אוהד רון מארח את נועם שוהם: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 9

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב נועם שוהם. נועם נחשב למאמן מהטובים והמקצועיים בכדורגל בארץ, ומכיר את ליגה א' טוב מהרבה אחרים. נועם חושב שמרמורק לא תנצח את אזור, והכח ר"ג וכפר שלם ינצלו זאת, ינצחו את יריבותיהן ויברחו למרמורק...ואני חושב שהוא לא צודק..אבל מה לגבי שאר התחזית של השבוע? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-11-2019
  • 13:05

השבוע בפינת התחזית אני מארח את חברי הטוב נועם שוהם. לאחר הצלחה גדולה לפני שנתיים כמאמן בית"ר כפר סבא אותה הוביל לשמינית גמר גביע המדינה אחרי ניצחונות מרשימים על קטמון, וביתר ת"א מהלאומית , עשה את קפיצת המדרגה כמאמן ושנתיים אחרונות הובא לרמת השרון מהליגה הלאומית והצליח בצורה מרשימה להשאיר את הקבוצה בליגה. השנה נועם התחיל את העונה ברמת השרון, בנה סגל איכותי ומרשים ברמת השרון ושהקבוצה במקום ה-6 בליגה נפרד מהקבוצה מסיבות שונות.

נועם, כצופה מהצד ואחד שבאמת אוהב כדורגל, מה אתה חושב על ליגה א' דרום השנה?
"ברשותך אשאיר את עניין הקבוצות לתחזית ואגע במקום שקרוב אליי כמאמן וזה ההבדלים בין השחקנים בליגה א' לשחקנים בליגות גבוהות יותר. לדעתי אין הבדל בכישרון וכל ההבדל זה בראש, באופי, במקצוענות וברצון של השחקן להשקיע הכל, אבל הכל כדי להתקדם ולהגשים את המטרות והחלומות שלו. אני חושב שכדאי למאמנים לעקוב אחרי הליגה הזאת, יש בהחלט שחקנים שראויים לקבל במה ולעשות את קפיצת המדרגה לליגה גבוהה יותר, אבל רק עבודה קשה מאוד תביא אותם להשגת המטרה".

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור - הפועל מרמורק

אוהד: הפועל אזור היו בתקופה נהדרת עד המשחק האחרון מול האדומים שבו אכזבו והתחתית רותחת לה. מרמורק לא נראו טוב מול אשדוד, אבל עדיין ניצחו. לכן, לשתי הקבוצות זה משחק סופר חשוב עבורן להמשך הדרך. מרמרוק יתקשו במגרש הביתי של אזור, אבל יש לי תחושה שעידו אקסברד יכריע את המשחק. ההימור שלי: מרמורק תנצח.

נועם: אזור עם פתיחת עונה לא טובה בלשון המעטה, הסגל שנבנה בתחילת העונה לא רעב מספיק ושאין רעב אין הצלחות. ליאור ראובן כשחקן היה מאוד רעב ועבד קשה מאוד, אני מאמין שיעשה את השינוי וישאיר את הקבוצה בליגה. מרמורק קבוצה עם סגל מרשים, שנה שעברה שיחקתי עם רמת השרון נגד מרמורק במשחק הישרדות ולמרות שאחרי המשחק הקבוצה ירדה ליגה הקהל המדהים שלהם עודד את השחקנים ומחא כפיים, ללא ספק הרצון של אנשים טובים כמו מוטי אברג’יל לתמוך בקבוצה נובע מהרצון לשמח את הקהל הזה ולהחזיר את הקבוצה לליגה לאומית. אזור מגרש קשה ואיכות השחקנים של מרמורק לא תבוא לידי ביטוי. ההימור שלי: תיקו.

 

ירמיהו "גריל טאון" חולון - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: חולון עם פתיחת עונה מדהימה וכבר נמצאת במקום שמאיים על המקום הראשון. האדומים לטעמי נראים מעולה, קבוצה מלוכדת, שחקנים רצים וחיים לוי עושה באמת עבודה יפה. משחק אולי הכי חזק של המחזור, חולון בבית לא יפסידו ואדומים יסתפקו בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

נועם: חולון הפתעת הליגה מבחינתי, קבוצה מחויבת שממעטת לספוג שערים ומצד שני מאוד מסוכנת בהתקפות המעבר. אשדוד לדעתי אחת הקבוצות המאוזנות בליגה ואיזון בכדורגל זה שם המשחק. חיים לוי עושה עבודה מצוינת כמו שעשה בעכו שנה שעברה. ההימור שלי: משחק ללא שערים - תיקו.

 

אדומים אשדוד, יחגגו גם מול חולון? (מדיה האדומים)

 

מ.כ. אור יהודה - מכבי יבנה

אוהד: אור יהודה חזרו עם נקודה מרשימה מול יפו ובכלל אור יהודה נראים טוב וכובשים שערים רבים וכיף לראות אותם משחקים. מנגד יבנה החתימה מאמן וותיק, אחד הוותיקים בליגה, שי מאור שיודע את העבודה ויודע שיש לו הרבה עבודה. מהיכרות עם שי הוא יעשה הרבה שינויים ולכן השחקנים שלו ירוצו כפול נגד אור יהודה כי מי שלא ירוץ, ימצא את עצמו בחוץ כבר במוצ"ש. ההימור שלי: יבנה עם אפקט החלפת המאמן תצליח לעצור את אור יהודה. ורק יקוו ביבנה שלא יהיה להם השינוי לרעה כשרפי כהן חתם לפני כפר שלם וספג 6 שערים...

נועם: אור יהודה בפתיחת עונה טובה, יש השקעה מבורכת של ראשת העיר ורצון לתת לכדורגל את הבמה המרכזית בספורט בעיר. יעקב טל בנה קבוצה מאוזנת ואיכותית שהסתגלה מהר לליגה א'. יבנה אכזבה גדולה, עיר וקהל כמו יבנה ראויים לקבוצה בליגה לאומית. ההחלטה להביא את שי מאור טובה, שי מאמן מצוין ומכיר את הליגה, אני בטוח שיבנה יישארו בליגה ויסיקו מסקנות מהבנייה הכושלת. ההימור שלי: תיקו.

 

שי מאור ינסה להוציא את יבנה מהמצב הקשה (רמי גרידיש)

 

מכבי הרצליה - מכבי יפו

אוהד: הרצליה היא אחת האכזבות הגדולות של העונה, או לפחות של פתיחת העונה, אבל הכל מתחיל בניהול או בחוסר שקט שהמאמנים מקבלים כנראה מאריאל שיימן. על פי מקורות, לא נותנים למאמנים לעבוד ולהחליט ולכן התוצאות בהתאם, כנראה... מכבי יפו קבוצה צעירה וחזקה שמבחינתם עושים עונה גדולה, אני פשוט חושב שיפו התחילו להסתפק במועט ולהיות שמחים ממקום שישי שלא מוביל לשום מקום...הלו??? מכבי יפו מקום שישי והאוהדים בשקט??? למה לא מביאים ספונסר? למה לא מייעלים את המערכות ומחליפים את ההנהלה ושלא יגידו לי שאין מי שיחליף אותם... רק שילכו אני אמצא להם מחליף ראוי... ההימור שלי: מקווה שיפו ינצחו וישאירו את הרצליה השכונה בתחתית.

נועם: המטרות של הרצליה לא ברורות לי, מטרות מציבים בתחילת העונה... מצד אחד אריאל שיימן איש יקר שמשקיע הרבה זמן ומאמץ במפעל החיים שלו, אך לא בנה סגל מספיק איכותי בשביל לעלות ליגה ומצד שני יש תחלופה גדולה של מאמנים... אז מה המטרות בדיוק? יפו זה יפו, קבוצה כמו האוהדים שלה עם הרבה לב ונשמה, כל שבת נותנת הכל במגרש, האיכות באה בצורה של אופי חזק, רצון, ותשוקה וזה לדעתי לא פחות או אולי יותר חשוב מכישרון. ההימור שלי: הרצליה תעצור את ההתדרדרות, תיקו.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל בקעת הירדן

אוהד: כפר קאסם במשחק גדול שבוע שעבר עצרו את הכח ר"ג ונראו מצוין. יש להם שני "מטוסים" על הקווים, סיראז' נסאר וג'ורג' אמסיס והם יעשו את ההבדל מול בקעת הירדן שאומנם נתנה הצגה מול מכבי הרצליה, אבל שוב זאת הייתה רק הרצליה - אחת החלשות העונה... ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

נועם: התחזית שלי פה לא אובייקטיבית, בקעת הירדן זה המועדון האהוב עליי בליגה א' והאנשים שם שמילו ומופז שעושים עבודת קודש, יקרים לליבי ולכן התחזית באה מהרגש ואני תמיד הולך עם הלב. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

מכבי עירוני אשדוד - הכח ר"ג

אוהד: עירוני אשדוד החליפו מאמן והאמת מול מרמורק הקבוצה נראתה הרבה יותר טוב, אולי זה אפקט החלפת המאמן שבו שחקנים נלחמים יותר ולכן המשחק מול הכח ר"ג המובילה הוא משחק מבחן. הכח למרות התיקו מול כפר קאסם במחזור האחרון, נראים מצוין העונה והם כמובן עדיפים על עירוני אשדוד גם במשחק החוץ. יש לי תחושה שאשדוד יכולים להפתיע אבל קשה לי להמר על זה בתוצאות. ההימור שלי: הכח ר"ג ינצחו.

נועם: אשדוד עם חבלי קליטה קשים בליגה א', קהל נפלא, התקציב קצת פחות, רמת הציפיות של הקהל גדולה מידי מה שיוצר לחץ אצל השחקנים. הכח הפתעת העונה, דוד מרטן ואיציק זוויגי בנו קבוצה צעירה, נמרצת וטקטית מאוד, אני אישית לא אוהב את שיטת שלושת הבלמים אבל עם תוצאות לא מתווכחים. לדעתי המתפרצות של הכח ינצחו את המשחק... ההימור שלי: הכח ר"ג תנצח.

 

קריית גת, ימשיכו לספג תבוסות? (דדי ברק)

 

מכבי שעריים - עירוני קריית גת

אוהד: שעריים הרשימו בגדול מחזור אחרון מול יבנה במשחק העונה והיום יש להם עוד הזדמנות ענקים לברוח לתחתית. קריית גת זה שק החבטות של הליגה ואני לא רואה סיכוי שיפסידו בפחות משלושה שערים. ההימור שלי: שעריים חייבים לנצח אותם ולחשוב הלאה. 

נועם: לא כוחות! חבל על מועדון כמו קרית גת ושאפו לשחקנים שבאים ונותנים הכל במגרש, זה ישתלם להם בעתיד. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

שחקני כפר שלם רוצים לחגוג גם במשחק החשוב מול נורדיה (דדי ברק)

 

הפועל כפר שלם - נורדיה ירושלים

אוהד: משחק המחזור ללא ספק! כפר שלם נראים מצוין בחלק מהמשחקים ומביסים את היריבות כאשר החלק ההתקפי פשוט מרשים בצורה יוצאת מהכלל. קצת חסרה לי היציבות של המועדון, אבל זה משהו שהמאמן עומר פרץ חייב לפתור. נורדיה מאכזבים והשבוע הפסידו לחולון ואני לא יודע מה קורה לעמית שמש שוער נורדיה העונה, לאחר שנתיים מדהימות בנס ציונה. על פי מקורות, הבנתי שיוסי אסייג לא מרוצה בקבוצה וכבר חושב על מקומות אחרים למרות ההכחשות, היכולת של הקבוצה מאכזבת אותו והוא ציפה שהקבוצה תהיה בצמרת הגבוהה יותר. ההימור שלי: כפר שלם בבית עדיפים והם גם ינצחו. ויהיה מעניין לאחר המשחק בנורדיה כי ככה זה לא ימשיך ויהיו שם שינויים...

נועם: כפר שלם הקבוצה הכי התקפית והכי מוכשרת בליגה, לדעתי חסר קצת איזון בין משחק ההתקפה למשחק ההגנה. אני מאמין שעומר פרץ שהוא מאמן מצוין שבהחלט ראוי לעשות את קפיצת המדרגה לליגה גבוהה יותר, ימצא את האיזון. איתן אהרון חבר ואיש יקר, התאמן איתי בהכנה לעונה ברמת השרון, פשוט מדהים לראות את התשוקה והאהבה שלו למשחק. נורדיה נבנתה השנה במטרה לעלות ליגה, היא קבוצה ממושמעת, מסודרת, קבוצה קשה כמו שאומרים שנבנתה בצלמו של המאמן המצוין שלה ארז בנודיס, ארז לדעתי חייב למצוא את הנוסחה לגרום לקבוצה שלו להיות יותר יצירתית ומלהיבה כמו שהקהל של נורדיה רוצה. אני מאמין בארז, הוא מאמן מצוין ומוכח שתביעת היד שלו נראית בכל קבוצה שאימן. זה משחק קשה מאוד לחיזוי, אני הולך שוב עם הלב ועם אביחי ואיתן. ההימור שלי: כפר שלם ינצחו במשחק קשה.

אוהד רון מארח את נועם שוהם: תחזית ליגה א׳ דרום - מחזור 9

הוסף תגובה
תגובות
  1. לך אין מחליף, אוהד (משה הטורקי 07-11-2019, 13:26)
    אפילו שלומי והבה לא יכול להחליף אותך, אין לו מספיק שכל בשביל להיות כל כך רע.
  2. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 07-11-2019, 14:05)
    Behtzlacah,hakoach@@!
  3. מרמורקי (אריאל 07-11-2019, 14:24)
    נועם שהם בוא תאמן אותנו הביאו לנו שחקני ליגת על ומאמן של ילדים ג
  4. ‏el כפר שלם קשה נגד נורדיה (איתי 07-11-2019, 14:27)
    מנורה מכבי אני נורא מקווה שהם יצליחו כפר שלם אוהבים
  5. מכבי יפו היא פיספוס גדול או אכזבה (יפו רק ליגת העל 07-11-2019, 14:35)
    אם רק היה מגיע רוכש או ספונסרים ומשקיעים בגדול בקבוצה שהיא עים פוטנציאל ענק .מועדון כמו יפו חובה שיגיעו שחקנים איכותיים יותר.בתקציבים שיפו מתנהלת אין לנו מה למכור חייב שינוי תאומי כאן ועכשיו.
  6. שהם ויחזקאל (יתיר 07-11-2019, 14:35)
    שהם וניסן שילוב קטלני מהלך גאוני של ההנהלה ואנחנו חוזרים ללאומית
  7. אחלה שוהם כיף לקרוא ניתוח מקצועי (דורון 07-11-2019, 14:59)
  8. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 07-11-2019, 16:10)
    To victor. Please go back to the same column that you wrote to me your message and read my return back to you. Thank you
  9. Eli chakimi (אבי 07-11-2019, 16:44)
    Eli chakimi you stink go and eat gundy
  10. למגיב 5 (קשקשתא 07-11-2019, 18:07)
    יהיה שינוי תאומי הסר דעגה מליבך
  11. עם ועם ועם (5 צודק 07-11-2019, 18:43)
    היה בא רוכש ליפו היא היתה ברצלונה חחח
  12. לפרסם הנכבד (יפו 08-11-2019, 08:28)
    מתי תבין שיפור לא מחפשת שמות מפוצצים
  13. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 08-11-2019, 11:43)
    "AsavimIn a large field, unfortunately growing up a lot."asavim,sotim"!!! You cannot get rid of all of them mr. Number 9. I'm keeping writing you here all the time. Low life people who have nothing better to do than just creates lousy bad language and profanity out of being miserable and boring unfortunately doing that and disrespectable page!!! It's a big shame!!!