סיכום המחזור ה-12 בליגות ג'

המחזור ה-12 בליגות ג' ממשיך להיות עם מבול של שערים. הניצחונות שבלטו מעל כולם היו של נווה גולן, ספורטינג תל אביב, רו''ח תל אביב, מכבי עוספיא ובית"ר אשדוד...

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 17-12-2019
  • 10:17

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 56 שערים, נשלפו 20 כרטיסים צהובים ואדום אחד. התוצאה הגבוהה שייכת השבוע לנווה גולן שהביסה 0-17 את מכבי פרדס כץ עם שמיניה לאייל דואק וצמד למתן נתנאל. רו''ח תל אביב הביסה 0-8 את בית"ר עזרא עם שלישיות לאורן כוכבי וישראל בורוכוב. השקמה רמת גן גברה 1-5 על א.ס חולון, צמד לאביתר נדלר, שון צופי, אילן כהן ובן רודריגז כבשו גם הם. שיכון ותיקים ניצחה 3-6 את אליצור יהוד עם צמדים לאלירן מגול ועדי שמאי. אליצור יפו ניצחה 0-1 את אינטר תל אביב משער של ברוך בנבניסטי, סאם סאנק מאינטר הורחק. אור יהודה גברה 2-3 על בית"ר יפו עם צמד למיכה סוויסה. הפועל רמת ישראל ניצחה 1-2 את ספרטק רמת גן, כבשו ניסים פרשה ויניב אבדר. צפרירים חולון ניצחה 3-4 את בני יהוד.

 

רמת ישראל רושמת ניצחון מול ספרטק רמת גן

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 43 שערים, נשלפו 34 כרטיסים צהובים והיו ארבעה מורחקים. המוליכה בית"ר אשדוד הביסה 2-11 את בית"ר גן יבנה עם צמדים לאלנור אלייב, אריאל טרבלסי, חיים קנפו וולדיסלב ריבלקו, ליאור איילין מגן יבנה הורחק. נחלת יהודה הביסה 2-6 את בית"ר גדרה עם שלושער לליאור סוויסה. מ.ס רמלה הביסה 0-5 את טירת שלום עם שלושער לליאור סגל וצמד לאברהם מלסה, יובל אמויל מטירת שלום הורחק. מבשרת ציון ניצחה 1-4 את אשדוד סיטי. קריית עקרון ניצחה 1-5 את מ.ס ראשל''צ, צמד לבירהנו אינקואהונה, גטו מיקרו מראשון לציון הורחק. בני יצאלאל ניצחה 1-2 את בני אשדוד כשכבשו חיזקיהו טייה ועדן גוזל, שחק בן שבת הורחק. הפועל רמלה ניצחה 0-2 את בית"ר גבעת זאב, כבשו עמנואל טרזי ויאלאו וורקנך. מ.כ ירושלים גברה 0-1 על צעירי לוד.

 

נחחת יהודה מנצחת את 6-2 את בית"ר גדרה 

 

מחוז שרון

במחוז השרון נכבשו 41  שערים, נשלפו 30 כרטיסים צהובים ואדום אחד. ספורטינג תל אביב הביסה 0-12 את הפועל גלגוליה עם צמדים לאברהם ימרהן, עמרם אוטמזגין ועומר דייגי. מכבי גבעת שמואל ניצחה 2-6 את בית"ר שומרון עם שלושער לכפיר גוטמן. עירוני אריאל ניצחה 1-3 את בני טירה מצמד של יוסי מסיקה. הפועל פרדסיה ניצחה 0-3 את מ.ס נתניה, כבשו נתנאל אסייג, נדב אביטן ודניאל סולימן. בני הרצליה וכפר יונה סיימו בתיקו 2-2, בן ציון ברזילי מכפר יונה הורחק. כפר קאסם ניברס סיימו בתיקו 1-1 עם בית"ר טוברוק. בני רעננה ניצחה 2-3 את הפועל אורנית, כבשו רועי גולסה, עבד מצליח ויניב אוסטרובסקי. צעירי טירה ניצחה 1-2 את מכבי השרון נתניה, כבשו עומר עיראקי ומוחמד גינדיה.

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 21 שערים, נשלפו 16 כרטיסים צהובים והיה מורחק אחד. בני גסר אל זרקא ניצחה 2-5 את מכבי קריית ים עם צמד לאיברהים שהאב. מכבי עוספיא הביסה 0-6 את בית"ר פרדס חנה. צעירי חיפה ניצחה 0-3 את מכבי ברקאי, צמד לאמיר עיסא, נימר אבו עוביד הורחק. בית"ר חיפה ניצחה 0-3 את עירוני אור עקיבא עם צמד לאיתי מגל. הפועל קריית חיים ניצחה 0-2 את בני קלנסווה. המשחק של הפועל דליית אל כרמל והפועל קריית ים לא התקיים עקב תנאי המגרש הלא טובים לאחר שהוצף.

 

בני יצ'אלאל מנצחת את בני אשדוד

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 23 שערים, נשלפו 22 כרטיסם צהובים ו-2 אדומים. מ.כ ערד ניצחה 0-4 את הפועל רהט מצמד של נתנאל פקדו, עבד אל מונעם אלעמור הורחק. עירוני בית שמש ניצחה 0-4 את עירוני חורה עם צמד של גל סנדורי, מוסא אבוגודה מחורה הורחק. מכבי ב''ש ניצחה 0-1 את מכבי ירוחם משער של ניסן אדיר. שגב שלום ניצחה 0-4 את הפועל שדרות - צמד לאחמד אבו בלאל. הפועל מרחבים ניצחה 1-3 את מ.כ באר שבע, כבשו דניאל אדרי, חלאד אבו אלעסל ונדרי אלקרינאוי, מכבי דימונה ניצחה 1-2 את מכבי אשקלון וצעירי אלהושלה ניצחה 1-3 את עוצמה באר שבע עם צמד של איימן אבו עראר.

 

מחוז גליל עליון

בני אבו סנאן - הפועל שלומי 0-3

אחווה שעב – הפועל נהריה 0-7

בני בענה - בני גדידה 0-1

איחוד בני סמיע - עירוני צפת 0-0

בני דיר אל אסד - הפועל תרשיחא 2-1

הפועל כרמיאל – הפועל דיר חנא 1-5

 

מחוז גליל תחתון

עירוני יפיע - איחוד בני שפרעם 3-0

עירוני עראבה - מכבי טבאש 1-7

בית"ר כפר כנא - סלאמה משגב 0-0

בועיינה נוגידת – אהלי טמרה 1-0

בסמת טבעון - איחוד כפר יאסיף 2-2

 

מחוז יזרעאל

הפועל אלבטוף - בית"ר עין מאהל 4-1

אחווה פרדיס - אלאתאיחד נצרת 0-0

בני מושרייפה – אחי ביר אל מכסור 7-0

ספורטינג ת"א מביסה 12-0 את ג'לג'וליה (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפתעות במחוז ת"א. רו"ח ת"א (ברק 17-12-2019, 17:58)
    היה צפוי שתנצח את ביתר עזרא, אבל 0:8??? הניצחון של אליצור יפו על אינטר גם זו הפתעה