"מאחל למרמורק בהצלחה, רוצה לרשום עליה עם האדומים"

אוהד אדלשטיין הוא אחד מהשמות החמים ביותר במונחים של ליגה א', אף על פי שהשחקן בהחלט ראוי לשחק בליגה בכירה יותר. הוא ניחן במהירות פנומנלית וחורר לא מעט רשתות, וזה מה שהוביל מס' מועדונים לחזר אחריו בתחילת העונה, כשהקשר המוכשר בחר לחתום בהפועל מרמורק, אך הדברים לא התחברו והוא מצא לאחרונה בית חם בהפועל "אדומים" אשדוד. רגע לפני שיפגוש עם קבוצתו החדשה את מכבי הרצליה, שוחחנו איתו על המעבר לאדומים, ועל העפלה לסיבוב הבא הגביע.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-12-2019
  • 09:55

אוהד אדלשטיין, הוא כוכב כדורגל בעל רזומה עשיר. לאחר שרשם עלייה בעונה הקודמת עם מ.ס כפר קאסם, הוא חתם ביורדת הפועל מרמורק שנבנתה במטרה לעלות ליגה. אדלשטיין, היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה מתחילת העונה ובורג מרכזי בהצלחת המועדון שהתברג בצמרת אך הדברים לא הסתדרו.

 

"לא שוחררתי ממרמורק, בחרתי להשתחרר מהקבוצה. לפני כשבועיים ביקשתי ממנהלי הקבוצה להשתחרר אחרי שראיתי את המצב והבעיות מסביב. אמרתי שאני מוכן לוותר על החוזה שלי ושיש לי הצעות מקבוצות אחרות, אבל לא רצו לשחרר אותי. הודעתי להם שאם ירצו שאשתחרר בעתיד ולא אקבל הצעות שוב מקבוצות אחרות לא אוותר על החוזה בקבוצה, ומרמורק הבטיחו שאני נשאר איתם כי יש לי חוזה לשנתיים. אחרי שבועיים אמרו שמוכנים לתת לי להשתחרר", מספר אדלשטיין, שהודעת השחרור שלו מהמועדון גרמה לכל האוהדים בליגה א' להמתין ולראות באיזה קבוצה יחתום, כשלבסוף הוא מצא בית חם בהפועל "אדומים" אשדוד, שפתחה את העונה עם רצון להתברג בצמרת, אך החתמתו של אדלשטיין יחד עם המאמן יובל נעים היא ללא ספק הצהרת כוונת להתמודד על עלייה.

 

משחק הבכורה של הקשר המוכשר היה בגביע מול הפועל פתח תקווה מועדון נעוריו, אותו האדומים הצליחו להדיח ולהפעיל לסיבוב הבא. עבורו זו הפעם השנייה ברציפות אחרי שהדיח את פתח תקווה מהגביע אשתקד עם כפר קאסם. אדלשטיין, מספר בצניעות האופיינית לו על הרצון להוביל את את האדומים אשדוד לעלייה כפי שעשה זאת בעבר עם אשקלון, קריית גת וכפר קאסם, אבל מסתכל ממשחק למשחק כשהפנים קדימה למחזור הבא מול מכבי הרצליה.

 

מה גרם לך לחתום באדומים אשדוד?

"החלטתי לעבור להפועל "אדומים" אשדוד, כי הם הראו הכי הרבה נכונות. שמעתי על המקום דברים טובים, יש לי חברים טובים שמשחקים שם וסיפרו לי דברים על המקום והקהל וזה גרם לי לחתום שם. זו קבוצה עם סיכויים מאוד טובים לרשום עלייה ואני מחפש לעלות ליגה".

 

 

אוהד אדלשטיין " אני מאחל למרמורק הצלחה, ורוצה לרשום עלייה עם האדומים אשדוד" (צילום: יוסי סוריק) 

 

איך התרשמת עד כה מהאדומים?

"כבר באימון הראשון חיכו לי מעל ל-30 אוהדים והראו הרבה אהבה. יש מתקנים ברמה הגכי גבוהה שיש, הנהלה מדהימה שאין מילים להגדיר אותה ביניהם יאיר אזולאי ורוני חגג. יש לי רק שבחים לומר על המקום הגעתי למשפחה חמה מאוד".

 

משחק הבכורה שלך היה מול הפועל פ"ת, וזו עונה שנייה ברציפות שאתה משחק בקבוצה שמדיחה אותה מהגביע, איך התחושה?

"הפועל פתח תקווה  זה מועדון שגדלתי בו, וזו פעם שנייה שאני מדיח אותו מהגביע ברציפות. הקהל הציג תצוגת עידוד מדהימה, יובל על הקווים הוציא מוטיבציה מכל שחקן ושחקן, ולא יכולתי לאחל לעצמי פתיחה כזאת באדומים אשדוד".

 

מה המטרות העונה בקבוצתך החדשה?

"להשתפר ממשחק למשחק, לתת לקבוצה מהיכולת והניסיון שלי, ולשמוח כולם ביחד לעלות ליגה. אני מאמין שעם הרבה צניעות ועבודה קשה, האדומים אשדוד יכולים להתמודד על עלייה. יש שם שילוב של שחקנים מוכשרים, קהל תומך, הנהלה מדהימה ויובל על הקווים. אם הכל ילך כשורה זה יסתיים בעלייה מגיע למקום הזה להיות בלאומית".

 

אוהד אדלשטיין "הגעתי לבית חם, עם קהל מדהים" (צילום: דוברות הפועל "אדומים" אשדוד)

 

איך התרשמת מליגה א' דרום העונה?

"השנה ליגה א' דרום קשה מאוד, הרבה קבוצה שעושות בעיות לקבוצות צמרת. אני בסופו של דבר רוצה את העליית ליגה הרביעית שלי בע"ה, זה עומד כרגע על שלוש עליות ואני מקווה לרשום את הרביעית". 

 

איך תתכוננו למחזור הבא מול מכבי הרצליה?

"נמשיך לעבוד קשה, נסתכל על עצמנו לא על הקבוצות היריבות וניתן אימונים ברמה הגבוהה ביותר. עם הרבה צניעות ועבודה קשה זה מוביל לתוצאות".

 

 

תודה למועדון אדומים אשדוד על כל מה שעשו בשביל להביא אותי, אני מאחל למרמורק בהצלחה השנה וישיגו את המטרות שהם הציבו לעצם .

אוהד אדלשטיין "אם לא היו עושים שינויים בקבוצה מרמורק הייתה עולה ליגה" (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏אתה תעלה במדרגות (עירוני אשדוד 26-12-2019, 10:33)
    אדומים אשדוד זה מעדון זבל ‏ ‏של הליגות ‏
  2. מרמורק הציבו יעדים לא מטרות, הם בונים מועדון לא קבוצה (טעית 26-12-2019, 11:12)
  3. כשלא תקבל משכורות נראה מה תגיד (שחקן שהיה שם 26-12-2019, 11:39)
    מועדון פח אשפה אוהדים מגעילים נדבר עוד חצי שנה ונראה מה תגיד
  4. קשקשן (ריקו 26-12-2019, 12:58)
    מה אתה מבלבל את המוח הלכתה לקבוצה שתזרוק אותך. עוד כמה מחזורים חתיכת טמבל
  5. אדומים אוהדים מגעלים (יוסי 26-12-2019, 13:36)
    מה שהם עושים מקללים כל המשחק בקבוקים זורקים. לקהל כזה לא מגיע לעלות
  6. אדלשטיין (יוחנן 26-12-2019, 17:56)
    שחקן מיץ של הזבל אתה ויובל נעים רק על הכסף הנחתם ז**** שתיכםו
  7. יובל נעים (דוידי 26-12-2019, 17:58)
    המצב לא טוב בכיס ושזה זה הלכת אדומים תתביישי המגעילה שמן דובון נגד הכפר נראה אותך תרים את האף שלך י
  8. יובל התזכורת (דודי 26-12-2019, 18:00)
    נגד הכפר תשים לך עגיל באוזן גם לחולון ותגיעו
  9. אדלשטיין (דני 26-12-2019, 18:02)
    משכורת 2 בזה נגמר הסיפור יא מ***** יא ז** אתה ואורן יחזקאל פינוקיו יא סמרטוט היא אמרה לך על הכסף תבו
  10. יובל נעים (ניב 26-12-2019, 18:06)
    יש לך שחקן בשם רז מזרחי למה הבאת שחקן הפועל רמת גן שחקן כנף מספר 1 שוטף אותו ותראה יא סמרטוט