עו"ד שי אבני מארח את שלומי שלמה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 7

הליגה הלאומית חוזרת למתכונתה הרגילה, כשרוב המשחקים ישוחקו היום (שישי), ושאר משחקי המחזור ישוחקו ביום שני ולקראת המחזור בחר עו"ד שי אבני לארח את שלומי שלמה. ראשל"צ תארח את בני סכנין במשחק שתוצאתו יכולה לתת כיוון לעונה שלמה עבור האורחת. אותו דבר אצל הפועל פ"ת שתשחק מול כפר קאסם. בנוסף, יש לנו מפגש צמרת בין אום אל פאחם שכבר במקום החמישי מול רמת השרון השנייה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 04-10-2019
  • 08:25

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

אנו במחזור השביעי מיד לאחר ראש השנה ובפתח יש לנו מספר משחקים מעניינים שיקבעו את כיוון הקבוצות לעונה כולה. ראשל"צ תארח את בני סכנין במשחק שתוצאתו יכולה לתת כיוון לעונה שלמה עבור האורחת. אותו דבר אצל הפועל פ"ת שתשחק מול כפר קאסם. בנוסף, יש לנו מפגש צמרת בין אום אל פאחם שכבר במקום החמישי מול רמת השרון השנייה.

הפעם אני מארח את שלומי שלמה, המאמן שעשה עונה גדולה עם ירמיהו חולון בעונה שחלפה בליגה א' דרום ולמרות שהיה לו את התקציב הנמוך בליגה, סיים עם הקבוצה במקום השמיני. המאמן קיבל כמה הצעות מעניינות לעונה זו והוא ממתין לאתגר הגדול הבא.

 

מכבי פ"ת-בני לוד

שי אבני: מכבי פ"ת במומנטום טוב ונמצאת במקום הראשון. בני לוד פתחה עם שני ניצחונות רצופים ולאחר מכן ספגה ארבעה הפסדים רצופים! הקבוצה מינתה בחזרה את ערן קוליק למאמן. המאמן שעשה איתם פלאים בעונה הקודמת והשאיר אותם בליגה יחזור לעשות פלאים כבר במשחק הקרוב. הניחוש שלי: תיקו.

שלומי שלמה: מכבי פ"ת במומנטום אחרי הניצחון בדרבי, היא מועמדת לעלייה ובמשחק בית כזה אסור לה למעוד. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

 

ערן קוליק חוזר לקווים. יפתיע את מכבי פ"ת (באדיבות אתר ONE - נעם מורנו)

 

מ.ס. כפר קאסם-הפועל פ"ת

שי אבני: כפר קאסם השיגה ניצחון בכורה במחזור האחרון וכעת יש לה סוג של דרבי מול הפועל פ"ת. הדרבי של פ"ת היה בשליטה של מכבי ולהפועל יש כעת רק מחצית הנקודות שיש ליריבתה העירונית הנמצאת בראש הטבלה. זו ההזדמנות של הפועל פ"ת לחזור לצמרת. איבוד נקודות במשחק זה ויהיה קשה לחזור לחבורת הצמרת. הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

שלומי שלמה: שתי הקבוצות עם מאזן די דומה ושתיהן תבואנה קודם כל במטרה לא להפסיד. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו-בית"ר ת"א

שי אבני: אצל הפועל עכו הכל מאוזן. מאזן שערים של 6-6 לאחר שישה מחזורים, כלומר ממוצע של שער למשחק וספיגה אחת. בית"ר ת"א עם מאזן גרוע וספיגה של עשרה שערים בשישה מחזורים. הפסד של בית"ר ת"א במשחק זה יגזור עליה עונה קשה מלווה בקרבות תחתית. הניחוש שלי: תיקו.

שלומי שלמה: עכו קבוצה טובה שרוצה לחזור לימיה הגדולים. בבית יש להם הזדמנות להשיג שלוש נקודות מול בית"ר ת"א מהתחתית. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

שחקניו של בן זקן רוצים לקחת נקודות מנוף הגליל (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

הפועל נוף הגליל-הפועל ר"ג

שי אבני: נוף הגליל חזרה מסכנין עם ניצחון שנתן לה תקווה, רגע לפני השנה החדשה. איתי מרדכי היה צריך את שלוש הנקודות כמו אוויר לנשימה וכעת הוא ינסה לצבור מומנטום מול ר"ג שבסך הכל פתחה טוב את העונה עם הפסד בודד בשישה משחקים. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

שלומי שלמה: נוף הגליל ימשיכו את המומנטום לאחר ניצחון חוץ בסכנין והם לא יפספסו משחק בית מול הפועל ר"ג להמשיך ולצבור 3 נקודות נוספות. הניחוש שלי: הפועל נוף הגליל.

 

הפועל קטמון-הפועל עפולה

שי אבני: קטמון במקום הרביעי, מרחק 3 נקודות מעליית ליגה. עפולה עם פתיחת עונה גרועה. עידן בראון מונה למאמן אך יהיה לו קשה ללא חיזוק. אם ייענו לדרישותיו, יכול להיות שיגלו מאמן צעיר ומוכשר. רק שיתנו לו את הכלים לכך. הניחוש שלי: תיקו.

שלומי שלמה: קטמון קבוצה יציבה שתלך עד הסוף, עפולה הביאה מאמן מצוין -  עידן בראון, שאני מאחל לו בהצלחה ואני בטוח שהוא ייקח נקודות כבר במשחק זה. הניחוש שלי: תיקו.

 

קטמון רוצה לחגוג גם מול עפולה (באדיבות אתר ONE - אורן בן חקון)

 

הפועל אשקלון-מכבי אחי נצרת

שי אבני: אשקלון הפסידה הפסד צורב בחוץ מול רמה"ש במחזור האחרון. זה היה משחק שנקודות בו יכלו להצהיר על מטרות גדולות העונה. למרות זאת, אי אפשר לבטל את פתיחת העונה הטובה של אשקלון, במיוחד לנוכח עונש הורדת הנקודות. אשקלון בבית צריכים לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

שלומי שלמה: אשקלון בבית ימשיכו לעשות את העבודה וינצחו את המשחק הזה. אחי נצרת קבוצה טובה, אך אשקלון עם פתיחה מצוינת תנצל את הביתיות. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

 

הפועל אום אל פאחם-הפועל רמה"ש

שי אבני: משחק צמרת בין אום אל פאחם שבמקום החמישי לבין רמת השרון שבמקום השני כאשר רק 3 נקודות מפרידות ביניהם. לדעתי זה משחק העונה של אום אל פאחם! ניצחון במשחק זה והקבוצה יכולה לרוץ עד הסוף במיוחד שיש לה גב אדיר עם 3,000 אוהדים שממלאים את האצטדיון בעפולה בכל משחק בית. רמת השרון במאזן מצוין של צבירת נקודות מתחילת העונה וכעת זה אמור קצת להתאזן. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

שלומי שלמה: משחק המחזור! שתי הקבוצות תבואנה במטרה לנצח, אך בגלל שזה משחק של פרשת דרכים, הלחץ והמתח יגרמו לחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם סכנין תגיע סוף סוף לעונה הזאת? (באדיבות אתר ONE - שחר גרוס)

 

הפועל ראשל"צ-בני סכנין

שי אבני: ראשל"צ עם הפסד ראשון העונה במחזור הקודם לאחי נצרת. סכנין הפסידה בבית לנוף הגליל ומקבוצה שציפו ממנה לעלות ליגה – היא נמצאת כעת במקום העשירי עם 7 נקודות. בדיוק חצי מהמובילה מכבי פ"ת. זה משחק העונה של סכנין! הפסד במשחק זה ואני יכול לראות מצב שהקבוצה תידרדר אפילו לקרבות תחתית ותהיה בסכנת ירידה לליגה א'! ניצחון כאן ותיפתח דרך חדשה על מאבק העלייה. מנגד, ראשון לציון בנתה קבוצה לעלייה ואחרי ההפסד במחזור הקודם יבואו בכל הכח לקחת 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

שלומי שלמה: שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד, אבל אני מאמין שראשון לציון ישאירו את הנקודות בבית וינצחו את המשחק. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

עו"ד שי אבני מארח את שלומי שלמה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 7

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי שלמה מאמן ענק שבשקט יכול לאמן בלאומית ויותר (אוהד ליגה א 04-10-2019, 11:04)
    תסתכלו על הגיליון שלו רק הצלחות בכל שנה ועליות ליגה הוא גם המאמן הכי צנוע ואהוב על השחקנים זה ידוע
  2. אוי עפולה עפולה - נפלתם עם עידן בראון (צורי 04-10-2019, 16:24)
    מאמן חלשששש -ימכור אותכם בשניה בראון לך תמכור חמוצים - כם את זה לא יקנו ממך