"יש לנו את הסגנון והדרך שלנו, נקווה לחזור עם שלוש נקודות"

למרות שהמחזור הראשון לעונה נפתח עבור הפועל כאוכב בהפסד, קבוצתו של אדהם הדיה הספיקה לרשום שני ניצחונות רצופים. בראיון לאתר 'גולר' המאמן מספר על הקבוצה שנבנתה העונה בכאוכב - ועל על ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את מוליכת הטבלה רובי שפירא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 03-10-2019
  • 10:09

אדהם הדיה נחשב למאמן מצוין, שאימן בעונה הקודמת את הפועל איכסאל ואת אחי נצרת. למרות שבמהלך הקיץ הוא לא היה אמור לאמן בליגה א', הוא הגיע לכאוכב והתרשם מהמועדון "זו קבוצה מסודרת עם כל התנאים להצליח". בליגה א' צפון נבנו העונה לא מעט קבוצות שמכוונות לצמרת הטבלה "זו תהיה ליגה שוויונית מאוד, אין כרגע פיבוריטיות" אומר הדיה, ויחד עם זאת מדבר על ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את מוליכת הטבלה רובי שפירא בתקווה להמשיך את רצף הניצחונות.

 

מה הוביל אותך לאמן את כואכב העונה?

"לא הייתי אמור לאמן בליגה א', וכשהגעתי לכואכב ראיתי שזו קבוצה מסודרת, שיש בה תנאים טובים והכל התחבר עם ההנהלה והשחקנים. מרבית השסגל הוא הוא משנה שעברה ויש לנו קבוצה צעירה מאוד".

 

איך התרשמת מהיכולת של השחקנים עד כה?

"התרשמתי לטובה יש לנו קבוצה טובה מאוד, שתדבר חזק בליגה. היה  חשוב לי שלב שחקניי בית צעירים שהם העתיד של הקבוצה".

 

 

האם שחקני כואכב ימשיכו את רצף הניצחונות במחזור הבא מול רובי שפירא (צילום: אבי רביבו)

 

מה המטרות שלכם העונה?

" נעשה הכל כדי להגיע לחלק העליון של הטבלה".

 

מי לדעתך הקבוצה שיתמודדו בצמרת הטבלה?

"אני חושב שהשנה תהיה ליגה שוויונית, יש הרבה קבוצות שנבנו לצמרת אבל כרגע אי אפשר להגיד קבוצות פיבוריטיות. ככל שנהיה עמוק יותר בליגה נוכל לדעת, קשה לכולן בהתחלה ואני שמח מאוד שאספנו עוד ניצחון ברצף".

 

מה מבדיל אותך ממאמנים מאחרים?

"אני מביא את המקצועיות של ליגת העל והלאומית, והם מרגישים את זה בתוכן של האימון עצמו. הם עשו שינוי דרסטי ואני מרגיש שהם מתקדמים".

 

במחזור הבא תפגשו את רובי חיפה איך תתכוננו למשחק?

"יש לנו את הסגנון שלנו והדרך שלנו, הדינמיקה של הקבוצה והשביל שאנחנו הולכים בו. רובי שפירא זו קבוצה טובה מאוד, יש לה פתיחת עונה מצוינת והמשחק יהיה קשה, נקווה שננצח את המשחק ונחזור עם שלוש נקודות בדרך שלנו".

אדהם הדיה מרוצה מהיכולת של שחקניו עד כה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אדהם בן אדם נהדר (כאוכב בלב 03-10-2019, 11:27)
    קודם כל יש לי בקשה לאתר המכובד שיכתוב את השם של הקבוצה בצורה נכונה