רועי סימוני ואוהד רון עם תחזית ליגה א' צפון - מחזור 10

ליגה א׳ צפון חוזרת לאחר פגרה ארוכה, וסוכן השחקנים, רועי סימוני ואוהד רון יתנו את דעתם והתחזית שלהם לקראת משחקי המחזור ה-10 בצפון. ״רובי״ מארחת את איכסל במשחק העונה, מה יהיה עם הקבוצות החלשות שעל סף פירוק? האם דבוריה תצליח להפתיע את כאוכב או שתובס? האם באקה יתעוררו ויפתיעו את קרית אתא...? שווה לראות...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-11-2019
  • 14:48

הפועל כאוכב - מ.ס דבוריה

רועי - הרבה אין מה להוסיף במשחק הזה. דבוריה מפורקים, כאוכב אחת הקבוצות הטובות בליגה והיא תנצח את המשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

אוהד - שכונת דבוריה מופיעה למשחק השבוע וזאת גולת הכותרת במשחק הזה. צריך להגיד תודה שהם לא התפרקו עד עכשיו, תוך התחשבות בקבוצות ליגה א'. ואני שואל למה עלו ליגה בדבוריה? אבל זה לא ממש משנה כי הם כנראה יחזרו לליגה ב' בסוף העונה, אם לא יתפרקו לפני... כאוכב בעונה אדירה מבחינתם, לדעתי השאלה היא לא מי תנצח, אלא כמה... מאמין שאם כאוכב תנצח בפחות מ-3, דבוריה יכולה להיות מרוצה. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

הפועל אסי גלבוע - הפועל בני ערערה

רועי - אסי מגיעים במומנטום נהדר אחרי שני נצחונות. ערערה היא מלכת התיקו של הליגה, צפוי משחק מעניין בין שתי קבוצות עם המון שחקנים צעירים ומוכשרים. ההימור שלי: תיקו.

אוהד - לדעתי זה משחק העונה לאסי גלבוע. מי שתנצח יכולה להישאר בליגה כי השנייה כנראה תתמודד עד הסוף...  אסי בכושר טוב לאחרונה אבל ללא השוער שלהם איתי שאול שעזב.. בני ערערה לא יוותרו על המשחק ולא אתפלא אם יבואו לנצח. המשחק נראה לי שקול ואולי יוכרע בשער אחד. לדעתי ערערה יפתיעו,ינצחו ויסבכו את אסי חזק בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לערערה.

 

האם אסי גלבוע תצליח לחגוג גם מול ערערה? (חגאג רחאל)

 

הפועל בני זלפה - הפועל מגדל העמק

רועי- שתי קבוצות שרוצות להיות בחלק העליון של הטבלה ולהשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. בזלפה התחילו לאגור נקודות, במגדל העמק אין יציבות עדיין וכל אחת מהן חייבת את הנקודות. ההימור שלי: תיקו. 

אוהד - שתי קבוצות עם כמעט ניקוד זהה, האמת בני זלפה מפתיעים אותי, החזירו את נביל לקווים לאחר שמוריס עזב והקבוצה ללא שינוי... מגדל העמק עושה עונה טובה וגם זלפה עם עונה טובה, ללא מאבקי תחתית. ההימור שלי: לדעתי זלפה בבית עדיפים וגם ינצחו.

 

אבי סבג הבין שקבוצתו חייבת חיזוק ומהר! (חגאג רחאל)

 

עירוני קרית אתא - הפועל באקה אל גרבייה

רועי - קרב תחתית לוהט, באקה ממשיכה בהתרסקות שלה וללא שינוי הם ימצאו את עצמם בליגה ב׳. קרית אתא ביצעו שינוי בעמדת המאמן והחתימו את אלעד בראון שהביא עימו מספר שחקנים מנוסים, שצריכים להוציא את העגלה מהבוץ. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

אוהד - שכונת באקה כנראה החלה להתעורר השבוע והמאמן שלהם אבי סבג התקשר לכל סוכן אפשרי לגבי חיזוק. הבחור הבין שהם חייבים להתחזק אחרת ליגה ב' תהיה קרובה מתמיד והכל יפול עליו. אין מה לעשות - אם יהיה נחמד עם ההנהלה ולא יתחזק הוא ירד ליגה... ואת מי יאשימו?...רק אותו...מנגד קרית אתא עם מאמן חדש על הקווים בדמות אלעד בראון, מאמן שיביא משהו חדש איתו ואפקט "החלפת מאמן" יביא לקרית אתא ניצחון. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

 

האם אפקט המאמן החדש, יעבוד גם בקריית אתא? (מאור אלקסלסי)

 

מ.ס רובי שפירא חיפה - הפועל איכסל

רועי - איזה משחק מצפה לנו, איכסל מגיעה בכושר מצוין ולא הפסידה העונה וממוקמת במקום הראשון בפער של 5 נקודות. ברובי נבנתה קבוצה מצוינת שמנוהלת הכי טוב בליגה א׳ צפון, במגרש הביתי מול הקהל הנהדר שלהם זה נותן להם יתרון קל במשחק. ההימור שלי: תיקו. 

אוהד - משחק העונה בצפון! מקום שני מארח את הראשון. כולם אומרים לי יש חובות לאיכסל וזה לא יחזיק מעמד... אז אני אומר שהם לא מכירים את המגזר, קבוצה כמו איכסל שהיא במקום הראשון תביא את הכסף, מתרומות, חפלות וכל דבר אחר, הספונסרים אוהבים הצלחה ואיכסל במקום הראשון ולכן יצליחו לארגן את הכספים. רובי מנגד, קבוצה מצויינת, מסודרת ומאורגנת לפחות כמו ליגה לאומית, אבל כדי לעלות ליגה הם צריכים להיות 2-3 רמות מעל איכסל? למה? כי איכסל יודעת את ה"עבודה" ואיך לנצח משחקים "קשים", בעוד רובי לא יתקרבו לזה... ראיתי את איכסל נגד הרצליה והיא קבוצה מצוינת, חזקה כקבוצה והם לא יפסידו לרובי. ההימור שלי: תיקו. 

 

האם שחקני איכסל יחגגו בסיום המשחק המרכזי של המחזור? (איתן ידגר)

 

מ.ס טירה - מכבי צור שלום

רועי - טירה עדיין רוצה להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית אך עד כה זה לא ממש מצליח, בבית מול הקבוצה הנמרצת של קובי דנינו, זה לא הולך להיות קל. ההימור שלי: ניצחון לטירה. 

אוהד - טירה קבוצה חזקה מאד, בנו שם סגל חזק ויש להם מאמן שכיף לראות את הקבוצה שלו משחקת. צור שלום קבוצה חזקה מבחינת אופי, אבל טירה בבית עדיפים והם גם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

הפועל הרצליה - מכבי טמרה

רועי - הרצליה שרוצה לברוח מהתחתית יודעת שזה משחק חשוב עבורה, בטמרה החתימו את איימן חליילה שהביא איתו מספר שחקנים שיעזרו לקבוצה לצאת לדרך חדשה. ההימור שלי: ניצחון לטמרה.

אוהד - הרצליה קבוצה חזקה מאד בבית ולמרות חוסר ההצלחה העונה, הם עדיפים על טמרה שגם שם לא ברור הסדר והאירגון. איימן חליילה מאמן רציני שחייב להביא את קבוצתו למקצוענות, אבל נראה שקשה לו עם ההתנהלות שם וזה לוקח זמן. ההימור שלי: הרצליה עדיפים והם גם ינצחו.

 

הפועל כפר כנא - עירוני טבריה

רועי - אחד המשחקים המעניינים של המחזור. בכפר כנא עדיין חולמים להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית בסוף העונה ואחמד סבע בנה קבוצה מצוינת שמוכיחה זאת העונה. בטבריה מגיעים אחרי 5 משחקים רצופים ללא הפסד, דבר שעזר להם לברוח מהתחתית ועם 3 שחקני רכש חדשים, כל תוצאה לא תפתיע אותי. ההימור שלי: תיקו.

אוהד - טבריה שילמו השבוע משכורות, אך אני לא אוהב לתת לשחקנים לפני משחק את המשכורות כי זה מביא סוג של שובע בלתי מובן לשחקן. כפר כנא קבוצה מצוינת ששווה ניצחון בבית נגד כל קבוצה. טבריה צריכים עוד להתחזק בלפחות 2-3 שחקנים ואם יביאו הם יהיו בחלק העליון של הטבלה. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

רועי סימוני ואוהד רון בתחזית של ליגה א' צפון - מחזור 10

הוסף תגובה
תגובות
  1. חח אוהד אתה ענק - אין ספק איכסאל יודעת את העבודה (וייצמן יער 28-11-2019, 15:02)