נשר מנצחת את פרדיס 0-2 ועולה למקום הראשון

קרב צמרת נערך אמש במסגרת המחזור ה-14 בליגה ב' צפון ב', בו סגנית הטבלה עירוני נשר ניצחה את המוליכה פרדיס ועלתה למקום הראשון משערים של לואי חלף ואבי מלכה (פנדל). נשר עלתה למקום הראשון בטבלה, כשכעת הפער בין הקבוצות עומד על שתי נקודות. שלומי פרץ: "מרוצים מניצחון גדול, משחק שאם לא היינו מנצחים בו, פרדיס הייתה פותחת פער", בני סימן טוב: "למרות החיסרון של ארבעה שחקנים שלנו היום, באמת ראינו שיש על מי לסמוך"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 21-12-2019
  • 12:48

מוליכת הטבלה פרדיס אירחה את סגניתה עירוני נשר, למשחק צמרת לוהט בליגה ב' צפון ב' שמשך אוהדים רבים. נשר הגיע למשחק ללא שני שחקנים משמעותיים לקבוצה יוני אוחיון וגל אלקנתי. פרדיס הגיעה למשחק שהיא תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 31 נקודות ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על אחי איכסל, מנגד נשר תופסת את המקום השני בטבלה עם 30 נקודות ומגיעה למשחק אחרי תיקו עם איחוד בני כפר קרע, כשבין הקבוצות מפרידה נקודה אחת בלבד ורצון גדול לרשום ניצחון כדי להתברג בצמרת הטבלה.

 

האוהדים שהגיעו למפגש הצמרת (חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח בקצב טוב מצד שתי הקבוצות שהציגו יכולת טובה מאוד, וכבר בדקה ה-6 לואי חלף הימם את המארחת כשהעלה את נשר ליתרון 1-0. 

 

לואי חלף כובש ורץ לחגוג עם חבריו לקבוצה (חגאג ראחל)

 

נשר המשיכה להציג יכולת טובה לאורך המחצית הראשונה ואף הגיעה לכמה מצבים נוספים לכיבוש.

 

עידן גראד בעוד מהלך מצוין במשחק (חגאג ראחל)

 

חניכיו של ברכאת והב הצליחו לשמור על התוצאה עד לסיום המחצית הראשונה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשנשר ביתרון 1-0.

 

שחקן נשר בעוד מהלך מצוין במשחק (חגאג ראחל)

 

המחצית השנייה נפתחה ביכולת טובה ועירוני נשר המשיכה לנסות לייצר מצבים כדי להגדיל את התוצאה.

 

עירוני נשר המשיכה לנסות וליצר מצבים במשחק (חגאג ראחל)

 

בדקה ה-55 השופט שרק לפנדל לטובת עירוני נשר, אותו בעט החלוץ המצוין אבי מלכה שהגדיל את היתרון עבור קבוצתו.

 

אבי מלכה, כובש השער השני במשחק (חגאג ראחל)

 

עירוני נשר שמרה על התוצאה עד לסיום המשחק והוא הסתיים בניצחון 2-0 של נשר על פרדיס. עירוני נשר עלתה לראש הטבלה כשכעת הפער מהסגנית פרדיס עומד על 2 נקודות.

 

שחקני נשר חוגגים בסיום המשחק ניצחון גדול (חגאג ראחל)

 

פאיד חסון מאמן פרדיס מאוכזב בסיום (חגאג ראחל)

 

שלומי פרץ בעל הבית בנשר בתגובה: "אנחנו מרוצים מהניצחון הגדול במגרש אולי הקשה בליגה, מול קהל גדול ופאנטי לקבוצה שלו. משחק שאם לא היינו מנצחים בו פרדיס, הייתה פותחת פער. באנו בחששות מאחר והגענו למשחק עם הרכב חסר ללא יוני אוחיון וגל אלקנתי הפצועים. החבר'ה הוכיחו שיש על מי לסמוך, נתנו מפגן של מחויבות והקרבה ועם קצת ריכוז התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה יותר. מגיע לשחקנים ולמאמן ברכאת ווהב על הכנה מצוינת למשחק שביטל לגמרי את פרדיס. צריכים לשמוח עד האימון הקרוב ולרדת מהר לקרקע, כי הליגה עוד ארוכה וקשה. אני חייב לציין את צוות השופטים שנתנו תצוגת שיפוט גדולה".

 

לואי חלף כובש השער הראשון במשחק מסמן ניצחון 2-0 (חגאג ראחל)

 

מאמנה של עירוני נשר ברכאת והב בתגובה: "היה משחק טוב בקצב מעל הליגה, שיחקנו נגד קבוצה טובה שיש לה גם את אותה מטרה והיו חסרים לנו 3 שחקנים מרכזיים, אבל השחקנים שהחליפו אותם עשו משחק מצוין והעיקר שלוש הנקודות החשובות. מגיעה מילה טובה לאמיל ולשלומי שנותנים לנו את כל השקט והתמיכה".

 

סער אוחיון שוערה של נשר חוגג בסיום (חגאג ראחל)

 

בני סימן טוב בלמה של עירוני נשר בתגובה: "למרות החיסרון של ארבעה שחקנים שלנו, היום באמת ראינו שיש על מי לסמוך ושיש לנו סגל מדהים שאני מאמין שבסוף אפריל נחזיר את עירוני נשר לליגה א' ונעמוד במטרה שלנו. כל הכבוד למאמן שלנו בראכת שהכין אותנו מצוין למשחק הזה".

עירוני נשר מנצחת את פרדיס ועולה למקום הראשון (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא יעזור לכם נשר ...אתם לא תעלו (מיקו 22-12-2019, 01:08)
    עירית נשר ....תפסיקו לשפוך כסף על קבוצה כושלת מליגה ב אין לכם מקום בכדורגל עוד מעט תעלמו ממפת הכדורגל בארץ !!!
  2. עירוני נשר (הגו'קר 22-12-2019, 03:38)
    כול הכבוד לעירוני נשר יאללה קדימה עד הסוף לליגה א
  3. למספר 1 הממורמר והמתוסכל (אוהד 22-12-2019, 08:11)
    עד שהם ייעלמו מהמפה בינתיים תוכל את הלב תמשיך להיות ממורמר ומתוסכל רק תשמור על הלב שלא תקבל התקף. אתה טמבל וקנאי שאולי לא נתנו לך לאמן שם והילד שלך לא משחק אבל תעשה שיעורי בית עיריית נשר מזמן כבר לא נותנת לה תקציבים.
  4. ריאל מדריד (הפועל פרדיס 26-04-2020, 22:31)
    ל 1 אתה צדקתה מי עלה בסוף