ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור החמישי

מחזור החמישי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 23 שערים עירוני כסייפה עדיין מושלמת. בני אילת וירוחם מנצחות בבית. יבנה, קרית מלאכי ודימונה מנצחות בחוץ ורק המשחק בין מודיעין לבאר שבע מסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-10-2019
  • 10:23

מ.ס עירוני כסייפה – בית"ר קרית גת : 0-4

הוליכה מכסייפה אירחה את בית"ר קרית גת. כסייפה הוכיחה בפעם החמישית העונה כי עבדו שם בקיץ ממש חזק על מנת לחזק את הקבוצה במקומות הנכונים ובדרך השיגה עוד ניצחון משכנע 4-0 משערים של דין טורג'מן, סיאף אל הואשלה וצמד של דרור ויצמן. קרית גת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אושר דהן בדקה ה-82.

 

בית"ר מעלה אדומים – בית"ר יבנה : 4-1

בית"ר יבנה העולה החדשה יצאה למשחק לא פשוט במעלה אדומים אבל הצליחה להשיג ניצחון גדול כאשר היא כובשת לא פחות מארבעה שערים מרגליהם של יוסי גניש, מנגיסטו טרפה, רואי צארום ורז לוי. מעלה אדומים הישוותה זמנית מפנדל של דקל כהן על סף השריקה למחצית ובסיום ניצחון בכורה העונה ליבנה שמטפסת למקום ה-12.

 

בני אילת – עירוני גדרה : 1-3

בני אילת אירחה את גדרה שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה. האילתים לא התחשבו במצבם של הגדרתים ובמחצית הובילו 1-0 משערו של שון בוסקילה. במחצית השניה אופק בלסאן הכפיל את התוצאה. עידן כהן מגדרה צימק את התוצאה בדקה ה-68 וגדרה לחצה על מנת להשיג את השיוויון אבל בדקה ה-91 אילת הגדילה את יתרונה משער של נתנאל סויסה ובסיום ניצחון 3-1 לאילת.

 

שחקני גדרה מאוכזבים בסיום (פייסבוק הפועל גדרה)

 

מ.ס שיכון המזרח – מכבי עירוני קרית מלאכי : 1-0

שיכון המזרח אירחה במגרשה את קרית מלאכי החזקה. המשחק הוכרע בשער בודד לזכות קרית מלאכי בדקה ה-32 מרגליו של החלוץ המצוין אריאל טרבלסי. קרית מלאכי משיגה ניצחון חשוב מאד ומתמקמת במקום החמישי החשוב ועל הדרך מנחילה הפסד ליגה ראשון העונה לחניכיו של שמעון וקנין.

הפועל ירוחם – מכבי עירוני נתיבות : 0-1

ירוחם החזקה אירחה את נתיבות מהתחתית. על כר הדשא נתיבות עשו הכל על מנת לצאת עם נקודה לפחות מהמשחק וכמעט והצליחה במשימה עד שהגיע אלירן וסקר הירוחמי והבקיע את השער היקר שהקנה לירוחם 3 נקודות חשובות מאד.

 

שחקני דימונה ושדרות לפני שריקת הפתיחה 

 

מכבי עירוני שדרות – מ.ס דימונה : 4-2

דימונה התארחה בשדרות למשחק בין 2 קבוצות שיסיימו את העונה הסדירה בצמרת העליונה ואיזה משחק נהדר קיבלנו. שדרות עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-37 מרגליו של רפי  עמוס. דימונה הגיבה ב-4 שערים משערים של משה אסולין ויוסף אבו לאבן צמד כ"א. ליאור היילה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-70 ובסיום 4-2 מדהים לדימונה בשדרות.

 

שחקני דימונה חוגגים בסיום 

 

עירוני מודיעין – מ.ס באר שבע : 1-1

עירוני מודיעין אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע ופתיחת המשחק היתה סוערת ועד לדקה ה-13 התוצאה היתה 1-1 משערים של יקיר אזולאי מבאר שבע ואור אליהו ממודיעין . מודיעין שלטה ברוב שלבי המשחק אבל ללא הצליחה לממש את יתרונה בכר הדשא ללוח התוצאות. מודיעין סיימה את המשחק ב-8 שחקנים לאחר הרחקתם בדקות הסיום של אור אליהו, אדהם מילאד וליעד עובד ולמרות זאת הצליחה לצאת עם נקודה יקרה ובסיום 1-1.

 

הפועל לוד – צעירי רה"ט : 0-0

משחק בין שתי קבוצות מתחתית הטבלה הסתיים ללא שערים ובסיום חלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : יוסף אבו לאבן עם משחק מצוין וצמד בניצחון היקר על שדרות.

 

מאמן המחזור : שי חג'ג' מאמנה של בית"ר יבנה עם ניצחון חוץ משכנע במעלה אדומים (חגי חסדאי)

 

 

קבוצה מצטיינת : מ.ס דימונה עם ניצחון ענק בשדרות.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור החמישי

הוסף תגובה
תגובות
  1. נראה ששדרות לא הולכת לשחזר את העונה הקודמת (ברק 14-10-2019, 11:57)
    עד כה דימונה, ירוחם וק. מלאכי נותנות את הטון בליגה