"נבוא צנועים, נשחק את הכדורגל שלנו ונעשה הכל כדי לנצח את איכסל"

אחמד סבע מאמנה של הפועל כפר כנא, בנה את הקבוצה העונה בשאיפה להתברג בצמרת הטבלה ואכן היא מציגה יכולת טובה ותלכיד שחקנים מהמוביל בליגה. רגע לפני שקבוצה תפגוש את מוליכת הטבלה איכסל שוחחנו איתו על היכולת של קבוצתו עד כה, ומה דעתו על ליגה א' צפון

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-12-2019
  • 17:58

הפועל כפר כנא היא אחת הקבוצות המסקרנות בליגה א' צפון, אותה מוביל המאמן אחמד סבע, כשהיא תופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 24 נקודות, מרחק שלוש נקודות בלבד מהמוליכה איכסל אותה תפגוש במחזור הבא. סבע, מאמין שבנה קבוצה איכותית שתעמוד במטרות שהציבה לעצמה העונה, להתברג בצמרת ליגה א' צפון מכוון את השחקנים לשאוף כמה שיותר גבוה, כשהפנים קדימה עם רצון גדול לרשום ניצחון מול איכסל. 

 

אחמד, איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד עכשיו?

"אני חושב שהיכולת טובה וזה בא לידי ביטוי בתוצאות. יש לנו קבוצה איכותית וטובה נקווה שיהיה המשך, ושנגיע למטרות שסימנו בתחילת העונה". 

אנחנו מתקרבים לסיום הסיבוב הראשון, איזה לקחים הפקת עד כה?

"זה סיבוב שבו איבדנו משחקים בדקות האחרונות, וקיבלנו גול בדקה התשעים וצריך לדעת איך לשמור על השערים שאנחנו מבקיעים ועל התוצאה. אני תמיד מכניס לשחקנים לראש שאפשר לתת יותר, אנחנו קבוצה טובה ומה שתיכננו בינתיים הולך טוב".

 

האם כפר כנא תצליח לעצור את המוליכה איכסל? (חגאג ראחל)

 

המטרות השתנו מתחילת העונה?

"לא המטרה שלנו לא השתנתה, אנחנו עדיין מתכננים להתברג בין חמש הקבוצות הראשונות בליגה, ומגיע לנו... אם לא היה מגיע לנו לא הייתי מדבר על זה כי אנחנו מציגים כדורגל טוב ומנצלים הזדמנויות".

איך התרשמת מליגה א' צפון? 

"אמרתי שהשנה רוב הקבוצות שוות ולא סתם יש כמה קבוצות למעלה אבל לא רחוקות אחת מהשנייה. אני מסתכל על הקבוצה שלי ומקווה שהיא תישאר שם ונגשים את המטרה שלנו".

איך תתכונו למחזור הבא מול איכסל?

"זה משחק שכל העיניים אליו, לא רק אנחנו כל הקבוצות מסתכלות כי זו אחת מהקבוצות הכי טובות בליגה ולא סתם היא במקום הראשון. אנחנו נגיע במטרה לנצח, אני עובד על זה פסיכולוגית ופיזית אנחנו טובים מאוד ויכולים לרשום ניצחון. נבוא צנועים נשחק את הכדורגל שלנו ונעשה הכל כדי לנצח את איכסל".

אחמד סבע, רוצה להגיע עם כפר כנא לצמרת הטבלה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות