עו"ד שי אבני מארח את גיורגי דרסיליה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 10

אנחנו לקראת המחזור העשירי ובחבורת הצמרת עדיין נשארו 4 קבוצות. מכבי פ"ת ואום אל פאחם עם רצף של 6 ניצחונות רצופים! קטמון עם 5! בני סכנין התעוררה עם שני ניצחונות רצופים ומהראן ראדי אחד שלא ויתר על מאבק העלייה לליגת העל. בתחתית יש את בני לוד עם 7 הפסדים רצופים ועפולה עם 6! הפועל ר"ג ואחי נצרת מאכזבות בגדול וקרובות מאוד לקו האדום. מה יהיה השבוע? שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-10-2019
  • 13:30

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם אני מארח את גיורגי דרסיליה שאימן בעונה שעברה את בני סכנין. גיורגי, שחקן עבר ומאמן שיש לו הרבה שנות וותק בכדורגל הישראלי, עוקב מקרוב אחר הכדורגל בארץ. גיורגי לא מבין איך הכדורגל הישראלי נהיה כל כך הגנתי כשהמטרה של 90% מהקבוצות היא רק לא לספוג שער. למרות זאת, גיורגי עוקב אחר הכדורגל הישראלי ונותן כאן את המלצותיו למחזור זה.

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל קטמון

שי אבני: קרב צמרת בין שתי הקבוצות הלוהטות של הליגה. פאחם עם שישה ניצחונות רצופים מול קטמון עם חמישה ניצחונות רצופים. לאחת מהן לפחות ייקטע רצף הניצחונות לאחר משחק זה.  לפאחם יש את הביתיות עם יציעים מלאים בעפולה ולכן היא פייבוריטית. הניחוש שלי: הפועל אום אל פאחם.

גיורגי דרסיליה: משחק בית של אום אל פאחם ויהיה משחק צמוד מאוד. שני מאמנים טובים ומשחק שקול. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם קהלה של אום אל פאחם ידחף אותה לניצחון? 

 

מכבי אחי נצרת - הפועל ר"ג

שי אבני: אחי נצרת הפסידה בשבועיים האחרונים גם לסכנין וגם לאום אל פאחם. כרגע היא במקום ה-13 ולידה נמצאת הפועל ר"ג שכבשה רק 7 שערים עד עכשיו. אחי נצרת בבית חייבת לנצח כי היא כבר קרובה לקו האדום. הניחוש שלי: אחי נצרת.

גיורגי דרסיליה: שתי הקבוצות אחרי הפסד אבל לאחי נצרת יש את הביתיות ולכן היא תיקח כאן 3 נקודות. הניחוש שלי: אחי נצרת.

 

בית"ר ת"א בת-ים - בני סכנין

שי אבני: בית"ר ת"א ניצחו במחזור הקודם והתרחקו קצת מהתחתית. סכנין כבר עם שני ניצחונות רצופים ונראה כי הם חוזרים לעניינים במיוחד עם מהראן ראדי שלוקח אחריות ומרים את הקבוצה מהמצב בו הייתה. הניחוש שלי: בני סכנין.

גיורגי דרסיליה: סכנין לאחר שני ניצחונות רצופים אבל פחות טובה בחוץ ובית"ר ת"א חייבת את הניצחון. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

הפועל פ"ת - הפועל ראשל"צ

שי אבני: הפועל פ"ת במקום השמיני ומולה תבוא ראשל"צ שהפסידה במחזור הקודם. ראשל"צ נמצאת כרגע במקום הרביעי, רוצה לעלות ליגה ותגיע דרוכה לאחר ההפסד במחזור האחרון. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

גיורגי דרסיליה: ראשל"צ רוצים לעלות ליגה ואחרי ההפסד במחזור הקודם לא יפספסו את המשחק הזה. הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל בני לוד - הפועל נוף הגליל

שי אבני: בני לוד והמאמן ערן קוליק נפרדו והיא מגיעה למשחק זה אחרי 7 הפסדים רצופים! כרגע לוד היא מועמדת בכירה לרדת ליגה והקבוצה צריכה את הנקודות כמו אוויר לנשימה. נוף הגליל השיגה תיקו עם הרבה מזל מול הפועל פ"ת בעונה שבה היא לא תעלה ליגה ולא תרד. הניחוש שלי: תיקו.

גיורגי דרסיליה: בני לוד אחרי שבעה הפסדים רצופים וחייבים לעצור את המומנטום השלילי. נוף הגליל מתקשה לכבוש. חלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

 

האם עידן בראון ישיג ניצחון ראשון בעפולה? (איתן ידגר)

 

הפועל עפולה - הפועל עכו

שי אבני: הפועל עפולה אמנם במקום האחרון אך מתמודדת בכבוד מול כל יריבה.  חוסר מזל והפסדים דחוקים היו מנת חלקם בחודש האחרון אך מול עכו בבית הם  חייבים לקחת 3 נקודות. השבוע הצטרף גם החלוץ דודו ביטון שיחזק את ההתקפה. עכו בנתה קבוצה שתעביר עונה באמצע הטבלה וזו הזדמנות מבחינתם לשלב שחקני בית צעירים וטובים מהנוער (יש להם הרבה כאלה). הניחוש שלי: הפועל עפולה.

גיורגי דרסיליה: הפועל עפולה בתקופה לא טובה וקשה להם להבקיע שער. עכו יכולים לקחת פה 3 נקודות. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל רמה"ש - מ.ס כפר קאסם

שי אבני: רמה"ש פתחה את הליגה בסערה אך נרגעה ועם 4 הפסדים בתשעה מחזורים אי אפשר לעלות ליגה. כפר קאסם עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד-שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו. כפר קאסם הביאו מאמן מצוין בדמותו של תומר קשטן ואין לי ספק שהוא יתרום לקבוצה. הניחוש שלי: תיקו.

גיורגי דרסיליה: משחק בית של רמה"ש שעם ההתקפה שלה אמורה לנצח. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

תומר קשטן מונה למאמנה של כפר קאסם במטרה לעזור לה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל אשקלון - מכבי פ"ת

שי אבני: אשקלון עם שני הפסדי בית רצופים וחייבים לעצור את המומנטום השלילי. מכבי פ"ת עם שישה ניצחונות רצופים והיא המועמדת הבכירה לעלות ליגה עם 23 נקודות מ-27 אפשריות. רצף ניצחונות כזה חייב להיעצר בקרוב. הניחוש שלי: תיקו.

גיורגי דרסיליה: מכבי פ"ת ניצחה במחזור הקודם למרות שפיגרה 3:2 בסוף המשחק. הקבוצה הראתה הרבה אופי ואולי גם מזל של קבוצה שתעלה ליגה. אשקלון אחרי שני הפסדי בית וצריכים נקודות אך פ"ת טובה יותר. הניחוש שלי: מכבי פ"ת.

עו"ד שי אבני מארח את גיורגי דרסיליה: תחזית הליגה הלאומית - מחזור 10

הוסף תגובה
תגובות