תחזית ליגות ג' מחזור 6

לקראת המחזור השישי בליגות ג', אלי שמואלי בחר לכם את המשחקים המעניינים ביותר של אמצע השבוע מחוזות תל אביב, מרכז, שרון ודרום, כשלתחזית הוא מארח חבר יקר, שחקנה של הפועל אורנית - רואי גרסי

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 23-10-2019
  • 11:20

מכבי השקמה רמת גן - אינטר תל אביב

מכבי השקמה רמת גן איבדה את ראשות הטבלה לאחר הפסד לרמת ישראל. היום היא מארחת את אינטר תל אביב מאמצע הטבלה שמגיעה לאחר ניצחון חשוב על נווה גולן. יתרון ביתי לשקמה רמת גן.

שמואלי – 1

רואי - 1

 

אור יהודה – צפרירים חולון

אור יהודה מוליכת הטבלה והפתעת העונה עד כה, עדיין ללא הפסד ליגה  והיא מגיעה לאחר ניצחון חוץ על בני יהוד ומארחת את צפרירים חולון שניצחה במחזור הקודם את אליצור יהוד. יתרון לאור יהודה.

שמואלי - 1           

רואי - 2   

 

שיכון ותיקים - נווה גולן

שתי הקבוצות פתחו גרוע את העונה והן לא יציבות בצמרת, השבוע הן נפגשות כששתיהן מגיעות לאחר הפסדים בשבוע הקודם.

שמואלי -1          

רואי - 1   

 

בית"ר גבעת זאב - נחלת יהודה

גבעת זאב עם ניצחון בודד עד כה ויחס שערים שלילי, תנסה להוציא נקודות שעל הנייר בלתי אפשריות. מארחת את נחלת יהודה מוליכת הטבלה עם יחס שערים מצוין וללא ספיגת שער עם מלוא הנקודות.

שמואלי - 2        

רואי - 2    

 

בני יצ'אלאל - אשדוד סיטי

בני יצ'אלאל חזרה לנצח לאחר הפסד בשבוע הקודם שניצחה את בית"ר גדרה ויש לה יחס שערים מצוין והגנה טובה, היא מארחת את אשדוד סיטי שמגיעה לאחר ניצחון על צעירי לוד.

שמואלי -1         

רואי - 2

 

צעירי טירה - ספורטינג תל אביב

קרב צמרת בין שתי המועמדות לעלייה, הן צמודות בטבלה ועדיין ללא הפסד העונה. לטירה הגנה טובה שלא סופגת הרבה ולספורטינג תל אביב יש את ההתקפה הכי טובה בליגה. צפוי משחק שקול.

שמואלי - 2

רואי - 2

 

כפר יונה תארח את עירוני אריאל

 

כפר יונה - עירוני אריאל

עוד מפגש צמרת, כפר יונה מגיעה לאחר ניצחון ענק על אורנית, יש לה התקפה שכובשת הרבה שערים והיא מארחת את עירוני אריאל שעדיין ללא הפסד העונה.

שמואלי - 2       

רואי - x   

 

בני רעננה יוצאת למשחק מול גבעת שמואל 

 

מכבי גבעת שמואל - בני רעננה

גבעת שמואל שנמצאת בתחתית הטבלה עם ניצחון בודד וסופגת הרבה שערים, מארחת את בני רעננה המוליכה עם הגנה מצוינת. האם תהיה פה הפתעה? יתרון לרעננה במשחק...

שמואלי - 2      

רואי - 2

 

מכבי באר שבע – הפועל שדרות

מכבי באר שבע מהמקום השישי בטבלה מגיעה לאחר הפסד ביתי לצעירי לקייה והיא לא תרצה להפסיד שוב בביתה, היא מארחת את הפועל שדרות שעדיין ללא הפסד העונה וצמודה בטבלה למוליכה הפועל מרחבים, לאחר ששמטה נקודות בתיקו שבוע שעבר מול צעירי אלהושלה.

שמואלי - 2         

רואי - 2

אלי שמואלי מארח את רואי גרסי

הוסף תגובה
תגובות