ביתי אינו מבצרי: כפר ברא מנצחת את בית"ר ר''ג

בית"ר רמת גן אירחה במגרשה את הפועל כפר ברא לאחר ההפסד בגביע לבית"ר כפ''ס, רמת גן שחסרה את בלמה המורחק ליטף נחום הפסידה 3-2. ריאן, דננבאום וחמאד כבשו לכפר ברא, חטארי ואהרוני צימקו עבור ר"ג

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 08-10-2019
  • 14:18

המשחק נפתח בקצב מהיר ליד שני השערים וכבר בדקה השנייה התקפה של כפר ברא, סלים רייאן שולח כדור עומק למשה דננבאום שבועט לשער אך שוער רמת גן הודף מצוין. בדקה ה-10 התקפה של בית"ר ר''ג מגיעה מימין, רובי דבורה פורץ לרחבה, מוציא רוחב שעובר את כל ההגנה ומגיע לבר אהרוני שמקרוב בועט החוצה.

בדקה ה-25 התקפה של רמת גן, טל שטח שולח כדור עומק לרובי דבורה שבמצב של אחד על אחד מול שוער כפר ברא, בועט מקרוב החוצה. חמש דקות מאוחר יותר והנדנדה נמשכת, התקפה של כפר ברא משמאל, משה דננבאום פורץ לרחבה, מגביה לסלים רייאן  שממטרים בועט לידיו של שוער רמת גן.

חמש דקות לסיום המחצית הגיע השער הראשון לאחר התקפה של כפר ברא מימין, דורון דריי מגביה לרחבה למחמוד ריאן, שנוגח מעל כולם פנימה וקובע 1-0 לכפר ברא.

 

כפר ברא עולה על לוח התוצאות (אלי שמואלי)

 

עוברות דקות וכפר ברא מקבלת פנדל אחרי הכשלה ברחבה של אושר זוהר. משה דננבאום    בועט לפינה השמאלית פנימה, 2-0 לכפר ברא במחצית.

 

כפר ברא מכפילה את היתרון (אלי שמואלי)

 

המחצית השנייה נפתחת בלחץ כבד על שערה של כפר ברא ובדקה ה-57 התקפה של רמת גן מימין, בר אהרוני פורץ לרחבה, מוסר כדור לחטארי שמוכשל, השופט מעניק פנדל גם לרמת גן. מוחמד חטארי בועט לפינה הימנית פנימה ומצמק, 2-1.

 

ר"ג כובשת, מאוחר מדי ומעט מדי (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-68 רמת גן יכולה הייתה לאזן את התוצאה, אלון גולשטיין מוסר לחטארי שבועט מ-16 מטרים מעל השער. 10 דקות לסיום ועוד התקפה של רמת גן, נמרוד מחני בועט ממרחק של 20 מטרים מהשער, הכדור פוגע בדורון דריי ויוצא לקרן. לאחר לחץ של רמת גן שניסתה להשוות, בדקה ה-93 התקפה מתפרצת של כפר ברא, סלים רייאן מוסר כדור למוחמד חמאד שמקשית מעל השוער ופנימה, 3-1. 

 

כפר ברא כבר רואה את הניצחון קרוב (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-95 התקפה של רמת גן, אלון גולדשטיין שולח כדור רוחב לבר אהרוני שמקרוב בועט פנימה וקובע את תוצאת המשחק, 3-2 לכפר ברא.

בשבוע הבא תפגוש בית"ר רמת גן את בית דגן וכפר ברא תפגוש את בני יפו.

כפר ברא חוגגת ניצחון מול ר"ג (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זאת הפתעה (ברק 09-10-2019, 21:18)
    כפר ברא נחשבת קבוצה חלשה וביתר ר"ג הרבה יותרנטובה ממנה.