אסי גלבוע מנצחת את באקה אל גרבייה 0-4

משחק ההשלמה בין אסי גלבוע לבאקה אל גרבייה נערך אמש והסתיים בניצחון גדול של אסי גלבוע. המחצית הראשונה נפתחה בצורה שקולה, אך הקבוצות לא השכילו להבקיע. במחצית השנייה שאדי כבאה העלה את אסי ליתרון, תומר שריקי ומג'ד עבדו כבשו כל אחד מהם, וסולטאן זועבי כבש מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. אדהם זועבי: "עבדנו קשה בכדי להגיע לרגע הזה, עדיין אנחנו דבוקים למטרה שלנו והיא להישאר בליגה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 16-11-2019
  • 12:56

הפועל אסי גלבוע הייתה אמורה לארח את הפועל באקה אל גרבייה במחזור ה-6, אך לא מצאה מגרש וקיבלה הפסד טכני. הנהלת אסי גלבוע פנתה להתאחדות לכדורגל וערערה על ההחלטה וההתאחדות בחרה להעניק לקבוצות משחק השלמה חוזר שהתקיים אמש. באקה אל גרבייה תופסת את המקום ה-13 בטבלה ומגיעה למשחק אחרי חמישה מחזורים ללא ניצחון ועם 7 נקודות בלבד בקופה. מנגד אסי גלבוע תופסת את המקום ה-14 בטבלה עם 6 נקודות בקופה, ומגיעה למשחק אחרי הפסד לצור שלום.

 

קייס זועבי מאסי גלבוע עם הכדור. מחצית ראשונה באקה שלטה, מחצית שניה אסי כבשה.  (חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות ובצורה שקולה מאוד. מהר מאד שחקני באקה אל גרביה השתלטו על המשחק והיו עדיפים. אך למרות הניסיונות של היא לא השכילה לכבוש שערים, ושתי הקבוצות  ירדו להפסקת המחצית הראשונה בתיקו מאופס.

 

קפטן אסי גלבוע, סולטאן זועבי. היה מהבולטים בניצחון. צילום: חגאג רחאל.

 

המחצית השנייה הייתה בשליטה של שחקני אסי גלבוע (חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה אסי גלבוע שלטה במשחק, כשבדקה ה-47 התקפה סולטן זועבי מוסר כדור בצד ימין לדוויד כרדי שנכנס כמחליף והוא מוציא כדור רוחב לשאדי כבהא שבועט את הכדור לפינה הימנית של השוער וקובע 0-1 לאסי גלבוע.

 

 

דויד כראדי נכנס כמחליף ובמהלך אדיר מביא יתרון לקבוצתו (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-70 התקפה מתפרצת לאסי גלבוע, סולטן זועבי שולח כדור ארוך לחלוץ תומר שריקי שנלחם מול בלם באקה אל גרבייה, ומגיע אחד על אחד מול השוער, בועט אל תוך השער וקובע 0-2 לאסי.

 

 

תומר שריקי המצויין, כבש עוד שער לקבוצתו. צילום: חגאג רחאל.

 

תומר שריקי במהלך מצוין שולח את חבריו לחגוג 2-0 (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-85 המגן מג'ד עבדו מקבל כדור מהקשר קייס זועבי, עוצר ובועט בעיטה חזקה מ-25 מטר היישר לרשת. 0-3 לאסי לאחר שער מרהיב של המגן.

 

המגן מג'די עבדו מקבל כדור וקובע 0-3 (חגאג ראחל)

 

בתוך תוספת הזמן סולטן זועבי מקבל כדור מדוויד כרדי ונכנס לרחבה, מגנה של באקה מכשיל אותו והשופט קובע פנדל לאסי גלבוע. סולטן זועבי ניגש לבעוט לפינה השמאלית בעיטה שטוחה וקובע את תוצאת המשחק. 0-4 ענק לאסי בסיום!

 

סולטן זועבי כובש מהנקודה הלבנה (חגאג ראחל)

 

השופט שורק לסיום, ואסי גלבוע יוצאת לפגרה אחרי שרשמה ניצחון גדולה על באקה אל גרבייה.

 

אסי גלבוע חוגגית ניצחון גדול על באקה אל גרבייה (חגאג ראחל)

 

כובשי השערים של אסי גלבוע חוגגים בסיום (חגאג ראחל)

 

אדהם זועבי, מאמנה של אסי גלבוע אמר בסיום הניצחון הגדול: "בהתחלה היה משחק שקול בקצב גבוה, במחצית השנייה עשיתי חילוף התקפי ותכננו להבקיע שער מהיר, ואכן אותו מחליף (דויד כרדי) במבצע אדיר בישל את הראשון, ומאותו רגע השתלטנו על המגרש והצלחנו להבקיע עוד 3 שערים. הילדים של אסי גלבוע, היו גברים היום, עבדנו קשה בכדי להגיע לרגע הזה, עדיין אנחנו דבוקים למטרה שלנו והיא להישאר בליגה".

אסי גלבוע חוגגת בסיום ניצחון גדול על באקה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בקעה חזרה למקום הטבעי חזרה לליגה ג (שועה 16-11-2019, 14:46)
    אני אמרתי לפני תום העונה שעברה שבקי חוזרת למקומה הטבעי והנה שנה הבאה ליגה ב ואחרי ליגה ג ואחרי פירוק
  2. מסכן זקי אהרוניאן עד עכשיו הוא בוכה (אוהד אסי 16-11-2019, 18:40)
    כואב לו שהקבוצה מתפקדת ומנצחת זה כואב