״רוצה להגיע לליגות הבכירות בארץ״

כך אמר בן פאר, שחקן בית"ר נהריה ומהיחידים בארץ שהם ילידי שנתון 2001 (שנה שניה נוער), שמשחק רק בשורות הקבוצה הבוגררת ופותח בהרכב. אתר גולר תפס אותו לראיון קצר

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-12-2019
  • 10:32

בן, החלטת לוותר על הנוער ולשחק בבוגרים. ספר לנו על התהליך.
״העדפתי להתקדם למשחקי בוגרים בגלל שרציתי להרגיש את הכדורגל האמיתי ולאתגר את עצמי במטרה. להשתפר בתור שחקן שמכוון רחוק בכדורגל. בזכות המאמן ג'קי שריקי שאימן אותי בעבר ומאמין בטיפוח שחקנים צעירים, קיבלתי הזדמנות שלקחתי אותה בשתי ידיים ועל כך אני מודה לו״.
 
מה ההבדל הגדול בין הליגות לנוער לבוגרים?
״השוני המרכזי בין משחקי נוער לבין בוגרים הוא הקצב והפיזיות, אני עובד קשה כדי להתאים את עצמי לרמה הפיזית של משחק בוגרים ואני כבר רואה שינוי שמתבטא בניצחונות בכדורי אוויר ובמאבקים על הכדור. שוני נוסף, בשונה מהנוער קצב המשחק במשחקי הבוגרים הוא איטי יותר, אך אם השחקן מהסס בפעולה שלו עם הכדור יופעל עליו לחץ גדול ולכן אני משתדל לשחרר את הכדור לשחקן הפנוי כמה שיותר מהר״.
 
מה המטרות של הקבוצה העונה?
״המטרה של הקבוצה לעונה הקרובה היא קודם כל לשחק כדורגל חיובי ויפה לעין ולבוא לכל משחק במטרה לנצח״.

 

 בן פאר במדי בית״ר נהריה 

מה המטרות שלך באופן אישי?
״מבחינה אישית המטרה שלי לעונה הקרובה היא להמשיך ולתקוע יתד בהרכב, להמשיך ביכולת הטובה שלי מהשבועות האחרונים ולהשתפר בדברים הקטנים שחסרים לי עדיין, כדי להיות מוכן לאתגר הבא שלי ולקפיצת מדרגה נוספת״.
 
איפה אתה רואה את עצמך בעוד שלוש שנים?
״בעוד 3 שנים אני רואה את עצמי כשחקן משמעותי בליגה בכירה בארץ. אני יודע שכדי להגיע לשם יש דברים שאני צריך לשפר ואני עובד על זה בכדי להגיע לרמה הכי גבוהה שאני מסוגל ולהוכיח את עצמי״.

בן פאר רוצה להגיע לליגת העל

הוסף תגובה
תגובות