לקראת המשחק: רובי שפירא תפגוש את באקה אל גרבייה

רובי שפירא חיפה תפגוש את באקה אל גרבייה במסגרת המחזור ה-11 בליגה א' צפון. כזכור במחזור הקודם באקה לא התייצבה למשחק מול קריית אתא, ואילו רובי שפירא תגיע במומנטום חיובי למשחק אחרי ניצחון אדיר על מוליכת הטבלה איכסל, זאת במטרה לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך. עודד קוטר: "אנחנו משחקים נגד מועדון וקבוצה מכובדת בליגה א' ונבוא מוכנים למשחק". מיקי קופל: "ראינו שהמשחק הוזמן בהתאחדות, אך בהתאם להתרחשויות לא ברור מה קורה בצד השני והאם יתקיים המשחק או לא"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-12-2019
  • 09:30

הפועל רובי שפירא חיפה: 

ברובי שפירא נבנתה העונה קבוצה נהדרת לכל הדעות, שברובה מבוססת על שחקנים צעירים ורעבים וכמה שחקנים נוספים שנותנים את הטון, והתוצאות לא איחרו לבוא, כי קבוצתו של עודד קוטר תופסת את במקום השני בטבלה עם 23 מרחק 2 נקודות מהמוליכה איכסל, והיא אחת הקבוצות המסקרנות שנבנו העונה בליגה הצפונית. רובי רשמה עד כה שישה ניצחונות, שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו, איך היא מגיעה למשחק במומנטום מצוין לאחר ניצחון במחזור הקודם על מוליכת הטבלה הפועל איכסל. חניכיו של עודד קוטר יגיעו להילחם במטרה לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך.

 

סגל שחקנים:

ברובי שפירא בחרו בקפידה העונה את סגל השחקנים, ויצרו תלכיד מעניין שמדבר חזק בליגה. חזרתו של איתי מורנו הביאה נקודות חשובות לחלוץ הצעיר שלא מספיק לכבוש, הקשר המנוסה שלומי מראד שמכוון את השחקנים, החלוץ גיל חדד שהספיק לכבוש 6 שערים מתחילת העונה,  המגן המצוין עילאי שויקה, הבלם תומר אלבז, והשוער עומר קציר ששמר על שער נקי במשחק לא פשוט מול איכסל.

 

עודד קוטר מאמנה של רובי שפירא בתגובה: "אנחנו משחקים נגד מועדון וקבוצה מכובדת בליגה א', באקה לדעתי יופיעו ונבוא מוכנים למשחק".

 

מיקי קופל מנהלה הספורטיבי של רובי בתגובה: "ראינו שהמשחק מול באקה הוזמן בהתאחדות. אנחנו כמובן מוכנים למשחק וממשיכים עוד היום ומחר למשחק, אך בהתאם להתרחשויות, לא ברור מה קורה בצד השני והאם יתקיים המשחק או לא. אנחנו מצידנו מגיעים לנצח, זהו מוקש גדול בהמשך ההתמודדות שלנו בפסגה".

 

האם רובי שפירא תמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם (דוברות עיר הפועלים)

 

באקה אל גרבייה:

בניגוד לעונה קודמת שהקבוצה רצה בצמרת הליגה, באקה פתחה את העונה בצורה לא טובה, למרות סגל השחקנים והתקציב שעמידה היא תופסת את המקום ה-14 בטבלה עם 7 נקודות ונמצאת מקום אחד מעל הקו האדום. עד רשמה כה רשמה באקה ניצחון אחד, ארבעה תוצאות תיקו וארבעה הפסדים רצופים כשבמחזור הקודם קבוצתו של אבי סבג לא הופיעה למשחק מול קריית אתא.  

 

סגל השחקנים:

באקה אל גרבייה שחררה לאחרונה שחקנים כמו השוער רום אילוז שחתם בנורדיה מליגה א' דרום. אם תופיע למשחק מול רובי שפירא בניגוד למחזור הקודם, כל הקבוצה תצטרך לעבוד קשה על המגרש כדי לנסות ולהילחם מול הקבוצה המחוברת שיש ברובי, וצפויה להתקשות מולה. 

 

האם באקה אל גרביה תופיע למשחק מול רובי? (חגאג ראחל)

רובי שפירא תפגוש את באקה אל גרביה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תיקון טעות (לירן 06-12-2019, 06:31)
    רובי עם הפסד 1 בלבד .