הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה

היום נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל, הגרלת גביע המדינה בכדורגל - סיבוב ח׳, בה נקבע כי הפועל מרמורק תפגוש את נוף הגליל, בני ריינה את שדרות, אדומים אשדוד את הפועל פתח תקווה , קריית מלאכי את רעננה וטירה את מכבי נתניה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 31-10-2019
  • 19:46

היום (חמישי) נערכה במשרדי ההתאחדות לכדורגל הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה בכדורגל, תוצאות ההגרלה סיפקו לנו כמה מפגשים מסקרנים.

 

תוצאות ההגרלה גביע המדינה 2019-2020:
הפועל נוף הגליל - הפועל מרמורק
בני ריינה - שדרות  
הפועל אשדוד - הפועל פ"ת
קרית מלאכי - הפועל רעננה 
מ.ס. טירה - מכבי נתניה 

 

עופר טלקר מאמנה של מכבי שדרות בתגובה: "משחק מאוד קשה בחוץ, מכיר את הקבוצה ואת המגרש, המטרה בהגרלה הייתה לקבל קבוצה גדולה, או קבוצה שניתן לעבור אותה, ריינה היא קבוצה ברמה שלנו ולכן הכל פתוח, ננסה לעבור ולעשות היסטוריה".

 

מאמן הפועל פתח תקווה עמיר נוסבאום על הגרלת הגביע: ״זו אולי קצת קלישאה אבל בגביע אין הגרלות קלות ותמיד יש סינדרלות. אדומים אשדוד כבר הוכיחו שהם קבוצה טובה כשהדיחו את הפועל עכו בסיבוב הקודם, אבל אנחנו נעשה הכל כדי שסינדרלה לא תעבור אצלנו השנה״.

 

פיני עייש מאמנה של קריית מלאכי בתגובה :״האמת , בשלב הזה כל הקבוצות הן קבוצות חזקות , אבל אין ספק שהייתי מעדיף לקבל בהגרלה משחק נגד קבוצה פחות חזקה , אבל אלו החוקים ובהגרלה לא מתחשבים ברצונות שלי. נעלה למשחק , נשתדל להינות ולהשיג את המקסימום שאפשר״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. Eli chakimi (Eli chakimi n.j new york 31-10-2019, 20:16)
    Ii am eli chalkiml and i like to eat sushimi and i am a big fun of hakoach and i am parsi midune