מ.ס דימונה מנצחת את ירוחם 0-1

קבוצתו של שמעון ביטון פתחה בצורה טובה את העונה, המשיכה להציג יכולת טובה גם בדרבי החם של ליגה ב' דרום ב' בין מ.ס דימונה להפועל ירוחם. דימונה תקפה לאורך המשחק, מנגד ירוחם עשתה הכל כדי לא לספוג, אך שער בודד של אבי מסיקה מצטיין המשחק בדקה- 48, הביא לקבוצתו נקודות חשובות להמשך הדרך וכעת הפנים קדימה למחזור הבא מול הפועל לוד. שמעון ביטון: "צריך להתייחס לכל משחק בליגה בכובד ראש"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-10-2019
  • 13:15

אחרי שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, מ.ס דימונה בנתה קבוצה נהדרת לכל הדעות עם תלכיד שחקנים מצוין, שאיפות ובעיקר מטרות להציג יכולת טובה שתוביל אותה לצמרת הליגה ותאפשר למועדון להתמודד על עלייה.

 

מ.ס דימונה והפועל ירוחם בפתיחת המשחק (צילום: יח"צ)

 

במחזור האחרון קבוצתו של שמעון ביטון פגשה את הפועל ירוחם לדרבי המדובר של הליגה, משחק שמשך אוהדים רבים. היריבות הסתיימה בניצחון משער של מצטיין המשחק אבי מסיקה בדקה ה-48, שער שסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. מסיקה הבלם המצוין הקדיש את השער לחברו לקבוצה הפצוע ליאל זגורי ורץ לחגוג איתו.

 

אבי מסיקה כובש ורץ לחגוג עם ליאל זגורי חברו לקבוצה הפצוע (צילום: יח"צ)

 

מ.ס דימונה היא אחת הקבוצות הבולטות העונה והיא מציגה יכולת טובה מפתיחתה, כשהיא תופסת את המקום השני בטבלה עם 20 נקודות בקופה ומנסה להידבק למוליכה כסייפה. אך למרות רצף הניצחונות ותלכיד השחקנים שנבנה, לדימונה אין מספיק עומק ספסל וכדי להתמודד על עלייה היא תצטרך להתחזק בשחקנים.

 

אם מ.ס דימונה רוצה להמשיך ולדבר על עלייה היא תצטרך להתחזק (צילום: יח"צ)

 

לאחרונה הקבוצה גם סבלה מגל פציעות של שחקנים משמעותיים כשליאל זגורי שבר את אצבעות רגלו וצפוי להיעדר כחודש משורות הקבוצות, מה שהוביל את ההנהלה להחתים את הקשר/ חלוץ מאי מזל שפתח את העונה במדי ירמיהו חולון. במחזור הקודם מול הפועל ירוחם, דימונה ספגה מכה נוספת כשיוסף אבו לאבן נפצע במהלך המשחק , אך טרם ידוע מה מידת ההחמרה של הפציעה, וכעת עומדים על הפרק כמה שחקנים לחיזוק המועדון שרוצה לדבר חזק בליגה. 

בשמונת המחזורים ששוחקו דימונה רשמה שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, ועד כה הקבוצות ששיחקה מולן לא הצליחו להכניע אותה כשכעת הפנים קדימה להפועל לוד במחזור הבא.

 

תגובת מאמנה של דימונה, שמעון ביטון: "המשחק מול ירוחם היה בשליטה מוחלטת שלנו, החמצנו המון והשוער שלהם התעלה לרמה גבוהה מאוד! לדעתי במשחקים כאלה צריך לתת את הגול ולשמור עליו ועשינו את העבודה".

מה אתה יכול לומר על היכולת של קבוצתך עד כה?

"אנחנו מציגים יכולת די גבוהה בעיקר בקטע המנטלי, אנחנו עדיין בלי הפסד והגענו למחזור השמיני שזה לא פשוט לייצר כל פעם מחדש, וזה דורש המון כוח מנטלי ורצון. מבחינת קצב הנקודות, בלי להתייחס לכסייפה, אנחנו עושים את העבודה כמו שצריך והלוואי שלא יהיו הפסדים".

 

שמעון ביטון מרוצה מהיכולת של קבוצתו עד כה (צילום: דן בונבידה)

 

שני שחקנים דומיננטיים נפצעו, האם אתם מתכוונים להתחזק בקרוב?

"מבחינתי להתחזק זה לא העיקר, אני בורר את השחקנים עם פינצטה, אני לא יכול לקבל כל שחקן אליי לקבוצה, כי יותר חשוב לי חדר ההלבשה וכמה שפחות אגו להכניס פנימה. למרות שאנחנו במצב שאנחנו צריכים חיזוק מעבר להגעתו של מאי מזל שהוא שחקן מצוין ואדם נפלא, אני צריך להפעיל הרבה מחשבה בנושא, אבל אנחנו צריכים להתחזק בלי קשר לפציעות".

איך תתכוננו למשחק נגד לוד?

"על הנייר זה משחק שנוטים להתייחס אליו בקלות ראש, אבל המשחק במעלה אדומים הוכיח שכל קבוצה יכול לנצח כל קבוצה וצריך להתייחס לכל משחק בכובד ראש".

עוד ניצחון חשוב של דימונה להמשך הדרך (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות