מכבי הרצליה מתרסקת: שיימן לא חד כבעבר, אולי הגיע הזמן למחליף?

מכבי הרצליה נחשבת בליגה א' כאימפריה, מועדון שהיה שנים רבות בליגה הלאומית וגם בליגת העל. למועדון תנאים כמו בליגת העל, מגרשים, חדרי הלבשה אבל משהו שם לא עובד בשנים האחרונות. המועדון העונה "מתרסק" גם בליגה א' ואם לא יהיה זעזוע גדול, המועדון שהיה מועמד בתחילת העונה להילחם על העלייה ללאומית ימצא את עצמו בליגה ב'. טור דעה

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-11-2019
  • 12:23

למכבי הרצליה יש בעל בית אחד, ותיק, אולי מהוותיקים בליגה א', הוא כנראה מבוגר מדי לנהל את המועדון שלו כי אחרת איך אפשר להסביר את ההתרסקות של המועדון שלו בשנים האחרונות. 


שיימן מחליף לפחות מאמן אחד כמעט בכל עונה בשנים האחרונות, ובעיקר המאמנים אומרים שקשה לעבוד איתו, ועל פי מקורות ממקורבים אומרים שהוא קובע למאמן מי ישחק או לא. האם זה נכון או לא? אנחנו לא יודעים בוודאות, מה שבטוח, שיימן כבר לא חד כבעבר. הוא חייב לקחת מישהו צעיר שיעזור לו, אבל ממקורבים למאמנים הם אומרים שהוא לא ייתן לאף אחד לנהל את הקבוצה והוא חושב שהוא יודע הכי טוב.

 

רק אם נזכיר את העונה שעברה, שפתח את העונה בינוני ובאמצע העונה הביא את עידן בראון שסיים נגיעה מליגה הלאומית. ומה עשה שיימן? במקום להחתים את בראון לעוד עונה, לקח מאמן אחר שכבר מזמן העדיף לעזוב למקום אחר.

 

אריאל שיימן, לא חד כבעבר... (באדיבות אתר ONE - שי לוי)
 
איך קורה ששיימן לא "התאבד" על בראון שכל כך הצליח? האם שיימן איבד את זה? האם הוא לא חד כבעבר? כי בעבר שיימן ידע להביא מאמנים ועובדה שהוא הוביל את קבוצתו עד לליגת העל.


והעונה? הקבוצה עם 7 נקודות בלבד, במקום ממנו נלחמים על ירידה לליגה ב'. ולא נשכח שבתחילת העונה הרצליה סומנה כקבוצה שאמורה להילחם על העליה ולשם כך הביאו והחתימו שחקנים מהשורה הראשונה. מה יהיה עם מכבי הרצליה? ימים יגידו.

 

***טור זה הינו טור דעה בלבד***

מה עובר על המועדון מהרצליה? (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שלומי תחזור לשים עליה נרקומן יא ז** יא פדופיל (משה 18-11-2019, 12:49)
    אוהד רון אוהבים תיזהר משלומי הסכסכן הבן ז*** ל**** לילדים בבית ספר
  2. שיימן (אוהד 18-11-2019, 14:33)
    שיפתח את הכיס הקמצן שיימן
  3. מי יבוא במקומו ? (הוגה דעות 18-11-2019, 14:47)
    עוד לא ראיתי מישהו שהציע לגרש בעל קבוצה ו....לבוא במקומו.כמו ששמעון פרס נהג לשאול -אז מה האלטרנטיבה ??
  4. שלומי באבא (יוחנן 18-11-2019, 17:10)
    משתמש בסמים קשים מאוד ואוהב את כל הליגה מערבב אל תאמיני לו במילה פודופיל ז** אין לך חשבון בנק אפילו
  5. למה (אוהד 50 18-11-2019, 17:51)
    אריאל תישאר שמכבי תרד לליגה ב' הגיע הזמן שלא תהיה מכבי יותר
  6. מליגת העל לליגה ב' (הרצל מהרצליה 18-11-2019, 20:17)
    מי היה מאמין
  7. Fins comment (Eli chakimi.ny.usa 20-11-2019, 03:38)
    Ariel will never leave the team because it's his baby right or wrong until someone would give him best offer to move aside he would stay there forever for the whole thing just think where was your team 20 years ago before he stepped in you knew a lot of great moment with him as well as some bad timing to