלים)

 

מכבי צור שלום - מכבי טמרה

רועי - צור שלום מגיעה אחרי הפסד בשבוע שעבר ותרצה לנצח בבית, במכבי טמרה רושמים ניצחון חשוב אבל לא שקט בקבוצה, אם ידעו לשים את הבעיות בצד יוכלו להתרכז רק בכדורגל ולהשיג גם תוצאות. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

אחמד - צור שלום בנתה העונה קבוצה שתעשה לא מעט צרות בליגה, לטמרה יש סגל שחקנים מנוסה וטוב, אך הפעם זה יספיק להם רק לנקודה. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל הרצליה - עירוני קרית אתא

רועי - בהרצליה ביצעו שינויים מהר מהצפוי ויגאל אנטבי מגיע כדי להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון בו היא ממקומת. ניר ואלי יודעים שצעירים זה דבר טוב, אך חייב חיזוק של מספר שחקנים מנוסים. בבית הם ירצו להשיג נצחון, קרית אתא מפסידה בשבוע שעבר ולא תרצה לרשום הפסד שני ברציפות. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

אחמד - הרצליה מינו מאמן חדש בתחילת השבוע - יגאל אנטבי, וזה תמיד עושה את שלו ונותן את אותותיו, למרות שהוא לא כל כך מכיר את הליגה אני חושב שזה יעזור להם להשיג ניצחון ראשון העונה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

הפועל כפר כנא - מ.ס דבוריה

רועי - כפר כנא עם פתיחת עונה נהדרת תרצה להמשיך במומנטום החיובי בכדי להיצמד לצמרת הגבוה, בדבוריה נפרדו מוואסים עבאס ומינו במקומו את אלעד בראון המצוין, שמכיר את הליגה היטב ויעזור לקבוצה לעלות על דרך המלך. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא. 

אחמד - משחק מאוד מסקרן בין שתי קבוצות מצוינות ושני מאמנים טובים, בדבוריה אלעד בראון ובכפר כנא אחמד סבע שהוא אחד המאמנים הטובים בליגה. לכפר כנא יש יתרון משמעותי מכיוון שהקבוצה רצה כבר עונה שנייה ברציפות ביחד וזה יעזור להם לנצח את המשחק. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

 

הפועל ערערה - הפועל באקה אל גארביה

רועי - בני ערערה שגילו התלהבות במשחקים הראשונים, מבינים שלאורך העונה זה לא ממש יספיק להם והם יהיו חייבים להתחזק במספר שחקנים בכדי שיעזרו לקבוצה להישאר בליגה. בבאקה רושמים רושמים ניצחון ראשון שמשחרר הרבה לחץ, אבל המשכיות היא מילת המפתח להמשך הדרך. ההימור שלי: ניצחון לבאקה. 

אחמד - בערערה יש קבוצה טובה ונמרצת עם מאמן שיודע להעמיד את השחקנים שלו בצורה נהדרת על המגרש, מולם מגיעה באקה של אבי סבג, קבוצה טובה ואיכותית יותר, אך זהו דרבי המשולש ולדרבי יש חוקים משלו. ההתלהבות של ערערה תגרום להפתעה במשחק שיתקיים במגרשה הביתי של באקה. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

 

עירוני טבריה - הפועל איכסל

רועי - בעירוני טבריה עדיין מחפשים את הניצחון הראשון העונה ולמרות יכולת טובה מול מגדל העמק בשבוע שעבר, הקבוצה הפסידה. טבריה חייבים חלוץ וקשר עושה משחק, אחרת בסגל הקיים זה לא יספיק. באיכסל מגיעים אחרי ניצחון בשבוע שעבר, השני מתחילת העונה ויודעים שניצחון בעיר הכנרת ייתן הרבה ביטחון להמשך הדרך. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל.

אחמד - טבריה היא אחת הקבוצות הביתיות ביותר בליגה, קבוצה שיודעת להוציא את המיטב במגרשם הביתי. איכסל מגיעה בתקופה טובה ועם איילון אלימלך שנמצא בתקופה נהדרת - ללא ספק אחד השחקנים הטובים ביותר בליגה א׳ צפון והוא שחקן ששייך לרמות הגבוהות. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל. 

 

איילון אלימלך בתקופה נהדרת! (חגאג רחאל)

 

מ.ס טירה - הפועל בני זלפה

רועי - שתי קבוצות שהצפיות מהן מאוד גדולות אך בפועל הן לא מציגות כדורגל גדול. בזלפה רושמים בשבוע שעבר ניצחון ראשון העונה וירצו לרשום ניצחון שני ברציפות. בטירה מאוכזבים מההפסד לרובי ויודעים שעוד הפסד יגרום להמון לחץ במערכת. משחק שבו כל אחת מהקבוצות חייבת לנצח. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

אחמד - המשחק המרכזי של המחזור. שתי קבוצות שתתמודדנה בצמרת הגבוהה העונה ואף על הכרטיס לליגה הלאומית. שתי הקבוצות רושמות פתיחת עונה לא טובה בכלל, אך הליגה ארוכה ויש המון זמן כדי לשנות. טירה קבוצה עיקשת וטובה מאוד, בזלפה יש המון שחקנים טובים ומוכשרים. קל זה לא הולך להיות לאף אחת מהקבוצות. ההימור שלי: תיקו.

 

האם מוריס אוזן יצליח לנצח את טירה במשחק המחזור (עודד חסין)

רועי סימוני מארח את אחמד אבו לעם: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 4

הוסף תגובה
תגובות
  1. רועי סימוני (טברייני 03-10-2019, 19:08)
    אם אתה מבין כדורגל זה כמו שאני יהיה רמטכל
  2. בקה מנצחת (חסאם 03-10-2019, 19:09)
    אתה שונא באקה
  3. אבו אל עם יא נוכל אני מקווה שפחם תתפרק בע"ה. (הוגה דעות 03-10-2019, 22:31)
  4. אבו אל עם יא נוכל אני מקווה שפחם תתפרק בע"ה. (הוגה דעות 03-10-2019, 22:31)
  5. העם עם הגולן (נגזרת 04-10-2019, 06:54)
    אבו אלעאם מפרגן רק למגזר.