ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור הרביעי

המחזור הרביעי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 25 שערים. צעירי טייבה מנצחת בבית, קרית אונו, שועאע כפר קאסם, עמישב פ"ת, שמשון בני טייבה וכפר ברא מנצחות בחוץ והמשחקים בין עוצמה חולון נגד בית דגן ובני יפו נגד בית"ר כפ"ס מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 08-10-2019
  • 11:39

מחנה יהודה - עמישב פתח תקווה : 1-0

מחנה יהודה אירחה את עמישב לדרבי של פתח תקוה. עמישב החליפה מאמן וזה ניכר על כר הדשא. מחצית ראשונה ללא שערים פינתה את מקומה למחצית השנייה בה הובקע שער אחד של אור גירו בדקה ה-57 שקבע ניצחון ראשון העונה לעמישב .

 

שחקני 2 הקבוצות (אלי שמואלי)

 

בית"ר ר"ג - כפר ברא : 3-2

כפר ברא יצאה למשחק חוץ נגד בית"ר ר"ג וכבר במחצית הובילה 2-0 מרגליהם של ריאן מחמוד וצ'יקו דננבאום.  בית"ר ר"ג הגיבה משערו של מוחמד חטארי. בדקות הסיום כפר ברא הגדילה את יתרונה משערו של חמאד מוחמד בדקה ה-93.  שער נוסף התוספת הזמן של בר אהרוני קבע את תוצאת הסיום 3-2 לכפר ברא.

 

כפר ברא חוגגים ניצחון (אלי שמואלי)

 

הפועל הוד השרון - הפועל קרית אונו : 3-1

קרית אונו יצאה למשחק חוץ קשה בהוד השרון. מחצית ראשונה מאופסת ובמחצית השנייה קרית אונו השתלטה על המשחק והבקיעה לא פחות מ-3 שערים מרגליהם של הכובשים המחוננים ננו ועקנין וצמד של מאיר דרעי שמראים שקרית אונו השנה במקום הראשון בצדק.

 

שחקני שמשון בני טייבה בפתיחת המשחק (פייסבוק הפועל טייבה)

 

בית"ר פתח תקווה - שמשון בני טייבה : 2-1

שמשון בני טייבה מהצמרת התארחה אצל בית"ר פ"ת מהתחתית. המחצית הראשונה הייתה מלאה באירועים וכללה שלושה שערים. כבר בדקה השנייה בני טייבה עלתה ליתרון מפנדל של אביב חדד אבל שתי דקות מאוחר יותר אותו אביב חדד השווה את התוצאה משער עצמי.  בדקה ה-29 נרשמה תוצאת המחצית ולמעשה גם תוצאת המשחק משער של ויסאם סינדיאני. בית"ר פ"ת סיימה את המשחק בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ניסן ספיר בדקה ה-87.

 

שחקני והנהלת טייבה מאושרים בסיום (פייסבוק הפועל טייבה)

 

הפועל קלנסאוה - שועאע כפר קאסם : 3-2

שועאע כפר קאסם יצאה למשחק חוץ נגד קלנסואה.  הפתיחה הייתה של כפר קאסם שתוך 22 דקות עלתה ליתרון 2-0 מרגליהם של איתי אוחיון וסהר אוחיון אבל צמד שערים של מיכאל קירטיבה הבלתי נגמר בדקות 45 ו-64 השוו את התוצאה. אקורד הסיום היה של איסלם אלזינטי בדקה ה-82 ובסיום 3-2 לשועאע כפר קאסם ושלוש נקודות יקרות.

 

בני יפו אורתודוכסים - בית"ר כפ"ס : 0-0

בני יפו אורתודוכסים אירחה במגרשה את בית"ר כפ"ס מחזיקת הגביע הטרייה. שתי הקבוצות ניסו לנצח את המשחק אבל בסיום שתיהן לא הצליחו להבקיע ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות. 

 

צעירי טייבה - שמשון ת"א : 1-4

צעירי טייבה אירחה במגרשה את שמשון תל אביב שלא מצליחה להתרומם מתחילת העונה . שמשון עלתה ליתרון מוקדם מרגליו של עומר הלוי אבל זה רק העיר את טייבה שעד הסיום כבשה לא פחות מ-4 שערים מעגל מרגליהם של גמליאל פרץ, גיל גילקרוב וצמד של גד עובדיה ובסיום 4-1 ענק לצעירי טייבה.  טייבה תחסר את בלמה אריאל ענבי במשחק הבא שהורחק בדקה ה-79.

 

עוצמה חולון - עירוני בית דגן : 1-1

עוצמה חולון העולה החדשה אירחה במגרשה את בית דגן החזקה. בית דגן הובילה במחצית 1-0 משער של אמית ליבגוט בדקה ה-28.  יתרון שהחזיק עד רבע שעה לסיום עד שהגיע דוד פלנטר וקבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: גד עובדיה, שחקנה המצוין של צעירי טייבה עם צמד הוכיח שליגה ב' קטנה עליו.

מאמן המחזור: צביקה לוי, מאמנה המצוין של עמישב חוזר לקווים וכבר במשחקו הראשון כמאמן משיג את הניצחון הראשון העונה לקבוצתו.

 

מאמן המחזור - צביקה לוי 

 

קבוצה מצטיינת: קרית אונו עם ניצחון חוץ קשה נגד הוד השרון ומראה שתדבר חזק העונה

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור הרביעי

הוסף תגובה
תגובות
  1. הניצחון של כפר ברא על ר"ג זו הפתעה מרעישה (ברק 08-10-2019, 13:40)
    ר"ג קבוצה הרבה יותר טובה והיא הוכיחה זאת כשניצחה בגביע את ירמיהו חולון. גם התיקו של עצמה זו הפתעה
  2. צעירי טייבה יעלו ליגה יש להם קבוצה חזקה (אוהד 08-10-2019, 13:57)
    צעירי טייבה עולים ליגה השנה