"חזרתי להפועל פרדסייה אך ורק במטרה לעלות ליגה"

אחת הקבוצות המסקרנות העונה בליגה ג' שרון היא הפועל פרדסייה, קבוצה שמשלבת שחקנים צעירים ורעבים יחד עם שחקנים מנוסים אותה מוביל המאמן לירן תגר. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא אילן בבייב, קשר מוכשר מאוד שאומנם פתח את העונה בספורטינג תל אביב, אבל שב לשורות פרדסייה כשהוא שם למטרה לעלות אותה לליגה ב'. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על המרקם החברתי שנוצר בקבוצה, ועל השאיפה לעלות ליגה כשהפנים קדימה למחזור הבא מחר מול השרון נתניה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 21-11-2019
  • 19:04

בליגה ג' השרון נבנו העונה מספר קבוצות שצפויות לדבר חזק בליגה, אחת מהן היא הפועל פרדסייה - קבוצה מסקרנת במיוחד, שמתחילת העונה עושה ריצה מדהימה שהביאה אותה למקום השני בטבלה עם 19 נקודות, מרחק שתי נקודות מהמוליכה בני רעננה. אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא אילן בבייב, קשר המשתלב בכל עמדות הקישור, ועבורו זו העונה השנייה בהפועל פרדסייה אחרי שעשה איתה אשתקד עונה ענקית, שהסתיימה עם לא פחות מ-16 שערים. אחרי שקיבל לא מעט הצעות מליגות גבוהות יותר, בבייב בחר להמשיך ולשחק בליגה ג' שמשתלבת בצורה הטובה ביותר עם עבודתו וחייו האישיים, הוא פתח את העונה בספורטינג תל אביב, אך בחר לחזור לקבוצתו הפועל פרדסייה שהפכה עבורו לבית כשהוא שם לעצמו מטרה מרכזית לעלות את הקבוצה ליגה.  

 

אילן מה גרם לך לחזור להפועל פרדסייה?

"עברתי לשחק העונה בספורטינג תל אביב, הלכתי לשם לא בלב שלם כי רציתי להיות בפרדסייה, ובסופו של דבר זה הסתדר וחזרתי. אני מבוסט שאני שם כי אומנם לא נבנתה קבוצה לעלייה, אבל יש קבוצה טובה עם מאמן ברמה גבוהה לירן תגר, מנהל קבוצה ירון מלאכי והבעלים עינב מוצרפי תומכים בקבוצה ועושים הכל בשביל שנתקדם קדימה ובזכותם יש קבוצה מצוינת. אנחנו מקום שני שתי נקודות ממקום ראשון, יש קבוצה צעירה יחסית עם שחקנים באמת טובים שעושים עבודה טובה". 

 

אילן בבייב רוצה לעלות את הפועל פרדסייה ליגה (צילום: יח"צ)

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"יש קבוצה באמת טובה הביאו שחקנים מצויינים, הקבוצה שלנו יחסית לליגה היא קבוצה מצוינת והיא ניצחה את טירה שהיא מועמדת לעליה וגם את ספורטינג בגביע. זו קבוצה ממש טובה שעשתה עד כה 6 ניצחונות והפסד ואנחנו רוצים לייצר המשכיות״.

איך העבודה מול לירן תגר?

"לירן הוא מאמן מצוין ומתאים לאמן בליגות גבוהות יותר. יש לנו קבוצה צעירה, שרצה ונחלמת ולא פרייארית. בכלל מה שטוב בקבוצה הזאת, זה האימונים שאנחנו עוברים שהם הרבה יותר מסיביים משאר הליגה, לעיתים אפילו 3 אימונים בשבוע, אנחנו רצים תשעים דקות יש אימונים טובים ותמיד בקצב".

מה המטרות שלכם העונה?

"הקבוצה אומנם לא נבנתה במטרה לעלות ליגה, אבל אני אני באתי במטרה אחת והיא לעלות ליגה, לא חזרתי סתם לקבוצה אני אעלה אותם ליגה בסוף העונה".

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך?

"התכונה הכי דומיננטית אצלי היא שאני טוב מול השער, ואני תמיד מגיע למאני טיים. אני קשר פליימיקר ואני יכול לשחק בכל עמדות הקישור".

איך תתכוננו למשחק הבא?

"בקבוצה תמיד דוחפים אותנו להצליח, המאמן עושה טקטיקה יסודית עם כל שחקן ואנחנו מוכנים למשחק ביום שישי, כדי להמשיך את הניצחונות מול השרון נתניה".

אילן בבייב יוביל את הפועל פרדסייה להצלחה (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כדורגל (בנימין בבייב 21-11-2019, 19:29)
    בהצלחה בני היקר
  2. פרדסיה חלום (מוריניו 22-11-2019, 08:07)
    אילן תותח ומשחקים סיבבו תותחי על מספר 20 נועם שחקן חלום !!
  3. אילן בבייב (ערן שרבליס 03-01-2020, 16:23)
    שחקן נשמה פיזי וטכני גם יחד.מנהיג ולוחם עם בעיטה וצשחק רטש ענק.