"היינו טובים יותר מערערה, השופטים השפיעו על התוצאה"

כך אמר מאמנה של אסי גלבוע, אדהם זועבי לאחר ההפסד היום לערערה 4-1 במסגרת ליגה א' צפון. עוד הוסיף אדהם: "ערערה הגיעו ל-3 מצבים וכבשו 4 שערים. תיקו היה יותר משקף את המשחק"

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-12-2019
  • 16:57

היום בשעות הצהריים המוקדמות נערך משחק ליגה במסגרת המחזור ה-10 בליגה א' צפון בין הפועל אסי גלבוע ובני ערערה. ערערה ניצחה 4-1, כשבסיום המשחק היו לאנשי הגלבוע טענות קשות על השיפוט במשחק שלטענתם השפיע מאד על התוצאה היום.


מאמן אסי גלבוע אדהם זועבי אמר לאחר המשחק: "החמצנו הרבה היום וההגנה הייתה חלשה. יש שוער חדש וההגנה לא מתואמת איתו".
לגבי השיפוט אדהם נשמע כועס ואמר: "תומר שריקי כבש לזכותנו שער והקוון הרים דגל לנבדל שלא יכול להיות שהיה כי שריקי הגיע מאחורה, מה גם שלא שרקו לנו לשני פנדלים. היו להם פעמיים נגיעות יד ברחבה והשופט לא שרק. לדעתי גם הגול השני שהם כבשו היה עם נגיעת יד ברורה". 
על המשחק עצמו אמר זועבי: "המחצית נראשונה הייתה ברמה גבוהה מאד. אנחנו שלטנו במצבים וערערה הבקיעו... במחצית השנייה, ערערה עשו רק עם מתפרצות ואנחנו המשכנו להחמיץ ולהחמיץ". 
עוד מוסיף אדהם: "ערערה הגיעו לשלושה מצבים וכבשו ארבעה שערים. אנחנו הגענו להרבה מצבים, שלטנו במשחק והם לא נגעו בכדור. ספגנו גולים של חוסר תיאום בהגנה וזה שכר הלימוד של השחקנים הצעירים שיש לנו".

לסיכום אומר אדהם זועבי: "הם לא היו טובים ושמעתי את המאמן שלהם אומר שהיינו יותר טובים. הגיע לנו לנצח או לפחות לסיים את המשחק בתיקו. השיפוט השפיע לרעה על המשחק וחבל שככה".

 

עירוני טבריה מחכה לאסי גלבוע (עודד חסין)


לקראת המשחק בשבוע הבא מול עירוני טבריה, אומר זועבי: "יהיה משחק מעניין בטבריה, זה סוג של דרבי ואנחנו עדיין יכולים להפתיע את כולם. נלמד את הלקח ונשלם את שכר הלימוד של השחקנים הצעירים שלנו".

אדהם זועבי עם טענות כלפי צוות השיפוט

הוסף תגובה
תגובות
  1. וואוו. כנראה שראה משחק אחר. (אחד שנכח במשחק 01-12-2019, 17:08)
    אסי בנס לא קיבלו שמינייה היום
  2. מכיר אותך יא לוזר (טארק אבו עסב 01-12-2019, 18:03)
    תאמת מי שלא יודיע לרקוד אומר הארץ עקומה . כנראה שהילדים שאתה מתגאה בהם אחר כל ניצחון לא שתו חלב היום
  3. צודק 100 % ערערה גנבו סתם ניצחון, אסי עומדים יותר טוב על המגרש והחמיצו המון, ערערה סתם קבוצה, הקוון (עבד קאסם 01-12-2019, 18:35)
    צודק 100 % ערערה גנבו סתם ניצחון, אסי עומדים יותר טוב על המגרש והחמיצו המון, ערערה סתם קבוצה, הקוון פסל גול ופנדל לאסי שלא נשרק, שיפוט חלש מאד
  4. כנראה שאתה שתית חלב מעורבב בגלל זה אין לך מושג (תענכי מס 2 כנס 01-12-2019, 23:29)
    לא משנה אם נפסיד או נרד גם כך בשנה הבאה לא תהיה קבוצה, אבל מספיק שהתקציב שלנו 10 אלף שקל ועושים בית ספר לכולם, ערערה ושאר הקבוצות לא פחות 900 אלף תקציב על מה אתה מדבר בכלל, תן כבוד לילדים שחצי ליגה כבר רודפת אחריהם
  5. מאמן (רמי 02-12-2019, 01:06)
    מאמן חלש מאוד לא עשה כלום בכדורגל חולה תקשרות על כלום אסי יורדים ליגה בדוק
  6. מאמן ??? (חקו 02-12-2019, 08:18)
    הזוי התגובה של מאמן מי שמפסיד בתוצאה כזאת לא יכול להיות יותר טוב זה יכול להיות בהפסד בגול אחד