"באסי גלבוע לא מחזיקים שחקנים בכוח"

אחרי שהקבוצה המשיכה את פעילותה העונה כנגד כל התחזיות וללא תקציב, אסי גלבוע הצליחה לצבור נקודות ולהתקדם ממשחק למשחק. אחרי הניצחון הגדול על באקה אל גרבייה, החלו קבוצות לפנות לשחקנים הבולטים של אסי גלבוע שכידוע לא מקבלים שכר. השוער איתי שאול ביקש להשתחרר מהקבוצה ונענה בחיוב והוא נמצא בדרכו לקרית אתא. אדהם זועבי: " אנחנו לא מחזיקים כאן אף אחד בכוח, אנחנו מחפשים שחקנים עם לב ונשמה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 19-11-2019
  • 17:46

בתחילת העונה לא הייתה ידועה המשך דרכה של אסי גלבוע מליגה א' צפון, שכנגד כל התחזיות הצליחה לבנות קבוצה ראויה עם שחקנים צעירים ואיכותיים בשילוב כמה שחקנים מנוסים, כדי לרוץ קדימה ולנסות להישאר בליגה. אחרי הניצחון הגדול על באקה אל גרבייה במסגרת המשחק החוזר של המחזור ה-6, פנו מספר קבוצות לשחקני אסי גלבוע שכידוע לא מקבלים שכר, כשלבנתיים השוער איתי שאול ביקש להשתחרר ונענה בחיוב, הקבוצה הודתה לשוער ואף קיבל פידבקים חיוביים מהנהלת הקבוצה לאחר שהיה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה.

"אנחנו לא מחזיקים אף אחד בכוח מחפשים שחקנים עם לב ונשמה שיעזרו לנו כי כסף אין לנו", מספר המאמן אדהם זועבי ומוסיף כי "זה לגיטימי שקבוצות יחפשו  את השחקנים, לנו אין כסף וכל הצעה שתבוא תפצה את השחקן מזל ששחקנים אוהבים אותי את המועדון ואפילו הם ביקשו להישאר עד סוף העונה גם אם תהיה הצעה מליגת העל. הם נקשרו למקום למרות כל הבעיות״.

אדהם זועבי, "באסי גלבוע העונה יש הרבה לב ונשמה" (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מי שרוצה שיילך חוצפנים (מושבניק 20-11-2019, 06:48)
  2. יפה ששחקנים משחקים בהתנדבות וגם מנצחים נדיר בליגה א' (אבי 20-11-2019, 17:45)
    בקרית גת זה עובד פחות טוב.
  3. למאמן זועבי: כנס בבקשה!!! (יוסי מדימונה 21-11-2019, 02:58)
    לא מכיר אותך אישית, אבל עקבתי אחרי הקבוצה לפני 5 משחקים, עושה רושם שאתה לא פראייר, אבל לא הייתי משחרר אף שחקן, שישב בבית, ואתה תמשיך לעבוד קשה, כל הכבוד, לא מובן מאליו שהצלחת להחזיק שחקנים בחינם, אבל אני בטוח שתאבד עוד שחקנים, כי המאמנים רשעים ומחפשים הצלחות מהר, אבל הכשלון שלהם יותר מהר, מקווה שתישארו בליגה, כל עולם הכדורגל עוקב אחריכם כנראה שאתם הולכים לעשות סנסאציה ותשארו ואז כל הליגה יתחילו להבין שרק הצעירים הם שיכולים לעשות חייל,וץ כל הכבוד לך זועבי.