"נבוא צנועים ונעשה תוצאה טובה"

הבלם דור אלברמן, הגיע העונה לירמיהו "גריל טאון" חולון כחלק מהצהרת הכוונות של הקבוצה לבנות תלכיד שחקנים מנצח שידבר חזק בליגה, אך סבל מפציעה ואחרי החלמה לא פשוטה חזר לשורות הקבוצה במחזורים האחרונים, כשהיא סופרת חמישה מחזורים ללא הפסד. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לירמיהו חולון אחרי מס' שנים במחנה יהודה, מתייחס ליכולת של קבוצתו עד כה ומדבר על ההכנות לקראת המשחק מול אזור שיתקיים אחרי בפגרה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 18-11-2019
  • 17:47

אחרי מספר שנים במדי הפועל מחנה יהודה, הבלם דור אלברמן החליט לפנות לאתגר חדש ומצא בית חם בירמיהו "גריל טאון" חולון, אחת הקבוצות המסקרנות העונה בליגה א' דרום. "להיות פצוע זה העונש הכי גרוע לשחקן כדורגל", מספר אלברמן שחזר לאחרונה לשורות הקבוצה לאחר פציעה לא פשוטה בה נאלץ לצפות בחבריו מהקבוצה מהצד.

 

במהלך הקיץ ירמיהו "גריל טאון" חולון בנתה קבוצה חדשה - וכל שחקן נבחר בקפידה רבה ע"י המאמן ויקטור גניש, ההנהלה והצוות המקצועי. אלברמן שנחשב לבלם מצוין, הוא אחד מהם, ובשורות חולון חיכו להחלמתו. אלברמן מכיר מצוין את ליגה א', התרשם מההתקדמות שעשתה בשנים האחרונות ומהיכולת של קבוצתו שמכוונת גבוה העונה במטרה להתברג בפלייאוף העליון, כשכעת היא תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 17 נקודות. אלברמן שם למטרה לעשות עונה מוצלחת עם קבוצתו, כשהפנים קדימה למפגש מול הפועל אזור במחזור הבא שיתקיים אחרי הפגרה.

 

דור, מה הוביל אותך העונה לחולון?

"אחרי מספר שנים לא מבוטל בהפועל מחנה יהודה, מקום שהיה עבורי בית, החלטתי שהגיע הזמן שאתקדם הלאה וחיפשתי מקום שיהיה לי בית חדש, מקום טוב עם שאיפות. הרצון שלי היה להתקדם מבחינה מקצועית וגם ליהנות מכדורגל. זו לא הפעם הראשונה שמוסא בן חיים מדבר איתי והפעם הוא סיפר לי על הפרויקט שרוצים לעשות בירמיהו חולון, כבר מהפגישה הראשונה עם מוסא, ויקטור גניש וליאור שולמן הבנתי שזה המקום שאני רוצה לשחק עבורו".

 

דור אלברמן יחד עם מאמן הקבוצה ויקטור גניש, ליאור שולמן ומוסא בן חיים (צילום: יח"צ)

 

חזרת לאחרונה לשורות הקבוצה אחרי שהחלמת מפציעה מה אתה יכול לספר על כך? 

"להיות פצוע זה העונש הכי גרוע לשחקן כדורגל. לראות את החברים שלך מהיציע בשישי ולא לקחת חלק באימונים במהלך השבוע זו הרגשה לא נעימה, למזלי החדר הלבשה שלנו מגובש מאוד ותמיד כולם דואגים לך, שואלים לשלומך ומצפים שתחזור מהר. אני חושב שגם לזה יש חלק חשוב בהחלמה של שחקן. למזלי הפציעה הזו מאחוריי ויש לנו עוד עונה ארוכה לפנינו".

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"על סיכומים נדבר בסוף העונה, אבל מה שכן אני יכול להגיד זה שנבנתה פה קבוצה שלא מבוססת על שחקנים בודדים, כל שחקן פה נבחר בקפידה לא רק לפי יכולת אלה גם לפי אישיות, מי שלא התאים לקבוצה לא נשאר. אני חושב שמה שנוצר פה זה תלכיד מיוחד של שחקנים שאוהבים לשחק ביחד ושומרים אחד על השני וזה בא לידי ביטוי במשחק שלנו. זה מה שהחדירו לנו ראשי המועדון ו-ויקטור. אני מקווה שהם מרוצים מהתוצאה עד כה".

 

ספר לנו על העבודה מול ויקטור גניש?

"העונה זו העונה הראשונה שלי תחת ויקטור, מלבד מאמן מצוין יצא לי להכיר אדם טוב, מקצוען ושואף למצוינות. האימונים ברמה גבוהה ו-ויקטור מכין אותנו לכל משחק על הצד הטוב ביותר ואנחנו השחקנים מרגישים צורך להחזיר לו במגרש". 

 

איך התרשמת מליגה א׳ דרום העונה?

"אני הרבה שנים בליגה א׳ ולא זכור לי עונה כמו זאת מבחינת השקעה בקבוצות, שחקנים בכירים מליגות גבוהות, קהל כמעט בכל משחק ושידורים ישירים של המשחק המרכזי. ליגה א' השתדרגה השנה בצורה משמעותית ומעניינת מאוד יש תחרות גדולה על הפליאוף ומי יעלה ליגה ואני חושב שזו רק ההתחלה".

 

במחזור הבא אחרי הפגרה תפגשו את הפועל אזור, איך תתכוננו למשחק?

"אנחנו מגיעים לאזור בתקופה טובה ואחרי רצף ניצחונות אבל יודעים להעמיד את עצמנו במקום ולא לקחת את זה למקום שלילי. אזור קבוצה מצוינת וחזקה והמגרש שלהם ביתי והרבה קבוצות יאבדו שם נקודות, אנחנו נמשיך לעשות מה שעשינו עד היום לעבוד קשה ולבוא צנועים ונקווה שנעשה תוצאה טובה".

 

דור אלברמן רוצה לעשות עונה מוצלחת עם חולון (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דור (חולוני 18-11-2019, 18:16)
    בלם ברמה גבוהה ואין ספק שיעזור לקבוצה ככל שיכנס לכושר משחק
  2. בלם מצוין חולון זכו! (מחנאי 18-11-2019, 23:28)
    אוהבים אותך דור
  3. חולון הגדולה מכולם (אבי 19-11-2019, 13:50)
    לא לתת לשלומי ואבא לכתוב עליכם שזה סתם נוכל רמאי נרקומן ז** של בנאדם נוסף לכל פדופיל