סיכום מחזור ה-9 בליגות ג'

המחזור התשיעי בליגות ג' ממשיך להיות מלא בשערים, שהניצחונות של צעירי טירה, בני טירה, בני רעננה, ספורטינג תל אביב, מ.ס טירת הכרמל, צפרירים חולון, השקמה רמת גן, מ.כ ירושלים, מ.כ ערד ומ.ס טירת הכרמל היו מעל כולם

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 26-11-2019
  • 10:41

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 69 שערים ונשלפו 25 כרטיסים צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לרו''ח תל אביב שהביסה 0-15 את מכבי פרדס כץ, אורן כוכבי כבש חמישייה, לידור כוכבי, עומר אפרדוביץ, עמית קמחזי, ואריאל אזולאי כבשו צמד כ''א. אינטר תל אביב הביסה 1-9 את מכבי אור יהודה עם צמדים לאזאנאו ארסטו, אדילן קראט ויובל לוי. מכבי השקמה רמת גן הביסה 0-8 את בית"ר יפו עם שלושער של דוד רביבו. צפרירים חולון הביסה 1-8 את אליצור יפו, אביב כהן כבש רביעיה ויובל עופרי כבש צמד. נווה גולן ניצחה 4-6 את אליצור יהוד, לירן אהרון כבש רביעייה, גיא הורוביץ כבש צמד, מאור סלומון ואייל דואק הוסיפו שער כ''א, ליהוד ניב יהב כבש שלושער. הפועל רמת ישראל ניצחה 3-5 את א.ס חולון עם שלושער של אקלה ברקט וצמד ליניב אבדר. בתיקו היחיד סיימו בני יהוד וספרטק רמת גן בתוצאה 3-3. בית"ר עזרא ניצחה 1-2 את שיכון ותיקים, יוסף סקא ואברהם נתנאל כבשו.

 

צפרירים חולון מביסה את אליצור יפו

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 36 שערים ונשלפו 20 כרטיסים צהובים, המוליכה נחלת יהודה ניצחה 0-4 את צעירי לוד, כבשו אמיל אלייב, שניאור סופר, נדב אשכנזי ושמעון דן. בני אשדוד הביסה 0-5 את מ.ס ראשון לציון עם צמד לאלעד אברמסון. בני יצאלאל ניצחה 0-4 את מבשרת ציון, כבשו שחק בן שבת, יוני מנגיסטו, אניס טועמה וטייה חזקיהו. בית"ר גדרה ניצחה 2-5 את טירת שלום, עופר מורי כבש צמד. הפועל רמלה ניצחה 1-2 את בית"ר גן יבנה. קריית עקרון ניצחה 0-1 את אשדוד סיטי משער של בר ענברי. מ.כ ירושלים הביסה 1-7 את גבעת זאב, צמדים לרן דידיה ותומר ניסים. מ.ס רמלה ובית"ר אשדוד נפרדו בתיקו 2-2 , כבשו לרמלה דור אבינו וליאור סגל, לאשדוד משה שעשוע וטום זגורי.

 

נחלת יהודה מנצחת את צעירי לוד

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 54 שערים, נשלפו 19 כרטיסים צהובים וכרטיס אדום אחד. התוצאה הגבוהה השבוע שייכת לצעירי טירה שהביסה 0-10 את בית"ר שומרון עם שלושער לעומר עיראקי וצמד למוחמד דאהר. בני טירה הביסה 2-7 את בני הרצליה עם שלישיות לאיתי בר דוד ולאוריאל טובי וצמד לעומר כותה. עירוני אריאל ניצחה 3-5 את כפר קאסם ניבראס עם שלושער לבר פולק, שניר דבש מאריאל הורחק. הפועל פרדסיה ניצחה 2-3 את מכבי השרון נתניה. הפועל אורנית ניצחה 1-2 את מ.ס נתניה, כבשו עמית גבאי וארז אהרון. בני רעננה הביסה 0-7 את הפועל גלגוליה מצמדים של טל קורקוס ועבד מצליח. ספורטינג תל אביב הביסה 1-7 את מכבי גבעת שמואל, צמד לעמרם אוטמזגין, יעקב יואבוב, אברהם ימרהן, בר גל, הבטמו מלאש ואושר גואטה הוסיפו שער כל אחד. כפר יונה ניצחה 0-4 את בית"ר טוברוק, דניאל חקמון, יצחק עסיס, זיו אמיר ושי דורני כבשו.

 

ספורטינג ת"א חוגגים ניצחון גדול מול גבעת שמואל

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון  נכבשו 24 שערים ונשלפו 19 כרטיסים צהובים והיה מורחק אחד. המוליכה מ.ס טירת הכרמל הביסה 0-10 את הפועל קריית חיים, שלושער לאיתן יואש וצמדים לבר שם טוב ולמוחמד מהדאווי. בני גסר אל זרקא ניצחה 2-4 את בית"ר קרית אתא עם צמד למוראד עמאש. הפועל יוקנעם ניצחה 0-2 את אור עקיבא. מכבי קריית ים סיימה בתיקו 0-0 עם מכבי עוספיא, שקל לאלא מעוספיא הורחק. בני קלנסווה ניצחה 1-2 את צעירי חיפה. הפועל דליית אל כרמל ניצחה 1-2 את מכבי ברקאי, כבשו אמיר חלבי ואימן אבו סלאח.

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 28 שערים ונשלפו 18 צהובים. התוצאה הגבוהה שייכת למ.כ ערד שהביסה 0-7 את צעירי אלהושלה, שלישיה לנתנאל פקדו, אוסמה אלאעסם מצעירי אלהושלה הורחק. הפועל מטה יהודה ניצחה 0-2 את עוצמה באר שבע משערים של עמנואל אלמוג ויוסי מולה. הפועל מרחבים ניצחה 0-2 את עירוני חורה, גל תמם ועמית עמר כבשו, מואיין אבו לקיעאן מחורה הורחק. עירוני בית שמש ניצחה 2-5 את מכבי ירוחם. מכבי באר שבע ניצחה 1-2 את מכבי אשקלון. שגב שלום ומ.כ באר שבע נפרדו בתיקו 0-0. הפועל שדרות ניצחו 2-3 את מכבי דימונה. צעירי לקייה ניצחה 0-2 את הפועל רהט, צמד לסלאח אעסם.

 

מחוז יזרעאל

במשחק השלמה בית"ר עין מאהל ניצחה 1-5 את צעירי איכסל.

השקמה רמת גן עם ניצחון ענק מול בית"ר יפו

הוסף תגובה
תגובות
  1. יש גוון לא ספורטיבי במשחקיה (ברק 26-11-2019, 10:50)
    של מכבי פרדס כץ לא יתכן שקבוצות כובשות בממוצע 15 שערים נגדה. צריך לבדוק זאת
  2. מה יהיה ? (בני רעננה 26-11-2019, 11:03)
    תמשיך לסקר רק את ספורטינג תל אביב....כי אתה משם לא הגיע הזמן לפרגן לבני רעננה ? מוליכה את הליגה ומנצחת בכל משחק
  3. פחח נצחון ענק על ביתר יפו מצחיק ..אהבתי את החוש הומור (דני השקמה 26-11-2019, 13:55)
    הניצחון של ביתר עזרא על שיכון ותיקים זה נצחון ענק.