כאוכב ו'רובי' נפרדות בתיקו 1-1

המחזור הרביעי בליגה א' צפון הפגיש את 'רובי שפירא' חיפה עם הפועל כאוכב. אחמד דיאב העלה את את כאוכב ליתרון במחצית השנייה, אבל 'רובי' הוכיחה שהיא לא באה לשמש תפאורה כשאוסמה שעאבן איזן את התוצאה לקראת סיום והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1. עודד קוטר: "אני מרוצה מהקבוצה ומאיך שהיא שיחקה היום", אדהם אדיה: "אני מאוכזב, לא ניצלנו מצבים וקיבלנו גול"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-10-2019
  • 13:51

הפועל כואכב אירחה את הפועל רובי שפירא חיפה במסגרת המחזור הרביעי בליגה א' צפון. קבוצתו של עודד קוטר הגיעה למשחק במומנטום מצוין אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהעלו אותה למקום הראשון בטבלה, ועם רצון גדול להמשיך את רצף הניצחונות ולשמור על המקום בצמרת. מנגד קבוצתו של אדהם אדיה הגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים בשני המחזורים האחרונים אחרי שפתחה את העונה בהפסד ראשון, וגם היא רוצה להמשיך את רצף הניצחונות.

שתי הקבוצות הפגינו יכולת טובה מאוד במחצית הראשונה ונראו מחוברות מאוד על המגרש, כשהן מפעילות לחץ אחת על השנייה ויוצרות מצבים לכבוש שערים. אך למרות הניסיונות הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים והם ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס. 

במחצית הראשונה הקבוצות המשיכו ללחוץ אחת על השנייה, עם ניסיונות להגיע לשער היריבה עד הדקה ה-65 בה אחמד דיאב קיבל כדור במרכז הרחבה,עבר את הגנת 'רובי' והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1.

 

אחמד דיאב מעלה את קבוצתו ליתרון ורץ לחגוג (חגאג ראחל)

 

המחצית השנייה נפתחה בקצב מצוין, ושתי הקבוצות המשיכו להפגין יכולת טובה וליצר מצבים מסוכנים.

 

שחקני רובי שפירא , הציגו יכולת טובה גם במחצית השנייה (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-83 שחקני רובי הפעילו לחץ סמוך לשער כאוכב מוחמד יוספין עמד מול השער וקיבלו כדור מצוין מאנדרי לברצ'נקו, יוספין מסר לאגף הימני כדור שפגש את אוסמה שעאבן, שבעט כדור שטוח ישירות לשער כאוכב ואיזן את התוצאה. עד לסיום נרשמו ניסיונות נוספים של הקבוצות לעלות ליתרון, ללא הצלחה והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות ובתוצאה שמשקפת את המשחק.

במחזור הבא רובי שפירא חיפה תפגוש את הפועל הרצליה, והפועל כואכב תפגוש את בני זלפה.

 

הקבוצות המשיכו לנסות לעלות ליתרון, אך נפרדו בחלוקת נקודות (חגאג ראחל)

 

עודד קוטר מאמנה של רובי שפירא אמר בסיום: "היה לנו משחק טוב נגד קבוצה טובה. אני מרוצה מהקבוצה ואיך שהיא שיחקה היום".

 

עודד קוטר מרוצה מהיכולת של חניכיו במשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

אדהם אדיה מאמנה של כואכב בתגובה: "אני מאוכזב, יכולנו לנצח אחרי השער הראשון הגענו לשני מצבים לתת את השני, לא ניצלנו את זה, קעבלנו גול וחבל".

 

אדהם אדיה מאמנה של כואכב מאוכזב שקבוצתו ספגה שער במשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי של המועדון סיכם את המשחק: ״ראשית לפני הכל אנו מודים כמו תמיד לאנשי כאוכב על הכנסת אורחים ויחס שנתן לנו תחושה ביתית. המשחק התקיים על משטח מצוין שגרם לשתי הקבוצות לשחק כדורגל משובח. משחק מהיר, משחק טקטי והרבה מצבים. כדורים שרקו ליד שני השערים ובכל התקפה ניתנה לקהל התחושה שהמשחק לא שוחק בליגה א'. שתי הקבוצות מאוד איכותיות ומאומנות ומשחקות כדורגל יפה לצופה. אנו שמחים שאוסאמה שעבאן נכנס לטבלת הכובשים ופתח את העונה מבחינתו. מבחינתנו מדובר בתוצאה טובה במגרש קשה וביתי, אנו נמשיך להתחזק".

 

מיקי קופל, "שתי קבוצות איכותיות ומאומנות שמשחקות כדורגל יפה" (חגאג ראחל)

רובי וכואכב נפרדות בתיקו, תוצאה שמשקפת את המשחק (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות