"נעשה הכנה, נשחק את הכדורגל שלנו ונקווה לנצח את בית דגן"

כששמשון בני טייבה נבנתה העונה אף אחד לא ציפה שהיא תתמודד בצמרת, וכנגד כל התחזיות הקבוצה הצליחה לרשום ניצחונות ולתפוס את המקום השני בטבלה. מי שמוביל את הקבוצה העונה הוא המאמן דודו חלף, שמספר בראיון לאתר 'גולר' על השאיפות העונה ועל ההכנות למחזור הבא בו יפגשו את עירוני בית דגן

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 23-10-2019
  • 16:00

דודו חלף נחשב למאמן מצוין שאימן בעונה הקודמת את בית"ר רמת גן, ויש לו עבר עשיר בליגות הנמוכות. חלף, הגיע העונה לשמשון בני טייבה ובנה שם קבוצה נהדרת לכל הדעות, שכנגד כל התחזיות הצליחה להגיע לצמרת הטבלה ואף צפויה לדבר חזק בליגה.

למרות הגעגועים לאמן בליגה א', המאמן המצוין שם למטרה להוביל את קבוצתו הנוכחית לצמרת ומאמין שאם חניכיו ימשיכו להציג כדורגל חיובי וישמרו על רצף הניצחונות קבוצתו תוכל לדבר גם על עלייה. רגע לפני שיפגשו במחזור הבא את מוליכת הטבלה עירוני בית דגן, הוא מספר על תלכיד השחקנים שבנה העונה, ועל ליגה ב' דרום א' העונה.

 

דודו מה הוביל אותך העונה לאמן את שמשון בני טייבה?

"רצון לקבל קבוצה גדולה ורצון להצליח. משך אותי שלקבוצה יש אתגר ועבר גדול מאוד, קהל עם אצטדיון ותנאים אחרים לגמרי ממה שהורגלתי".

מה אתה יכול לספר על הקבוצה שבנית העונה?

"בהתחלה היה לי קשה כי ההכנה לא כל כך הייתה טובה, היו תנאים קשים בגלל שהכנה החלה מעט באיחור. בחרתי שחקנים שאני מכיר בעברי כמאמן מליגה א', וידעתי שהם יהיו מחויבים אלי באופן מלא ומוחלט ושאם הם ימשיך איתי יהיה חיבור מידי וטוב".

לא הימרו עלייך שתהיה בצמרת והפתעת את כולם, מה אתה יכול להגיד על זה?

"מתחילת הדרך אמרנו שהקבוצה כרגע לא בנויה כדי לעלות, ושחומר השחקנים לא מספיק טוב למרות הכישרון הרב שיש בקבוצה. מה שמדביק אותנו בצמרת זה החיבור, ההשקעה והרצון של השחקנים אני מקווה שזה ימשיך בשבועות הקרובים, כי בקרוב לקראת ינואר יתחילו להיווצר פערים בטבלה ונצטרך לשמור על המקום שלנו".

 

דודו חלף, "ההכנה לליגה הייתה לא טובה, אבל בחרתי בשחקנים מחוייבים" (צילום: יח"צ)

 

מה המטרות שלכם העונה?

"המטרות הן להיות בצמרת הגבוהה, כרגע הוגדרה מטרה בחמישה שישה מחזורים הקרובים לשמור על מקום 1-3, אבל הרצון לסיים בצמרת. אם לקראת ינואר עדין נהיה שם אולי אפילו נחזק את הקבוצה וננסה ללכת עד הסוף".

אימנת הרבה שנים בליגה א', לא היית רוצה לחזור לשם?

" זו שאלה מתבקשת, אני מאוד מתגעגע לליגה א' זו ליגה יותר מקצוענית, העונה יש שידורים ועניין ואני מאוד רוצה לחזור. הלוואי ויתמזל מזלי וזה יקרה בטיימינג הנכון. אני יכול לומר שהייתה התעניינות בתחילת העונה אבל זה לא הסתדר כי סגרתי בטייבה וזה הסתדר לי בעבודה והחיים האישיים".

מה דעתך על ליבה ב' דרום א' העונה?

"העונה הליגה מאוד שוויונית לעומת העונה הקודמת שאור יהודה ושמשון רצו למעלה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ומי שתהיה יציבה עד ינואר לדעתי תהיה מועמדת מס' 1 לעלייה".

איך תתכוננו למחזור הבא מול עירוני בית דגן?

"את בית דגן אני מכיר טוב מהשנים האחרונות, זו קבוצה שמשחקת מאוד אגרסיבי, רצה ,מתלהבת ומאומנת היטב. נעשה הכנה, נשחק את הכדורגל שלנו ונקווה לנצח בשישי הקרוב".

דודו חלף רוצה לשמור על קבוצתו בצמרת (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בית דגן מקבלים בראש (אני 23-10-2019, 18:02)
    מאמן מצויין מתאים לליגה גבוה יותר
  2. שלוש לטייבה! (אחד שמבין 23-10-2019, 22:09)
    אין סיכוי שטייבה תאבד נקודה. ניצחון מוחץ
  3. טייבה נבנתה לעליה רכשה כוכבים מכול הבא ליד ( דוד 24-10-2019, 11:47)
    איך לא נבנתה לעליה עים כזה רכש? ..מי שמפתיעות כרגע זה בית דגן ואונו ...אבל אחת מהטייבות או ביתר כ"ס יתמודדו על העליה בגלל התקציבים.
  4. טייבה נבנתה לעליה רכשה כוכבים מכול הבא ליד ( דוד 24-10-2019, 11:47)
    איך לא נבנתה לעליה עים כזה רכש? ..מי שמפתיעות כרגע זה בית דגן ואונו ...אבל אחת מהטייבות או ביתר כ"ס יתמודדו על העליה בגלל התקציבים.
  5. בית דגן מנצחת בהליכה (אחמד 24-10-2019, 14:53)
    סתם כל טייבה באופוריה על הניצחונות, פשוט יצא לכם הגרלה קלה! נראה אותכם נגד הקבוצות החזקות בליגה ואחרי זה נדבר!
  6. הפסד לטייבה (מוחמד 24-10-2019, 14:56)
    אוו חיכיתי למשחקים נגד הקבוצות הטובות בליגה, עכשיו נראה אותכם גיבורים!
  7. בית דגן (בית דגן עולה 24-10-2019, 16:42)
    אחלה בית דגן שוקי סדיס וליאור אגימן יעלו אותם ליגה
  8. תשובה לאחד שמבין (אחד שלא מבין 25-10-2019, 21:26)
    כל מילה בסלע. על זה נאמר סייג לחכמה שתיקה. שמשון קבוצה טובה אבל זה לא מספיק. צדקת טייבה לא איבדה נקודה היא איבדה 3. נגמר בנס רק 4...