משה בן לולו חתם באדומים אשדוד

כפי שפורסם לראשונה באתר גולר, משה בן לולו חלוצה של אום אל פאחם חתם בהפועל "אדומים" אשדוד מליגה א' דרום, במטרה לחזק את הסגל הקיים. בן לולו נחשב לחלוץ ברמה גבוהה שהיווה חלק בלתי נפרד מעלייתה של פאחם לליגה הלאומית, והוא צפוי להיות בורג מרכזי באדומים העונה. רז בנימין דובר המועדון: "אנחנו שמחים לצרף שחקן בדמותו של משה לסגל השחקנים שלנו"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-10-2019
  • 17:05

הפועל "אדומים" אשדוד, מודיעה היום (רביעי) על החתמתו של החלוץ משה בן לולו, ששיחק בהפועל אום אל פאחם ואף רשם איתה עלייה היסטורית לליגה הלאומית. הנהלת האדומים הביעה לאחרונה רוצה להחתים חלוץ שיהווה רגל מסיימת בקבוצה, ובן לולו נחשב לחלוץ ברמה גבוהה וצפוי להיות לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה העונה. 

 

רז בנימין דובר הקבוצה : "אנו שמחים לצרף שחקן בדמותו של משה לסגל השחקנים שלנו. הוא יהווה תוספת כוח אדירה לקבוצה ולהתקפה שלנו. אנו עושים מאמצים רבים כדי שתיהיה לנו קבוצה טובה שתעמוד במטרות שלנו והעיקר לשמח את הקהל המסור והאוהב שלנו".

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחחחח (אלפסי 02-10-2019, 19:25)
    תתחיל לרדוף אבא ניראה מי ישלם לך שנה מהיום המועדון הזה בפירוק עם כל מה שהם חייבים
  2. מיקצוען (ברקוביץ 02-10-2019, 19:41)
    שחקן ברמה גבוה מאוד בן לולו היגעתה למועדון ברמה ביחד עם סגל השחקנים נגיע לרמות גבוהות ולמען המטרות נעשה ונצליח בעזרת השם סוף העונה אנחנו הלאומית מי שלא יודע לפרגן שיוכל את עצמו
  3. משה מקווה שתקבל משכורת בזמן ויש ביטחונות (יודע דבר 02-10-2019, 20:10)
    משה היקר בהצלחה יש לי חברים שיחקו האדומים אשדוד ורודפים אחר המשכורת עד היום לידיעתך בהצלחה בחור
  4. משה מקווה שתקבל משכורת בזמן ויש ביטחונות (יודע דבר 02-10-2019, 20:10)
    משה היקר בהצלחה יש לי חברים שיחקו האדומים אשדוד ורודפים אחר המשכורת עד היום לידיעתך בהצלחה בחור