כפר כנא ועירוני טבריה נפרדות בתיקו 1-1

אחרי פגרה בת שבועיים, פגשה עירוני טבריה את שכנתה הפועל כפר כנא בביתה. בטבריה ידעו שמולם עומדת קבוצה עם סגל שחקנים מהטובים בליגה וכל תוצאה למעט הפסד תיחשב להישג. אכרם הייב העלה את כפר כנא ליתרון וחמש דקות לסיום שאקר סאקר קבע שוויון וחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות

  • על ידי: עודד חסין
  • 30-11-2019
  • 16:14

לרשותו של מוריס אוזן עמד סגל מלא כולל השחקנים החדשים שצורפו, כשגם אצל אחמד סבע מכפר כנא היה סגל מלא כאשר המטרה שלו ושל קבוצתו הייתה לחבר ניצחון שני רצוף ולהיצמד לצמרת הגבוהה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

המשחק נפתח בלחץ של טבריה בעשר דקות הראשונות כאשר היא יכולה הייתנ פעמים לכבוש, אבל החמצות של שאקר סאקר וחבריו, השאירו את טבריה ללא שערים לכול אורך המחצית. כפר כנא נכנסה למשחק כאשר בן מלכה וספואן זועבי מנהלים את ההתקפה שלהם ולא פעם הכינו מצבים טובים לחבריהם בהתקפה. בדקה ה-15 בן מלכה פרץ באגף שמאל של טבריה והוציא רוחב לאכרם הייב שבא מאחורי הגנת טבריה ומול שער ריק דחק פנימה וקבע 0-1 כפר כנא.

 

קפטן עיורני טבריה, כפיר בן דוד (עודד חסין)

 

מאז שער שכבשה, כפר כנא הראתה שליטה מלאה במשחק ומנגד התקפת טבריה נראתה מאוד אנמית ומבולבלת כשהיא לא סיכנה את שערו של מוחמד אכריה. כפר כנא יורדת להפסקה ביתרון של 0-1.

 

מיקי יאזו הגיע לחזק את הקישור של טבריה (עודד חסין)

 

בחצי השני מאמן טבריה, מוריס אוזן, הבין שהוא חייב לשנות את השיטה וצירף למשחק את אביאל גבאי, עומר כהן ומתן ברמי ואכן טבריה החלה ללחוץ את שערו של אכריה והגיעה למספר מצבים, מנגד כפר כנא שירדה אחורה ניסתה לעקוץ עם שער נוסף שיגמור את הסיפור אבל הגנת טבריה עמדה במקום.

בדקה ה-85 טבריה כבשה את השער שהגיע לה, מתן ברמי הרים כדור מצוין לעבר ראשו של שאקר סאקר שנגח מבין שחקני כפר כנא חזק פנימה 1-1.

 

שער שוויון חשוב של שאקר סאקר (עודד חסין)

 

שחקני טבריה חוגגים נקודה יקרה מאוד (עודד חסין)

 

טבריה המשיכה ללחוץ כדי לעשות מהפך, אבל בסיום נפרדו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות.

 

מאור סיסו, "תיקו משקף" (עודד חסין)

 

מאור סיסו בלמה של כפר כנא אמר בסיום: "אני חושב שהיה משחק מעניין מאוד נגד קבוצה מעולה. החצי ראשון היה כולו שלנו וזה בא גם לידי ביטוי בשער היתרון. בחצי השני לא הופענו בכלל וטבריה היו יותר טובים. אני חושב שתיקו משקף את המשחק למרות שכשאתה מוביל עד דקה 86, כואב לא לקחת את כל שלוש הנקודות. אנחנו מאוד מרוצים מהעונה שלנו עד עכשיו, יש לנו חדר הלבשה וצוות מקצועי מעולה והנהלה שנותנת לנו שקט. הפנים שלנו למשחק הבא ואנחנו רוצים להמשיך לצבור נקודות בכל משחק ולשמור על המאזן של הקבוצה היחידה בליגה שעוד לא הפסידה".

 

מוריס אוזן יורד עם נקודה חשובה לקראת ההמשך (עודד חסין)

 

שאקר סאקר כובש שער השוויון עבור טבריה אמר בסיום: "אני שמח מאוד לחזור לקבוצה שאני מאוד אוהב. יש לנו קבוצה צעירה, מצוינת ורעבה עם מאמן מהטובים בליגה שיודע להוציא מהשחקנים את ה-100% שלהם ואת זה לא כל מאמן יודע לעשות את זאת. אני שמח מאוד שהוא סומך עליי הרבה  ודורש ממני להיות המנהיג על המגרש. אני מאמין שבסוף העונה טבריה תהיה בחלק העליון של הטבלה".

חלוקת נקודות בין כפר כנא לעירוני טבריה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. נכון . רק חוסר מזל מונע מטבריה להיות בחלק העליון של הטבלה. (אוהד עירוני טבריה 30-11-2019, 17:55)
    להשתדל להפסיק עם התוצאות תיקו. קשה להתקדם כל שבוע עם נקודה אחת במקום 3
  2. בושה!!! (הדייג 30-11-2019, 21:21)
  3. שקר שקר ערבי משתף פעולה (שאקר מוואסי 01-12-2019, 19:52)
    לך תיזדיין יהוומו