הפוך על הפוך

בני יהוד יצאה למשחק חוץ קשה בבית דגן והצליחה לקטוף את שלוש הנקודות עם שער ניצחון של מי אם לא,אמיר תשובה במשחק רב תהפוכות שהסתיים ב 3-2 ליהוד.ג'קי כהן קפטן בני יהוד:"בית דגן היא הכבשה השחורה שלנו,שמח שניצחנו."

  • על ידי: רועי אסרף
  • 30-11-2010
  • 08:43

לאחר שחגגו את הניצחון הגדול בדרבי עם ארוחה במסעדה , ידעו בבני יהוד כי הניצחון על אליצור לא יהיה שווה אם הם לא יצליחו לקחת את הנקודות גם מול בית דגן .
לעומת זאת המקומיים רצו להתאושש מהתבוסה 4-0 למודיעין דרך המשחק נגד יהוד , אבל מחשבות לחוד , ומציאות לחוד .

 

אילן כהן משאיר מאחור את תמיר בן שושן מיהוד.(צילום:לירן דורף)


אלי פרנקו מאמן בני יהוד ממשיך במסורת החילופים שלו , והפעם ערן קורנברג , דני פסטצ'יני , ויוגב מועלם מפנים את המקום בהרכב לטובת ג'קי כהן , אמיר תשובה , וליאב צבאג .
אצל אייל לוי מאמן בית דגן , קיבלו משה חורי ואוראל שבת את המפתחות להרכב במקומם של אבי אברג'יל ושמואל אורן .

 

אוראל שבת(בלבן)לא מסתדר עם סמימי ובן שושן האורחים.(צילום:לירן דורף)

 

מחצית ראשונה :

פתיחת המשחק הייתה סוערת,קיצבית ודו צדדית.

כבר בדקה הרביעית אילן כהן המקומי קיבל כדור קצת אחרי מרכז המגרש,דהר קדימה אך דווקא שהגיע למצב של אחד על אחד מול צבאג התמהמה,עבר שחקן,כיוון וכיוון ולבסוף שיחרר כדור מ 12 מטרים שחלף סמוך לקורה והחוצה.

 

אילן כהן בדרך להחמיץ מצב קורץ לבית דגן בפתיחה.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה התשיעית בני יהוד עולה ליתרון כשתשובה הדביק כדור למשקוף משמונה מטרים ועל הריבאונד השתלט משה חג'ג' שמתוך הערבובייה דחק מקרוב פנימה,1:0 לאורחת.

 

הכדור של תשובה בדרך למשקוף,חג'ג'(6 בצהוב)כבר בדרך לדחוק את הריבאונד פנימה.(צילום:לירן דורף)

 

בני יהוד חוגגת את הראשון.(צילום:לירן דורף)

 

חמש דקות חלפו וכמעט בית דגן משיגה שוויון כשניסן עזרן חותך משמאל למרכז ומ 20 מטרים מפגיז כדור ששורק מעט מעל משקופו של צבאג.

התשובה של בית דגן לא הייתה באוויר ובדקה ה – 21 קרן של מצד ימין מוגבהת היישר לראשו של עידן טוטח שמטווח 0 לא מתבלבל ונועץ את הכדור ברשתו של צבאג שוער יהוד, 1:1 מהיר .

 

ניסן עזרן מפגיז,תשובה לא מצליח לעצור אותו בזמן.(צילום:לירן דורף)

 

4 דקות לסיום המחצית ואילן כהן חלוצה של בית דגן פורץ לתוך רחבת יהוד , ואורי חרזי מחליט לסיים לכהן את הפריצה עם הכשלה ברורה בתוך הרחבה , לשופט יואב שלומי לא נותר דבר אלא לשרוק לבעיטת 11 מטרים אותה מתרגם רון נחמן לשער יתרון,מהפך 1:2 לבית דגן .

 

ניסן עזרן(בלבן)ורועי סמימי מיהוד במאבק.(צילום:לירן דורף)

 

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה ובני יהוד יכולה להרגיש מקופחת כאשר אמיר תשובה מופל ברחבה על ידי שחקן הגנה של בית דגן , והקוון הקרוב לאירוע מרים את הדגל בסימון לעבירה , אבל הפעם יואב שלומי השופט מבטל את הסימון של הקוון , ומורה לתשובה לקום כשהוא מזהיר אותו שבפעם הבאה הצהוב יונף לעברו .

 

ג'קי כהן מנסה להפגיז דווקא את רועי אברהם.(צילום:לירן דורף)

 

מחצית שנייה :

בהעתק מושלם לפתיחת המחצית הראשונה , גם הפעם בני יהוד שלטה במגרש ובדקה ה – 52 היא באה על שכרה .
משה חג'ג עובר את חצי המגרש שלו , ומ-40 מטר בועט כדור חזק שפוגע בקרקע כמטר לפני אשר כהן שוער בית דגן שלא מצליח לשים את ידיו על הכדור וזה חודר לרשת לאחר הטעות האומללה של כהן .2-2 מדהים ליהוד .

 

אשר כהן צדק,טעות שלו הביאה לגול השני של יהוד.(צילום:לירן דורף)

 

אילכן כהן בורח מתשובה.(צילום:לירן דורף)

 

ומי אם לא אמיר תשובה , השחקן שהכי מזוהה עם שערי הניצחון ביהוד , כובש את שערו הרביעי העונה לאחר שיוגב מועלם מעביר פס רוחב מצד ימין ,ג'קי כהן שמזהה את תשובה לבד פותח את רגליו,מטעה את רון נחמן הוותיק , ותשובה מ-5 מטר יורה את הכדור לרשת הגבוהה של כהן ,קובע מהפך מושלם של יהוד , ומסדר עוד 3 נקודות בקופה שמבסס את יהוד במקום השלישי .

אין ספק כי הניצחון של בני יהוד הושג תוך כדי לחימה ורצון לאחר שאיבדו שער יתרון יקר , וזה מוכיח כמה אופי יש לחניכים של אלי פרנקו .

 

אמיר תשובה(בצהוב)ורון נחמן במאבק.(צילום:לירן דורף)

 

ג'קי כהן קפטן בני יהוד מסביר "לגולר" בסיום המשחק למה הלך כל כך קשה לעומת השבוע שעבר :"קודם כל בית דגן זה משחק קשה , תמיד שאנחנו משחקים נגדם אצלהם בבית אז זה נהייה יותר ויותר קשה , פחדנו מהמשחק כי המגרש קטן וזה נראה בלתי אפשרי לנצח אותם , ובמיוחד הם בשבילנו הכבשה השחורה שלנו , למשל בעונה שעברה יכולנו לעלות אם היינו מביאים מבית דגן תוצאה טובה , אבל זה נגמר 0:0 בסופו של דבר , אני שמח שהצלחנו לנצח אותם ועכשיו עברנו את המשוכה המנטלית , ואולי זה יפתח לנו את המזל נגדם , נכון לעכשיו אנחנו עם הפנים קדימה יש לנו את שגב שלום על הראש , ואנחנו כמובן מצפים להשאיר את הנקודות בבית."
 

שבת(בלבן)וסמימי מהופנטים על הכדור.(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות