בדרך לפירוק? באקה הודיעו שלא יופיעו למשחק מול קרית אתא

פרסום ראשון: האם באקה אל גרביה מליגה א׳ צפון בדרך לפירוק? היום הקבוצה אמורה להופיע למשחק מול עירוני קרית אתא והיום הודיעו ראשי הקבוצה להתאחדות שהם לא יגיעו למשחק והמשחק בוטל. האם הם בדרך לפירוק? האם הם יהיו כמו שפרעם אשתקד? פרטים נוספים בהקדם...

  • על ידי: אוהד רון
  • 29-11-2019
  • 09:08

היום אמור להתקיים המחזור ה-10 בליגה א׳ צפון כאשר עירוני קרית אתא אמורה לארח את הפועל באקה אל גרביה. אך היום, יום שישי, הודיעו אנשי באקה להתאחדות לכדורגל שאין בכוונתם להופיע למשחק והמשחק בוטל.

האם הקבוצה בדרך לפירוק? ידוע שהקבוצה חייבת כספים רבים לשחקנים ולספקים. האם זה הסוף של באקה? 

 

מההתאחדות לכדורגל נמסר: ״אמש התקבלה הודעה מבאקה כי הקבוצה אינה מתכוונת להופיע למשחק. ההתאחדות יצרה קשר עם בא כוח הקבוצה והסבירה לו את ההשלכות בבית הדין המשמעתי של אי הופעה למשחק ליגה א׳. למרות זאת, החליטה הקבוצה להעביר הבוקר להתאחדות מכתב לרשמי בו היא מודיעה על אי הופעה. הנושא הועבר לבית הדין המשמעתי".

 

פרטים נוספים יובאו כשיתקבלו

האם באקה בדרך לפירוק? (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תשאלו את שחקני הרכש מלפני שנתיים ששיחקו משחק וחצי ותובעים את הקבוצה כמו אטייס ! מה תרם לקבוצה ? וזה (ראמי 29-11-2019, 09:35)
    תשאלו את שחקני הרכש מלפני שנתיים ששיחקו משחק וחצי ותובעים את הקבוצה כמו אטייס ! מה תרם לקבוצה ? וזה באשמת הבוררים שלא איכפת להם מה תרם השחקן לקבוצה. בושה לשחקנים שמפרקים קבוצות
  2. ראמי אני אמרתי שבקי חוזרת למקום שלה חשבתם עולים לאומית אם הייתם עולים ישר ניתן יורדים לליגה ג. או מ (אדום מתפרקים 29-11-2019, 10:26)
    אתם מתלוננים שחקנים לקחו כסף אתם נתתם להם לעכשיו אתם הולכים לפרוק תלמדו מהרצליה ורובי איך מנהלים חשב
  3. באקה (אלי 29-11-2019, 11:16)
    וזה שאתם חייבים לקדוסי כסף זה גם בגלל שהוא לא תרם עונה שעברה???
  4. קדוסי קיבל את כל שכרו והוא לא יורד לרמה של זה וזה שאני אדאג לפרסם את השמות ומה תבעו ומה שקיבלו למרות (ראמי 29-11-2019, 17:47)