עו"ד שי אבני מארח את אלעד בראון: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 9

המחזור התשיעי בליגה הלאומית יוצא היום לדרך כשבצמרת נכון לעכשיו נמצאות ארבע קבוצות. רמת השרון איבדה גובה ואני לא חושב שהרכש שהביאה השבוע באמת יחזק אותה. אום אל פאחם בדהירה רצינית של 5 ניצחונות רצופים. בני לוד עם 6 הפסדים רצופים ולעפולה המשתפרת חסר מזל עם הפסדים דחוקים בדקות הסיום. השבוע שי אבני מארח את אלעד בראון ומעניין יהיה לראות מי ינצח בתחזית השבועית...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-10-2019
  • 16:22

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

אנו במחזור התשיעי ובחבורת הצמרת נשארו 4 קבוצות. רמת השרון איבדה גובה ואני לא חושב שהרכש שהביאה השבוע באמת יחזק אותה. אום אל פאחם בדהירה רצינית של 5 ניצחונות רצופים. בני לוד עם 6 הפסדים רצופים ולעפולה המשתפרת חסר מזל עם הפסדים דחוקים בדקות הסיום.

הפעם אני מארח את אלעד בר און. בר און נחשב לאחד המאמנים הצעירים המבטיחים כאשר אימן בעונה שעברה את רובי שפירא והצליח לסיים במקום השביעי בליגה א' צפון עם סגל שהיה בנוי ברובו על צעירים. את העונה האחרונה התחיל בצוות המקצועי של אום אל פאחם בלאומית וכעת עומדות בפניו הצעות מעניינות והוא מוכן לאתגר הבא.

 

הפועל אשקלון - הפועל קטמון

שי אבני: קרב צמרת אמיתי מכיוון שאשקלון בלי עונש הורדת הנקודות הייתה שייכת לחבורת הצמרת. במחזור הקודם האשקלונים הפסידו בבית לאום אל פאחם ואסור להם להפסיד משחק בית שני תוך שבוע. קטמון במומנטום מצוין שאמור להירגע. הניחוש שלי: הפועל אשקלון.

אלעד בר און: לאשקלון אסור להפסיד בבית משחק שני ברציפות. קטמון לא יכולים לנצח כל שבוע. משחק שקול שיסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

נועם שוהם, יצליח לעצור את הקטר מפ"ת? צילום: יח"צ.

 

מכבי פ"ת - הפועל ניר רמה"ש

שי אבני: משחק העונה של רמה"ש. רמה"ש הלהיבו בתחילת העונה והיה נראה שנבנית קבוצה שתרוץ עד הסוף. הפסד למכבי פ"ת יוריד את התקוות שנוצרו העונה. מכבי פ"ת נראית כמו מכונה שלחצה על כפתור עליית ליגה ופשוט עובדת על אוטומט. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

אלעד בר און: מכבי פ"ת במומנטום טוב מדי. מאמין שתהיה כאן הפתעה. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

הפועל ראשל"צ - בית"ר ת"א בת ים

שי אבני: ראשל"צ עושה את שלה בדרך לעליית ליגה ובבית אמורה לנצח את בית"ר ת"א שפתחה גרוע את העונה. כל תוצאה מלבד ניצחון של המארחת תהיה הפתעה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

אלעד בר און: יחסי הכוחות ברורים. אני לא זוכר את בית"ר ת"א במצב כזה ומוזר לראות אותם כך לאחר העונה האחרונה. ראשל"צ תיקח בבית 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

קהל ראשון לציון...יכול להיות מרוצה מקבוצתו העונה. צילום: יח"צ.

 

הפועל אום אל פאחם - מכבי אחי נצרת

שי אבני: אום אל פאחם במומנטום מטורף של 5 ניצחונות רצופים וניר ברקוביץ' לא חלם על פתיחה כזו בתפקידו החדש. עם 3,000 אוהדים שימלאו את המגרש הביתי בעפולה-אני רואה את המומנטום ממשיך. הניחוש שלי: אום אל פאחם.

אלעד בר און: אני מכיר את סגל השחקנים המצוין באום אל פאחם. אני מאמין שהם ינצחו את המשחק הזה וימשיכו לרוץ בצמרת. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

 

מ.ס כפר קאסם - הפועל עפולה

שי אבני: עפולה משתפרת ממשחק למשחק ורק חוסר מזל בדקות האחרונות מנע ממנה להשיג נקודות במחזורים האחרונים. הפעם הם פוגשים את כפר קאסם שמינו את תומר קשטן למאמן. הניחוש שלי: תיקו.

אלעד בר און: עפולה משחקת טוב לאחרונה ואני מאמין שחוסר המזל ייעלם והנקודות יתחילו לזרום. אני רואה את עפולה חוזרים עם 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

 

עידן בראון, מאמן עפולה. חייב לעצור את כפר קאסם שפתחה מצויין את העונה. צילום: רמי גרידיש.

 

הפועל עכו - בני לוד

שי אבני: משחק ביתי חשוב מאוד לעכו שצריכה לקחת כאן 3 נקודות. בני לוד עם מומנטום שלילי של 6 הפסדים רצופים והפסד במשחק זה יעמיד אותם כמועמדת חזקה לירידת ליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

אלעד בר און: בני לוד לא יכולים להפסיד כל שבוע ואני מאמין שהפעם המומנטום השלילי ייעצר. עכו סופגת בכל משחק. הניחוש שלי: בני לוד.

 

הפועל נוף הגליל - הפועל פ"ת

שי אבני: נוף הגליל התייצבה לאחר פתיחת העונה הגרועה ולמעשה מראש השנה הפסיקה להפסיד וצברה נקודות. הפועל פ"ת עם ניצחון ביתי על עכו ששחרר המון לחץ. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

אלעד בר און: משחק שקול בין שתי קבוצות שיהיו העונה באמצע הטבלה. משחק של תיקו. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני סכנין - הפועל ר"ג

שי אבני: משחק שיקבע הרבה לסכנין. סכנין ניצחו את אחי נצרת במחזור הקודם ניצחון שיכול לפתוח להם דרך חדשה. הקבוצה צריכה להמשיך את המומנטום בבית מול הפועל ר"ג. כל תוצאה אחרת וכנראה שכל התקוות  לחזור לליגת העל בעונה הבאה ייעלמו מהר. הניחוש שלי: בני סכנין.

אלעד בר און: סכנין עם סגל טוב יותר והניצחון מול אחי נצרת שחרר הרבה לחץ. סכנין בבית צריכים לקחת את הנקודות. הניחוש שלי: בני סכנין.

עו"ד שי אבני מארח את אלעד בראון: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 9

הוסף תגובה
תגובות