2-3 דרמטי לאיכסל מול כפר כנא!

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, הפועל איכסל אירחה את כפר כנא למשחק צמרת ענק. תימור אביטן העלה את איכסל ליתרון ראשון, אך כפר כנא עשתה מהפך וכבר הייתה בדרך לניצחון, אך תימור אביטן השלים צמד וכפה שוויון בדקות הסיום. איכסל לא ויתרה ומועמר קראקה המחליף קבע ניצחון דרמטי לקבוצתו של אלירן חודדה ששומרת על המקום הראשון בליגה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-12-2019
  • 10:52

כ-700 צופים הגיעו למשחק הצמרת בין הראשונה, הפועל איכסל, לרביעית, הפועל כפר כנא, במזג אוויר גשום. המארחת פתחה את המשחק בלחץ על שערה של כפר כנא והגיעה למספר הזדמנויות. כבר בדקה ה-8, נגיחה של תימור אביטן הולכת סמוך לקורה ואיכסל רושמת הזדמנות טובה לעלות ליתרון.

החל מהדקה ה-30 כפר כנא השתלטה על מרכז השדה ובדקה ה-42 בעיטה של פאיק מחמיד נעצרה אצל אמיל חאיק שעם עצירה גדולה מונע את היתרון של האורחים. עוד לפני השריקה לסיום המחצית, ספואן זועבי בועט לקורה ומוריד את שתי הקבוצות להפסקה בתיקו מאופס. 

 

למרות מזג האוויר, כמות קהל יפה הגיעה למשחק בין שתי הקבוצות (חגאג רחאל)

 

המחצית השנייה הייתה סוערת ומלאת אירועים. כבר בדקה ה-50 ניר אברג'ל מוציא כדור רוחב חזק לתימור אביטן שכובש באמצעות הבטן וקובע 0-1 לאיכסל.

 

דווקא לאחר שער היתרון, איכסל ירדה לאחור וכפר כנא ניסתה להגיע למצבים, אך לא הצליחה למצוא את הרשת. תשע דקות לסיום המשחק, טעות בהגנת איכסל ומוחמד פודי מקבל את הכדור עובר את השוער וקובע שוויון, 1-1.

 

שתי דקות עוברות וכפר כנא משלימה את המהפך כשהיא יוצאת להתקפה מתפרצת וקנוואטי מוציא כדור רוחב שבספק גדול נודע ביד של אופק ברזני והשופט שורק לפנדל עבור כפר כנא. אחמד סבע בועט את הפנדל חזק ולמרכז וקובע 2-1 לכפר כנא.

 

אחמד סבע כבר ראה את שלוש הנקודות בכיס (חגאג רחאל)

 

בעקבות הפיגור אלירן חודדה ביצע חילוף והכניס את מועמר קארקה להופעת בכורה. בדקה ה-87 צירופי מסירות מהירים בהתקפת איכסל מוצאים את קראקה מול השוער ובמסירת רוחב לתימור אביטן החלוץ קובע שוויון, 2-2.

 

אילון אלימלך עם בישול נהדר למועמר קראקה שקובע את תוצאת המשחק (חגאג רחאל)

 

שתי דקות בתוך תוספת הזמן, אילון אלימלך מחלץ כדור מהגנת כפר כנא ומוציא רוחב לקארקה שבנגיעה כובש ועושה מהפך אדיר, 2-3 דרמטי לאיכסל!!!

 

בדקה ה-94 ראינו מהומה במגרש בין שתי הקבוצות וחן נוגן מאיכסל ועבדל לטיף מכפר כנא הורחקו. עוד לפני השריקה לסיום, מוסא טראבין מוכשל ע"י שלו ברוור שמורחק גם הוא בצהוב שני.

 

אלירן חודדה יורד עם ניצחון גדול של קבוצתו (חגאג רחאל)

 

אלירן חודדה, מאמנה של איכסל אמר בסיום המשחק: "משחק מטורף! מהפכים, אדומים, פנדל, הרחקות בספסלים ושער בתוספת הזמן. פתחנו את המשחק בצורה טובה ובפתיחת המחצית השנייה הצלחנו להוביל והלכנו אחורה... כפר כנא קבוצה מצוינת ומאומנת, הצליחה להפוך את המשחק ולהוביל, הכנסתי את מועמר קראקה ועברנו לשחק עם ארבעה שחקני התקפה והצלחנו להשוות ובאנרגיות האחרונות שהיו לנו, הצלחנו לכבוש ולנצח משחק שהיה חשוב נגד יריבה מהצמרת".

 

תגובת מאור סיסו, בלמה של כפר כנא בסיום ההפסד המאכזב: "היה משחק ברמה של ליגה לאומית עם קצב טוב ללא הפסקות, הרבה שערים, אמוציות, מריבות ושערים בסיום - כל מה שקהל מבקש במשחק... לצערי העצב היה אצלנו והשמחה אצלם. אני גאה בשחקנים שלי ובכל המועדון שמסתכל בלבן של העיניים לכל קבוצה ובאים לשחק כדורגל התקפי ושמח הפסדנו לקבוצה איכותית ומאומנת. אני מאחל להם בהצלחה בהמשך... השופטים קצת איבדו את המשחק מהלחץ, אבל זה רק תירוצים. תיקו היה משקף את התוצאה... כשאתה מוביל 2-1 בדקה ה-90, אתה מצפה לצאת לפחות עם נקודה, אבל אנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא".

ניצחון דרמטי להפועל איכסל מול הפועל כפר כנא (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכור (מיקי 28-12-2019, 22:47)
    בדקה ה85 הצ'יק נכתב .....והסוף ידוע
  2. איכסה (פחוני 29-12-2019, 03:36)
    איכסה-ל שוב מראה מדוע הכדורגל מסריח. כפר כנא אלופת המכירות. תזכרו 7:4 מעונה קודמת
  3. ל - 1 (אבו עלי 29-12-2019, 16:35)
    אין צק' זה הכל במזומן .