אוהד רון מארח את יוסי חכים: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 13

המחזור ה-13 בליגה א' דרום הגיע, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב יוסי חכים. יוסי אימן שנים רבות בליגה א' ומכיר כל קבוצה וכל שחקן בליגה הזאת. יוסי חושב שהכח ר"ג, אדומים אשדוד וכפר שלם ינצחו. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-12-2019
  • 14:47

הפועל כפר שלם - הפועל מרמורק

אוהד: כפר שלם נחשבים לקבוצה מאד חזקה, המועדון עושה הכל כדי לעלות ליגה, אך לדעתי יש שם יותר מדי שינויים ויותר מדי תחלופה במועדון וחייבים לתת לשחקנים זמן להתאקלם, עדיין הכפר קבוצה חזקה מאד. מנגד במרמורק למרות השינויים עדיין יש סגל שחקנים מרשים שיכול בשקט להתמודד על העלייה והכל תלוי איך השחקנים שהגיעו יתאקלמו. למרמורק סגל מצוין אבל למרות זאת אני חושב שהכפר עדיף והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

יוסי: מדובר בשתי קבוצות עם סגלים טובים בכל קנה מידה, מאידך כפר שלם אחרי הפסד לחולון ומנגד מרמורק עם הפסד לבקעה. אני בטוח שבפגרה עשו מקצה שיפורים בשתי הקבוצות וצפוי לנו קרב מסקרן. ההימור שלי: כפר שלם.

 

מרמורק, שכונה קטנה עם לב ענק. כן ירבו עוד מועדונים כמו מרמורק. צילום: יוסי סוריק.

 

מכבי הרצליה - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: הימור גדול לקחו האדומים בעמדת המאמן. חיים לוי מאמן מצוין, האדומים נראו נהדר, אולי עם הכדורגל הטוב בליגה, ולמרות זאת כנראה בעל הבית של האדומים קם בבוקר על הצד הלא נכון של המיטה, הפך את הקבוצה והביא את יובל נעים. אני לא מבין למה לתקן עץ כשהוא לא שבור... עץ שבור מתקנים או במקרה שלנו האדומים נראו טוב, אולי להביא שחקן שניים לחיזוק ויש להם קבוצה חזקה מאד לעליה, עכשיו הם הימרו על כל הקופה רק נקווה שיצליחו והכל יתחבר. אני חושב שזה יתפוץ להם בפנים...כי אי אפשר לדעת על איזה צד קם הבעל הבית כל בוקר.....מכבי הרצליה עם ההגנה החזקה שלה יכולה לעצור כל קבוצה, בטח כשמדובר במשחק בית. הבעיה בהרצליה זו ההתקפה אבל הבעיות מתחילות בניהול הקבוצה וכמו שהניהול ככה הם נראים העונה. נוצר מצב שכל הליגה לא רוצה שהאדומים יצליחו בגלל חיים לוי, אבל עוד ימים יגידו. ההימור שלי: תיקו.

יוסי: אשדוד בתקופה טובה עם ניצחון גדול בגביע, הרצליה מנגד נלחמת על חייה. ההימור שלי: לא רואה שום דבר חוץ מניצחון של הפועל אדומים אשדוד.

 

האם יובל נעים יוביל את אדומים לליגה הלאומית?

 

מכבי שעריים - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: איזה משחק יש לנו בשעריים. דרבי של שני המאמנים - שלומי שלמה אימן אשתקד בחולון ולא נתנו לו להמשיך במילים עדינות, מנגד מוסא בן חיים האיש שעשה עונה גדולה אשתקד בשעריים ובנה קבוצה אולי הכי חזקה לשעריים בשנים האחרונות, מגיע עם חולון כדי לנצח את שעריים. שלומי שלמה בשעריים ויהיה מעניין לראות האם הוא יקבע או שיקבעו לו מה לעשות, מי ישחק ומי יוחלף, כי שלומי מאמן טוב ומנוסה מספיק כדי להחליט לבד אבל בשעריים יש מנהל מקצועי... מוסא מגיע לשעריים לאחר עונה שעברה מוצלחת מבחינתו וירצה לנצח. שעריים בבית עדיפים והם גם ינצחו כי החלפת המאמן תמיד עובדת ויש בשעריים סגל שחקנים מצוין שהמיקום לא מתאים לו. ההימור שלי: ניצחון לשעריים. 

יוסי: שעריים אחרי התבוסה באזור החליפו מאמן, חולון בתקופה נהדרת. צפוי משחק קשה מכל הבחינות. ההימור שלי: תיקו.

 

שלומי שלמה, האם הוא יקבע בשעריים או שיכתיבו לו? צילום: אביחי חיים.

 

הכח רמת גן - מכבי יבנה

אוהד: הקבוצה החמה של הליגה, הכח ר"ג פשוט נראית נהדר משבוע לשבוע. כיף לראות אותם משחקים, יש הרבה צעירים שכל כך מוכשרים שמוליכים את הטבלה בזכות. מכבי יבנה החליפה מאמן ויוסי זוזוט לא מאמן פראייר, הוא האיש החזק ביבנה והוא יידע לעשות את השינויים הדרושים כדי להוביל את יבנה חזרה למסלול הניצחונות. ההימור שלי: הכח עדיפים והם גם ינצחו.

יוסי: הכח בתקופה טובה, נבנתה קבוצה מצוינת שמראה כל שבוע מה היא שווה. מנגד יבנה באים אחרי הפסד ועם החלפת מאמן, אך קשה לי לראות את הכח מאבדת נקודות. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

יוסי זוזוט, מאמן מצויין. האם יצליח לייצב את יבנה? (אמיר דבי)

 

הפועל בקעת הירדן - מכבי יפו

אוהד: מכבי יפו עם 3 הפסדים רצופים באים למשחק חוץ מול קרגולה. קרגולה אימן את מכבי יפו וירצה להוכיח להם את יכולותיו. בקעת הירדן בבית צריכים לנצח ולשלוח את יפו לחושבים. יפו באים לכל משחק כדי לנצח, אבל סגל השחקנים צעיר ולא מכיר את הבקעה וחשיבות המשחק ולכן הבקעה תצליח להפתיע ולנצח ובעיקר לעקוף אותם בטבלה. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

יוסי: הבקעה עם ניצחון אדיר על מרמורק, בכלל הבקעה בעונה מצוינת עם מאור עידה הנהדר! מנגד יש את יפו שנעצרה בשבועיים האחרונים ומגיעים למגרש קשה מול קבוצה מאומנת וטובה, אך אני הולך על יפו. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

אורי קרגולה מארח את האקסית מיפו (מני בן ארי)

 

שמשון כפר קאסם - בית"ר נורדיה ירושלים

אוהד: כפר קאסם בתקופה נהדרת, מנצחים בקלות משחקים ובעיקר מסתכלים על הפלייאוף בגובה העיניים והם שווים מקום בפלייאוף. מנגד נורדיה חייבת נקודות גם כשמדובר במשחק חוץ מאד קשה. יוסי אסייג חוזר לכפר קאסם - המגרש שהוא מכיר כל כך טוב ואני חושב שהוא לא יספיק לקבוצתו. ההימור שלי: שמשון כפר קאסם ינצחו.

יוסי: שמשון בתקופה נהדרת עם החיזוקים האחרונים והפנים שלהם קדימה. מנגד נורדיה מתחילה להתייצב, הפלוס הגדול של נורדיה זה המאמן ארז בנודיס - ללא ספק אחד המאמנים הטובים בליגה. אני סומך עליו שיזיז את נורדיה למקומה. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

ארז בנודיס - אחד המאמנים הטובים בליגה!

 

מ.כ. אור יהודה - הפועל אזור

אוהד: קבוצה נהדרת בנו באור יהודה, כיף לראות אותם משחקים עם חלק התקפי מהיר מאד שיכול לעשות צרות לכל הליגה. מנגד אזור קבוצת הגנה שעומדת טקטי נהדר ומאז שגל ספיר הצטרף למועדון של אזור, הקבוצה נראית אחרת וקשה לכבוש מולם. ההימור שלי: אור יהודה עדיפה אבל לדעתי יסתיים בתיקו.

יוסי: מצד אחד נמצאת אור יהודה בתקופה טובה עם חומר שחקנים מצוין, עם רביד אשר, אסי חקק וכמובן מתן בית יעקב. מנגד הפועל אזור עם ניצחון גדול על שעריים ועם הרכש הכי משמעותי - גל ספיר, ואני לא רואה את אזור עוד הרבה זמן בתחתית. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.כ אשדוד - עירוני קרית גת

אוהד: קרית גת ממשיכה את הביזיון שלה, כל הכבוד לשחקנים הצעירים שמגיעים לאימונים ולמשחקים למרות הידיעה שהם חסרי סיכוי ולא ברור למה שחקן נמצא שם, הרי בסוף העונה הוא יירד ליגה ולא ימצא קבוצה אפילו בליגה א'. אשדוד עדיפים וניצחון שלהם ידחוף אותם למעלה. ההימור שלי: אשדוד ינצחו.

יוסי: אשדוד בתקופה טובה ואמורה לנצח, אבל קרית גת מתייצבת וזה מוקש. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

אוהד רון מארח את יוסי חכים: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 13

הוסף תגובה
תגובות
  1. אפשר לסמן וי על ליקוק לחבר בנודיס (דורון 26-12-2019, 15:22)
  2. יוסי חכים (שעריים 26-12-2019, 15:28)
    אחלה יוסי ... לשאלתך שלומי שלמה בובה בשעריים כמו קודמו, לא מחליט כלום הכל מני מחליט , מני לקח הימור ומסתבך איתו , תוך שבועיים שלושה התפרקות כוללת
  3. הכח רמת גן (איציק פוזמנטיר 26-12-2019, 16:17)
    תיראו איך הקבוצה מסתדרת יפה גם בלעדי תודה על כול התמיכה שהקהל הסגול זה מחמם לי את הלב אני יגיע למשחק מחר יאללללה הכח שו שו שולמית הכח ללאומית חג שמח
  4. אוי חכים חכים (תהיה כבר אמיתי 26-12-2019, 16:36)
    מלקק לאזור מלקק בנודיס מלקק לספיר בגלל הסבא מתי כבר תגדל חות שידרה ותיה דאתן וחזק
  5. איפה האמריקאי שכותב מגילות באנגלית ? (משה מרצינו 26-12-2019, 17:06)
    יאללללה הכח מחר שלוש נקודות חשובות למאבק העליה
  6. בדיחה (המוכתר משעריים 26-12-2019, 17:41)
    איזה אתר מפגר.מוסא עזב את שעריים לאחר מחזור חמישי עם שלושה הפסדים. בא מני החליף חצי קבוצה והקבוצה סיימה את העונה מקום שליש.עלק מוסא עשה עונה גדולה.פשוט פיגור
  7. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 26-12-2019, 18:12)
    Good luck boys ,hach hach hakoach.!!!
  8. אוהד רון תמיד תישאר מספר אחת (משה 26-12-2019, 18:18)
    אוהבים אותך מכפר שלם יותר מהעור זה משקפיים זה גייס חמישי פינוקיו
  9. אני מת על האמריקאי הזה (משה מרצינו 26-12-2019, 19:00)
    תכתוב בעברית אחי מה זו החטארטה הזאת אנחנו עמך ישראל אוהדים סגולים עלינו הפוזות לא עובדות פעם הייתה כותב מגילות מה קרה ?
  10. od lo kanita mikledet bevrit (hacimi 26-12-2019, 19:02)
    ya snob!
  11. כול אוהד של הכח זה יהלום (משה מרצינו 26-12-2019, 19:11)
    למה אתה קורה לי סנוב ? תתחיל לכתוב בעברית זה חינם מהטלפון שלך זה לא עושה אותך יותר חכם מאיתנו
  12. To Eli (מאיר השמן 26-12-2019, 19:28)
    Come on ride Hebrew what’s this bullshit is change your phone it’s very easy You make everyone upset
  13. הפסד ראשון (סגול בנשמה 26-12-2019, 19:32)
    השבוע הכוח יפסידו ליבנה וזאת הרגשה פנימית גדולה הימור נכון תבדקו אותי
  14. אתר דולר (מוקי פיזנטי 26-12-2019, 20:10)
  15. אתר גולר (מוקי פיזנטי 26-12-2019, 20:15)
    זה בנינו אתם הכי חזקים בניתוח והבנת ליגת אלף ובכול מצב נתון אתם מפרגנים לנו אוהדי הכח ולקבוצה מקווה שתסקרו אותנו גם בליגה הלאומית אתם גדולים ממש תענוג בהצלחה לליגה וביחוד לסגולים אנחנו בריצה מטורפת מחר חייבים נקודות בקופה
  16. אתה סגול מתחזה (איציק פוזמנטיר 26-12-2019, 20:38)
    זה מה שאתה מאחל להכח להפסיד תיתבייש קצת כבוד לתגובה 12 נדבר מחר כתה לא אוהד אתה בלוף
  17. הכח (רחמים בן יעקוב 26-12-2019, 22:09)
  18. הכח (רחמים בן יעקוב 26-12-2019, 22:09)
  19. אוהד מספיק לעשות מחכים מוריניו (רוני 26-12-2019, 22:10)
  20. הכח לה ולתמיד (רחמים בן יעקוב 26-12-2019, 22:13)
    יש לנו את הקהל הכי הטוב בליגה הזאת משחק העליה נביא 7000 ונביא את האמריקאי הזה שכותב באנגלית ונרים אותו על הכתפיים יש לנו אוהדים בכול העולם אנינו עוד משכונת שפירא רעדו מאיתנו בשנות השישים שבעים יוסקאי היה מלך השכונה
  21. מה יהיה איתנו (איציק פוזמנטיר 27-12-2019, 13:50)
    אני מכרסם ציפורניים יאלללה הכח
  22. ל4 ינחש משקפיים (אזורי גאה 28-12-2019, 22:20)
    אם תכתוב עם שגיאות כתיב לא נבין שזה אתה