נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' דרום

המחזור ה-13 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר שלם עם ניצחון גדול על מרמורק, מנצלת את התיקו של הכח עם יבנה ואת התיקו בין האדומים ומכבי הרצליה ומתקרבת לפסגה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2019
  • 18:08

ונעבור לנבחרת:

שוער: אביחי דהן (הכח ר"ג)

שוערה של הכח היה מצוין בשער קבוצתו והוא הביא נקודה חשובה מול יבנה. אביחי היה במקום בכל מצב של היריבה שמר על רשת נקיה ואפילו 5 דקות לסיום המשחק הציל פנדל גדול של שרון גורמזנו והביא נקודה חשובה לקבוצתו. אביחי בעונה גדולה. שאפו!

 

אביחי דהן רושם עונה גדולה עד כה! (איתן ידגר)

 

הגנה:

יובל שפונגין (הפועל כפר שלם)

מגנה הימני של כפר שלם היה מצוין מול מרמורק - קבוצתו לשעבר. יובל שיחק חכם, עם הרבה ניסיון ועזר לקבוצתו. הזין את חבריו בלא מעט כדורים וממש שרף את הקו והיה מהגורמים לניצחון של כפר שלם מול מרמורק. 

 

אורי פסו (מכבי יבנה)

בלמה של מכבי יבנה היה מצוין במשחק מול הכח ר"ג. עצר את התקפת הכח וניהל את משחק קבוצתו נהדר. לא פשוט לעצור את משחק ההתקפה של הכח, אבל אורי היה במיטבו עם הרבה ניסיון ובעיקר חוכמת משחק ועצר את התקפת הכח ולא נתן להם לכבוש.

 

טל שטרית (הפועל בקעת הירדן)

מגנה השמאלי של בקעת הירדן סגר חזק בכל הקו השמאלי של קבוצתו. תמך רבות בהתקפה וייצר מצבים לחבריו. טל משחק חזק ועם הרבה חוכמה לא מאפשר ליריב לכבוש מהצד שלו.

 

קישור:

תומר בן חיים (עירוני אשדוד)

קשרה המצוין של עירוני אשדוד חזר לפעילות מול קרית גת והוכיח איזה כוח הוא וכמה הוא חשוב לקבוצה שלו. מול קרית גת היה מספר 1 על המגרש, ניהל את המשחק, בישל שני שערים וכבש שער נוסף. כוכב כדורגל כבר אמרנו...?

 

תומר בן חיים מוכיח כמה הוא משמעותי עבור אשדוד (מוטי קדוש)

 

אלון סולטן (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם, במשחק הבכורה שלו הוכיח כמה הוא תוספת כוח לקבוצה בה הוא נמצא. אלון היה מהמצטיינים במשחק עם משחק חכם, חילוצי כדור נפאלים וניהול משחק נהדר. 

 

מוחמד מחאמיד (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם הוא שחקן צעיר אגרסיבי שמשחק חזק ומגיע לכל כדור. הוא היה המצטיין במגרש וכבש שער שעזר לקבוצתו להביס את נורדיה. 

 

ירין דג'אני (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

קשרה של חולון היה מצוין מול שעריים, עשה עבודה במרכז המגרש, ניטרל את כל ההתקפות של שעריים והיה למעשה הבלם האחורי בקישור של חולון. ללא ספק מדובר בשחקן עם הרבה פוטנציאל.

 

מתן לוטטי מנהל את משחקה של אזור (מני בן ארי)

 

מתן לוטטי (הפועל אזור)

קשרה של אזור היה מצוין מול אור יהודה. מתן מנהל את משחק קבוצתו, בישל את הפנדל הראשון וכבש את הפנדל השני לאחר שהוא הוכשל. לוטטי מחזיק את אזור בחלק ההתקפי ואפשר להגיד שהנקודה רשומה על שמו, ועם קצת עזרה מחבריו אזור היו יכולים להביא 3 נקודות.

 

יניב בזיני (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

קשרה של חולון ממשיך את היכולת הגבוהה שלו מתחילת העונה. היה מצוין מול שעריים, פעיל מאוד וניהל את המשחק של קבוצתו, הכין מצבים מצויינים לחבריו וכבש שער שסגר סופית את המשחק.

 

התקפה:

מוסטפה מרעב (שמשון כפר קאסם)

אח של סאמח מרעב כוכבה של מ.ס. כפר קאסם, רק בן 19 ועושה עונה נהדרת. מרעב בישל גול וכמעט כבש בעצמו עוד שני שערים. מדובר בשחקן מוכשר מאד שיגיע רחוק.

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום - איסמעיל סרסור (דדי ברק)

 

מאמן המחזור: איסמעיל סרסור (שמשון כפר קאסם)

יוסי זוזוט הגיע ליבנה, עשה שינויים ויחד עם אפקט המאמן החדש על הקווים עצר את הכח ר"ג ועם קצת מזל היה יכול לנצח. ויקטור גניש עשה ניצחון ענק עם שחקניו מחולון על שעריים החלשה, אבל מעל כולם הרשים השבוע איסמעיל סרסור המאמן הצעיר של שמשון כפר קאסם, שבנה קבוצה חזקה מאד ומגיעה מילה טובה למאמן הצעיר של כפר קאסם. שאפו!!

נבחרת המחזור ה-13 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. שמשון משחקת כדורגל חיובי ומשובח (משקיף 31-12-2019, 18:45)
    שמשון קאסם קבוצה מאומנת חזקה מאוד ומסוכנת, יש להם מאמן מדהים מקצועי ומבין גדול כל הכבוד
  2. הכוח ללאומית, רק, הכח (דובי 31-12-2019, 19:52)
  3. אביחי שוער גדול (הסגול 31-12-2019, 23:49)
    שנה הבאה בלאומית עם הסגולים.