יוגב בן סימון עמד על הקווים: יבנה ובן סימון יעמדו לדין

ביום שישי האחרון, יוגב בן סימון "עמד" על הקווים במשחקה של מכבי יבנה מול אדומים אשדוד ככל הנראה על תקן מאמן הקבוצה, אך הוא אינו מחזיק בתעודה המתאימה לאימון בליגה א'. איגוד המאמנים שלח בקשה להעמדה לדין. סגן יו"ר איגוד המאמנים, אמיר כהן: "איגוד המאמנים יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו למיגור התופעה"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 06-10-2019
  • 10:42

ביום שישי האחרון אירחה מכבי יבנה את אדומים אשדוד, יבנה כזכור נפרדה ממאמנה, עידן בראון, שעזב להפועל עפולה ומאז טרם מינתה מאמן ראשי לקבוצה ובמשחק מול אדומים אשדוד, מי שכביכול ניהל את משחקה של יבנה וככל הנראה שימש כמאמן, הוא יוגב בן סימון, שלא אין את התעודה המתאימה לעסוק באימון קבוצה בליגה א'. על כך תועמד מכבי יבנה לדין.

 

מכתב איגוד המאמנים לעו"ד ניר רשף, תובע ההתאחדות לכדורגל:

 

אמיר כהן, סגן יו"ר ארגון המאמנים אמר על העמדות לדין של בן סימון: "איגוד המאמנים יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו למיגור התופעה. תפקידנו לשמור על המאמנים אשר למדו והשקיעו מזמנם, לצורך קבלת דיפלומה ולא ניתן לכאלו אשר אינם מחזיקים בדיפלומה לפגוע בענף. ברצוני לשבח את ערנותו של שופט המשחק אשר ציין בדוח השיפוט את הנ"ל, כמו כן שיתוף הפעולה עם איגוד השופטים מצוין ואנו מתריעים מבעוד מועד על כאלו אשר ידוע לנו מראש שאינם מחזיקים בתעודה, דבר אשר עושה את המלאכה יותר קלה. נמשיך לעבוד קשה למען מעמד המאמן ללא משוא פנים ותודה רבה לאיגוד השופטים על העזרה במיגור תופעה זו".

יוגב בן סימון יועמד לדין (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יבנה (דוד 06-10-2019, 11:57)
    יבנה הנהלת ליצנים בראשותו של יוסי לגזיאל. נותן לאדם ללא תעודה לנהל קבוצה ששואפת לעלות ליגה.ממש בושה