השקמה רמת גן חוזרת לנצח

אחרי ההפסד בגביע, חזרה השקמה רמת גן למגרשה הביתי, אירחה בליגה את בני יהוד החזקה וניצחה 2-3. שון צופי, אבייתר נדלר ואגם אור כבשו לשקמה, שגיא קאופמן ורון בוארון איזנו זמנית עבור יהוד.

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 07-10-2019
  • 09:23

המשחק נפתח בשליטה של השקמה רמת גן וכבר בדקה ה-5 יעקוב אנייאו פורץ מימין לרחבה ומעביר כדור רוחב לשון צופי שמקרוב בועט פנימה, 0-1 לשקמה רמת גן.

עשר דקות עוברות ועוד התקפה של השקמה רמת גן, הפעם שון צופי מוציא רוחב לאבייתר נדלר שמתוך הרחבה בועט פנימה 0-2 לשקמה.

 

שני הקפטנים, לירן גוטמן ויוסי נקש, עם צוות השיפוט לפני המשחק. גוטמן הוא הרבה מעבר לקפטן ביהוד. צילום: אלי שמואלי.

 

עוד 10 דקות עוברות והפעם נדלר בועט מ-16 מטרים ונעצר רק במשקוף. חמש דקות לסיום המחצית, התקפה של בני יהוד כשהקשר המהיר של יהוד, עדי בסט פורץ משמאל לרחבה ומוציא כדור לרון בוארון שבנגיעת אומן מוסר לשגיא קאופמן שבועט לפינה הימנית, 1-2. לא סתם מכונה שגיא קאופמן שגיא "רק רשת". בדיק בגלל השערים היפים האלה. 

 

בדקה 45 חטיפת כדור של משה שלמה ה"מגן סופה" של יהוד 20 מטרים מהשער, מכניס כדור רוחב לרון בוארון שלא מתבלבל ובועט לפינה הימנית וקובע שוויון 2-2. 

 

 

יהוד מאזנת את התוצאה משער אדיר של שגיא קאופמן המכונה שגיא "רק רשת".  (אלי שמואלי)

 

16 דקות בתוך המחצית השנייה, התקפה של השקמה כשאבייתר נדלר מוסר כדור לאלדן עזר שבועט מתוך הרחבה ומשה שלומה מציל גול בטוח מקו השער. בדקה ה-70 קיבלנו התקפה של השקמה רמת גן בה אבייתר נדלר מוסר כדור לשון צופי שבועט כדור מ- 16 מטרים ליד הקורה השמאלית והחוצה.

שתי דקות עוברות והפעם השקמה כובשת, שון צופי בועט כדור לשער שנהדף על ידי משה שלמה וחוזר לאגם אור שמקרוב בועט פנימה וקובע 2-3 לשקמה.

 

שחקני השקמה כובשים את שער הניצחון (אלי שמואלי)

 

בתוך תוספת הזמן, התקפה של בני יהוד מימין, שמואל חדד שמכונה ה"מטוס" פורץ לרחבה עובר את הבלם ואת השוער ומוציא רוחב לגדי סולומוביץ החלוץ האגדי, שמחמישה מטרים בועט הכדור נהדף מקו השער על ידי שוער השקמה, אגם אור שמשאיר את התוצאה בעינה ומשאיר את הנקודות לקבוצתו.

 

 בני יהוד, רגע לפני המשחק.  (אלי שמואלי)

השקמה חוגגים ניצחון חשוב (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המנדט לעלייה הוא של השקמה. (איתן פתאל 07-10-2019, 11:13)
    התביעה של יתר הקבוצות לעלות ליגה מהמקום הראשון נדחית על הסף, יהיה קשה אך... We shall overcome
  2. אצלנו בשקמה המוטו הוא קבוצתי ותכליתי וזה עובד. (קיש קריא 07-10-2019, 15:55)
    בלי אגו ועם חדר הלבשה חיובי ושחקנים כשרוניים, אנחנו "מביאים" אותה עד עתה. כבר עכשיו בכל התקפה אנחנו מבצעים במינימום עשר מסירות מדויקות, בעט ורוץ לא קיים אצלנו ובכל משחק אנחנו נותנים את הנשמה. העונה הזו היא שלנו, גמר חתימה טובה לכולם.
  3. הג'יפות משיכון ותיקים קיבלו שישיה מאשדוד בגביע (זוהר כוכבי 07-10-2019, 18:58)
    אין שמחה כמו שמחה לאיד. עדי שמאי והמגולים, בשוק הכרמל יש בסטה פנויה למכירת בצל זה בול תפור עליכם. כמה מכוערים אתם יכולים להיות, מילא חיצונית אבל גם פנימית ? חזי טורס, היית עדין איתם בסיום המשחק הגביע בינינו. אצלנו בבית אשדוד היו יוצאים בשן ועין ולא בטוח בכלל שהיינו מפסידים להם, בטח ובטח לא 6:1
  4. שמואלי, "מכבי השקמה חן" ולא השקמה רמת גן (עמנואל כץ 09-10-2019, 08:06)
    שנים שאני מחזיק ממך ויודע שאתה סופר מקצועי, מנוסה ואיכפתי ולכן מוצא לנכון להאיר דווקא לך להיות מושלם בדיווח. לידיעתך, מיום האיחוד בינהם, הגוף המנהל הרשמי של הקבוצה נקרא : אגודת מכבי רמת חן - השקמה. צום קל וגמר חתימה טובה.
  5. הלוזרים הנצחיים (השקמה לא תעלה 09-10-2019, 19:17)
    לא יעלו גם בעונה שאין יריבות משמעותיות עם כסף. הכל שם שכונה ... זה רק עניין של זמן עד שיפשלו. תלויים ביכולת של נדלר בלבד