רובי שפירא מנצחת את זלפה 1-2

המחזור ה-8 בליגה א' צפון הפגיש בין בני זלפה להפועל רובי שפירא חיפה. מייזר זועבי העלה את זלפה ליתרון מוקדם, גיל חדד השווה ואיתי מורנו קבע מהפך. רובי שפירא רשמה ניצחון 2-1 על בני זלפה והפנים קדימה למחזור הבא מול מגדל העמק. עודד קוטר: "משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת ואני שמח שניצחנו", גיל חדד: "עשינו עבודה טובה וצריכים להמשיך ברצף הטוב שלנו"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-11-2019
  • 12:00

המחזור השמיני בליגה א' צפון הפגיש את הפועל רובי שפירא חיפה שמגיעה למשחק אחרי תיקו במחזור הקודם כשהיא תופסת את המקום ה-2 בטבלה עם 14 נקודות, עם בני זלפה שהגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים ובמומנטום מצוין כשהיא תופסת ה-6 בטבלה.

המשחק נפתח בקצב טוב כששתי הקבוצות מגיעות למצבים ומניעות כדור, וכבר בדקה ה-12 מייזר זועבי כבש שער והעניק יתרון מוקדם לבני זלפה, אך רובי שפירא חיפה לא נשארה חייבת כי בדקה ה-19 עילאי שוויקה, הרים כדור לרחבה שמצא את ראשו של גיל חדד שהציג יכולת מצוינת במשחק, האחרון נגח מרחוק לרשת העליונה והשווה ל-1-1, השוויון נשמר עד סיום המחצית הראשונה.

 

גיל חדד מצטיין המשחק, כובש ומבשל עשר, ומביא נקודות חשובות לקבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה רובי המשיכה להציג יכולת טוה כשבדקה ה-52 שלומי מראד מוסר כדור עומק לגיל חדד שמוסר כדור לאיתי מורנו שנמצא אחד על אחד מול שוער, האחרון בועט לפינה וקובע מהפך, ולמרות הניסיונות של בני זלפה להגיע לשער רובי התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק ורובי שפירא רושמת ניצחון 2-1. חניכיו של עודד קוטר יפגשו במחזור הבא את הפועל מגדל העמק, מנגד זלפה תפגוש את הפועל כפר כנא.

 

מיקי קופל מסכם את המשחק: "הפועל רובי שפירא חיפה מנצחת 1:2 משערים של גיל חדד ואיתי מורנו. משחק מרתק מאוד עם הרבה הזדמנויות לשתי הקבוצות. כדורים שרקו ליד שני השערים וההגנות היו עסוקות מאוד. משחק טוב שלנו עם הרבה אחריות ונחישות. אנו מאחלים לשחקן של זלפה רפואה שלמה שבמהלך המחצית הראשונה הוא נפצע והובהל לבית החולים".

 

עודד קוטר מרוצה מהיכולת של חניכיו (צילום: חגאג ראחל)

 

עודד קוטר מאמנה של רובי חיפה בתגובה: "משחק קשה מאוד נגד קבוצה מצוינת ואני שמח שניצחנו".

גיל חדד כובש השער ומצטיין המשחק בתגובה: "עשינו עבודה טובה וצריכים להמשיך ברצף הטוב שלנו".

רובי שפירא חוזרת למסלול הניצחונות (צילום: דוברות עיר הפועלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. היה משחק טוב עם הרבה מצבים. (טל 02-11-2019, 14:11)