נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' צפון

המחזור ה-9 בליגה א צפון הסתיים, מחזור בו איכסל רובי חיפה וכאוכב ממשיכות לנצח את יריבותיהן ובתחתית קרית אתא, דבוריה, אסי גלבוע ובאקה ממשיכות להפסיד ולשקוע בתחתית. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות..

  • על ידי: אוהד רון
  • 12-11-2019
  • 18:34

שוער:שקד נחמני (הפועל הרצליה)

שוערה של הרצליה היה מצוין מול באקה בעיקר במחצית השנייה. הציל כדורים ענקיים וללא ספק הביא נקודות חשובות להרצליה. שקד שמר על רמה גבוהה והיה המצטיין במשחק. 

 

הגנה:

שלו ברוור (הפועל כפר כנא)

מגנה של כפר כנא היה מצוין זלפה, עשה הגנה נפלא עם אפס טעויות, תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו.

 

מאור סיסו המנהיג בהגנת כפר כנא (חגאג רחאל)

 

מאור סיסו (הפועל כפר כנא)

סיסו הנהיג את חבריו, העמיד את זלפה על אפס מצבים במשחק וכמובן קינח עם בישול שגרם לשער הניצחון של כפר כנא. 

 

תאמר אחמד (רובי שפירא חיפה)

בלמה המצוין של רובי שפירא חיפה היה מהבולטים בקבוצתו מול מגדל העמק. הגיע לכל כדור ראשון, מנע מהיריבה להגיע למצבי הבקעה ושיחק עם הרבה לב ונשמה. תאמר סגר מצוין בהגנה והביא ניצחון לקבוצתו. 

 

בר הילל (הפועל איכסל)

בלמה של איכסל היה בעוד משחק שקט ונקי מטעויות, הוא שמר על שער קבוצתו ומנע מקרית אתא לכבוש ולהגיע למצבי הבקעה. בר נמצא בתקופה מצוינת והוא הסיבה העיקרית שקבוצתו נמצאת במקום הראשון בטבלה.

 

קישור:

סאלח חסין (הפועל כאוכב)

קשרה המוכשר של כאוכב פשוט פורח תחת מאמנו אדהם הדיה. סאלח כבש שער והיה מעורב בכל התקפה חיובית של קבוצתו והיה איום לכל הגנת טמרה.

 

דודי הילל הצטיין במשחק קבוצתו (מאור אלקסלסי)

 

דודי הלל (הפועל הרצליה)

קשרה של הרצליה שלט במרכז השדה ללא עוררין. הקשר שהגיע ממכבי הרצליה, עצר את התקפות היריבה וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. הלל היה ללא ספק המצטיין במשחק של הרצליה. 

 

שחקן המחזור של ליגה א' צפון, עבד מורגאן (חגאג רחאל)

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)-כוכב המחזור!!

הכוכב הגדול של כאוכב העונה היה בעוד משחק מצוין מבחינתו, כבש שני שערים וסידר לחבריו עוד מספר מצבי הבקעה. עבד נמצא בעונת שיא ורואים את זה בתוצאות של קבוצתו.

 

מוסא טראבין (הפועל איכסל)

משחק מצוין לקשר שהגיע לא מזמן לאיכסל, ניהל את המשחק של הקבוצה בצורה מצוינת, היה מעורב בהרבה פעולות התקפיות של הקבוצה והוא היה המצטיין של איכסל בניצחון על קרית אתא.

 

אוסאמה שעבן (רובי שפירא חיפה)

קשרה המצוין של רובי שפירא חיפה היה בעוד משחק נהדר. יצר מצבים לחבריו, הטריד את הגנת היריבה וכבש שער נדיר ביופיו, שער ששווה ניצחון גדול במגדל העמק.

 

משחק ענק לשומי בן עשור (מאור אלקסלסי)

 

התקפה:

שלומי בן עשור (מכבי צור שלום)

עוד צמד ענק לחלוצה של מכבי צור שלום שיכול היה בשקט להכפיל את כמות השערים במשחק מול אסי. שלומי הגיע למצבים מסוכנים, איים רבות על השער והיה חד כמו שחלוץ צריך להיות. 

 

מאמן המחזור, אדהם הדייה

 

מאמן המחזור: אדהם הדייה (הפועל כאוכב)

עודד קוטר הוביל את שחקניו מחיפה לניצחון גדול בחוץ על מגדל העמק, יגאל אנטבי עשה ניצחון גדול על באקה אל גרביה, אבל מעל כולם הרשים אדהם הדייה מאמנה של כאוכב, שעושה עונה אדירה ומוביל את קבוצתו הצנועה לצמרת הגבוהה. שאפו!!

נבחרת המחזור ה-9 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. אוסמה שעבאן (אוהד 13-11-2019, 23:20)
    נו באמת...שער נדיר נכון. ינסה עוד 100 כאלה ולא יצליח. אבל איזה מצבים הוא יצר לחבריו? זו היתה הבעיטה היחידה של רובי שפירא למסגרת בכל המשחק. השער של מגדל העמק לא היה בסכנה כל המשחק .