"אני מאמין שניצחון במשחק מול קריית אתא ייתן לנו רוח גבית להמשך העונה"

אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת, מכבי טמרה בנתה קבוצה ראויה לליגה א', עם תלכיד שחקנים מנצח כשהמוביל מביניהם הוא מחמוד עבאס - אחד הקשרים הטובים ביותר בליגה א'. למרות שהיה נדמה כי אחרונה צצו בעיות בתוך הקבוצה ושחקנים ביקשו לעזוב, טמרה מוכיחה הרבה אופי וחיבור ורושמת ניצחון גדול על הפועל הרצליה. בראיון לאתר 'גולר' מסכם הקשר את היכולת של קבוצתו מתחילת העונה ומדבר על הרצון להמשיך את המומנטום החיובי גם במחזור הבא מול קריית אתא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-12-2019
  • 09:58

מחמוד עבאס, אחד הקשרים הטובים ביותר בליגה א' צפון הגיע העונה למכבי טמרה כחלק מהצהרת הכוונות של המועדון להבטיח הישארות בליגה כמה שיותר מהר, ולכוון אפילו לפלייאוף העליון. אחרי תקופה לא פשוטה עבור טמרה ובזמן ששחקנים משמעותיים ביקשו להשתחרר, למרות הכל היא הצליחה לחבר ניצחון חשוב על הפועל הרצליה ולצבור עוד שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. מכבי טמרה שתופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 14 נקודות, הפכה עבור הקשר המנוסה למשפחה. עבאס, שמאמין בתלכיד השחקנים שצובר ניסיון ממש למשחק, רוצה להבטיח את מקומה של קבוצתו בליגה ושואף לנצח גם במחזור הבא את קריית אתא. 

 

מחמוד, ניצחתם במחזור האחרון את הפועל הרצליה ובישלת שער. איך התחושה?

"עשינו ניצחון חשוב אחרי מה שעברנו בשבועיים האחרונים. שיחקנו עם המון לב ותשוקה ואין לזה תחליף. אני שמח שאני עוזר לחברים שלי בבישולים וזה כבר התשיעי העונה, אבל זה לא מה שחשוב. חשוב שהקבוצה תתחבר ותתקדם לאט לאט במעלה הטבלה".

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"בתחילת העונה היינו קבוצה עם המון שחקנים צעירים, שלחלקם זו העונה הראשונה בליגה א' וזה השפיע קצת על הקבוצה, כי לא היה לנו את האיזון בשביל לשמור על מומנטום חיובי. עכשיו המצב השתנה ואנחנו מרגישים שאנחנו בדרך הנכונה. צריך להמשיך להיות על הקרקע ולהתרכז להתקדם כקבוצה ולא כיחידים".

 

מחמוד עבאס, "המצב עכשיו השתנה ואנחנו בדרך הנכונה" (חגאג ראחל)

 

אתם תופסים את המקום ה-6 בטבלה עם 14 נקודות, האם המטרות מתחילת העונה השתנו?

"המטרה שלנו מתחילת העונה היא להישאר בליגה כמה שיותר מהר, וברגע שנעשה את זה נתחיל לחשוב על להיות למעלה. אני מאמין שנפתיע העונה ונסיים במקום טוב".

שחקנים ביקשו לאחרונה להשתחרר מהקבוצה, האם צפויים להיות שינויים?

"תמיד בליגה א' ובכלל בליגות הנמוכות ישנם הרבה שינויים תוך כדי העונה. לכל שחקן יש את השיקולים שלו ולכל קבוצה גם. בקשר לשחקנים שרצו להשתחרר זה בינם לבין ההנהלה, כרגע לא שמעתי מאף שחקן שיש עכשיו בקבוצה שהוא רוצה לעזוב ומקווה שזה יישאר כך. אנחנו כמו משפחה ואשמח שכל הסגל שישנו עכשיו ישאר ונעשה דברים טובים".

איך התרשמת מליגה א' צפון עד כה, בעיקר אחרי ההפסד של המוליכה איכסל לרובי?

"ליגה א' צפון העונה מאוד צפופה ולא צפוייה, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה ביום נתון .ישנן קבוצות כמו איכסל, רובי, טירה, כאוכב וכפר כנא, שבנו את עצמן כדי לעלות למרות שהן לא מצהירות זאת בפומבי - אחת מהן תהיה העולה".

במחזור הבא תפגשו את עירוני קריית אתא איך תתכוננו למשחק?

"מצפה לנו משחק קשה, כמו שאמרתי צריך להיות עם היד על הדופק בליגה הזאת בכל משחק. נתכונן טוב טקטית ומנטלית ואני מאמין שניצחון במשחק הזה יתן לנו רוח גבית להמשך העונה".

מחמוד עבאס רוצה להבטיח הישארות מהירה עם טמרה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכרת את באקה עונה שעברה תמכור גם את טמרה (אסי 04-12-2019, 14:08)
  2. איימן המאמן עוד חודש יחפש עבודה ברמי לוי (אופיר 04-12-2019, 14:09)
  3. יודע לסחוט עבירות כמו כוסית (שחקן אפס 05-12-2019, 01:54)