"נתכונן להרצליה כמו לכל משחק, נגיע צנועים וממוקדים"

שלומי מראד, קשרה של רובי שפירא חיפה, הוא אחת ההחתמות הבולטות שהקבוצה עשתה במהלך הקיץ האחרון כשהמטרה המרכזית היא לבנות קבוצה צעירה בשילוב שחקנים מנוסים במטרה להגיע לצמרת. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לרובי: "מדובר במקום יוצא דופן לטובה בהתנהלות שלו", ועל ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את הפועל הרצליה: "הצוות המקצועי יכין אותנו כמו שצריך"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-10-2019
  • 11:35

הפועל רובי שפירא בנתה השנה קבוצה איכותית עם שאיפות גדולות, זאת במטרה להתברג בצמרת הטבלה של ליגה א' צפון. שלומי מראד יהיה אחד משחקני המפתח של המועדון האדום והוא צפוי להוביל את הקבוצה. הקשר בן ה-30 שיחק בעברו בליגה הלאומית בקבוצות כמו הפועל כפ"ס ועראבה, ובליגת העל ברמת השרון. בעונה הקודמת הוא שיחק חצי עונה בטבריה וחצי עונה נוספת בבני זלפה מליגה א' צפון. את העונה הנוכחית הוא פתח במדי רובי שפירא חיפה, "גם בליגת העל אין מקצועות כמו ברובי שפירא" מספר הקשר ומוסיף: "אני שמח שהשגנו תוצאות טובות, זה נותן ביטחון להמשך". מראד, מספר בריאיון על המרקם שנוצר העונה בקבוצה, ועל השאיפות להמשך הדרך: "אסור לחשוב קדימה מדי, נסתכל ממשחק למשחק".

 

מה הוביל אותך העונה להפועל רובי שפירא?

"ברגע שישבתי במשא מתן עם הסוכנים שלי D&A מול מיקי קופל, הבנתי שמדובר במקום מאוד יוצא דופן לטובה בהתנהלות שלו במחוזות של ליגה א'. אגדיל ואומר שגם בליגת העל אין מקצוענות כזאת, וירידה עד לפרטים הקטנים ביותר, מיקי איש מיוחד והוא הראה לי הבעת אמון בחוזה לשנתיים ואני אעשה הכל על מנת להחזיר לו ולקהל שלנו על הדשא".

 

אתם מציגים יכולת טובה מתחילת העונה, מה אתה יכול לספר על החיבור שלכם כקבוצה?

"אם להיות כנה מבחינת יכולת אנחנו יכולים הרבה יותר! אני שמח שהשגנו תוצאות טובות בהתחלה זה נותן ביטחון ודבק להמשך, כי בזכות התוצאות בשלושת המחזורים הראשונים הצגנו משחק איכותי מול כאוכב והיינו ראויים לנצח. הסוד לדעתי זה הקוקטייל של חדר ההלבשה שלנו שמורכב מצעירים ומנוסים ויש הרבה כבוד, שמחה וצניעות בין השחקנים".

 

שלומי מראד, "יש קוקטייל בחדר ההלבשה שמשלב בין שחקנים מנוסים לצעירים וזה סוד ההצלחה (צילום: יח"צ)

 

איך העבודה מול המאמן עודד קוטר?

"עודד אחד המאמנים הכי יסודיים שאימנו אותי בקריירה, בכל משחק אנחנו מגיעים מוכנים טקטית לפרטי פרטים, מעבר לזה הרבה זמן לא הרגשתי חיבור כזה אמיתי למאמן כאדם ולדרך שלו המקצועית".

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על הדשא?

"אני חושב שהתכונה שהכי מאפיינת אותי כשחקן זה 'השקט שלי' עם הכדור ובכלל בתוך המשחק".

 

שלומי מראד, "התכונה שהכי מאפיינת אותי היא שקט" (מאור אלקסלסי)

 

איך התרשמת עד כה מליגה א' צפון העונה?

"הליגה השנה מאוד שוויונית, אני לא זוכר כזאת ליגה הרבה זמן, כל קבוצה בכל יום נתון יכולה לנצח קבוצה אחרת. בגלל זה צריך פשוט להתקדם ממשחק למשחק ולא לחשוב קדימה יותר מידי".

 

במחזור ליגה הבא תפגשו את הפועל הרצליה, איך תתכוננו למשחק?

"הצוות המקצועי יכין אותנו כמו לפני כל משחק, אנחנו השחקנים נמשיך להגיע צנועים וממוקדים".

שלומי מראד, יהווה בורג מרכזי העונה ברובי שפירא (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות