"התוצאה מול יפו מראה על האופי של השחקנים"

אחרי הניצחון הגדול על הפועל מרמורק, אורי קרגולה מאמנה של בקעת הירדן פגש במחזור האחרון את האקסית מכבי יפו. למרות שהמשחק הסתיים בתיקו מאכזב עבורם, בקעת הירדן הוכיחה הרבה אופי במשחק כשהצליחה לכבוש שער שוויון במחצית השנייה ולהימנע מהפסד. בראיון לאתר 'גולר' מדבר קרגולה על היכולת של קבוצתו עד כה ועל ההכנות לקראת המחזור הבא מול מכבי יבנה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-12-2019
  • 08:41

אחרי הניצחון על הפועל מרמורק, בקעת הירדן הגיע במומנטום מצוין למפגש עם מכבי יפו. עידן וקנין העלה את יפו ליתרון, אך כמה דקות לאחר מכן אברהם קטן הצליח להשוות עבור בקעת הירדן. בדקה ה-35 אור אילוז אקס בקעת הירדן החזיר את ההיתרון עבור יפו, ושלח את הקבוצות להפסקת המחצית כשקבוצתו של איציק ברוך ביתרון. במחצית השנייה חניכיו של אורי קרגולה הראו המון אופי כשעומר בן שאנן כבש את שער השוויון, וקבוצתו הצליחה לשמור על התוצאה על לסיום.  

 

למרות ההפסד המאכזב, קרגולה מרוצה מהחיבור והאופי שהציגו חניכיו ומקווה ליצור המשכיות במהלך העונה. אומנם הוא לא מכוון לעלות ליגה, אבל בטוח שלקבוצתו יש מקום בצמרת הטבלה, כשהפנים קדימה למחזור הבא מול מכבי יבנה.

 

אורי, המחזור האחרון מול יפו הסתיים בתיקו , איך התחושה? 

"בכל משחק אנחנו שואפים לנצח אבל אחרי פיגור פעמיים להשוות וכמעט להפוך את התוצאה של המשחק מול יפו מראה על האופי של השחקנים".

איך אתה מסכם את היכולת של קבוצתך עד כה?

"אני חושב שלקבוצה חדשה לוקח זמן וצריך סבלנות בכדי שנתחבר. אני מאוד מרוצה מההשקעה והרצון של השחקנים, אבל חושב שהוכחנו את זה שאנחנו צריכים להיות כמה מקומות יותר למעלה בצמרת".

 

אורי קרגולה, ״כשקבוצה שמצליחה לחזור מפיגור פעמיים ולהפוך את התוצאה, מראה הרבה אופי" (צ

אלעד ירקון)

 

האם המטרות שלכם מתחיל העונה השתנו? 

"צריך להיות אמיתיים בעונה שיש לפחות 4/5 קבוצות שמשקיעות כסף רב על מנת לעלות ליגה, לשם לא כיוונו אבל המטרה שלי ושל הקבוצה היא להפוך את בקעת הירדן לקבוצת צמרת וטובה".

האם אתם צפויים להתחזק בקרוב ולערוך שינויים בקבוצה? 

"אני מאמין שנצטרך בעתיד עוד שחקן שניים על מנת לחזק את הסגל".

איך התרשמת מליגה א׳ העונה? 

השנה מספר קבוצות השקיעו המון כסף והביאו שחקנים מהליגות הגבוהות, מה שהפך את הליגה הזו למאוד מאוד איכותית וקשה בכל משחק״.

במחזור הבא תפגשו את מכבי יבנה, איך תתכוננו למשחק?
"נתכונן כמו לכל המשחקים, אנחנו יודעים שצפוי לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה מאוד קשה ונצטרך לבוא מוכנים".

אורי קרגולה רוצה להוביל את קבוצתו לצמרת (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעל כולם. (מאמן מס 1 בליגה וגברי מעל כולם 31-12-2019, 11:19)