ליאור זדה חתם בנורדיה ירושלים

לאחר התפטרותו של ארז בנודיס, נורדיה ירושלים הודיעה הבוקר על החתמתו של המאמן ליאור זדה עד סיום העונה. ליאור אומנם נכשל כמאמן בשנים האחרונות, אך מקווה להצליח בנורדיה העונה. המאמן כזכור חתם באחי נצרת לפני מספר שבועות ועזב אחרי מספר ימים. ליאור אימן בעבר בליגה א', בין היתר מכבי יפו וקטמון ירושלים. ליאור: "מגיע עם הרבה נחישות ורצון להצליח. צריך לדבר פחות ולעשות יותר"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2019
  • 09:28

בית"ר נורדיה ירושלים מינתה היום (ג') את ליאור זדה למאמן הקבוצה. זדה חתם במועדון עד לסוף העונה הנוכחית וצפוי להעביר מחר את אימון הבכורה בקבוצה ולהדריך אותה כבר במשחק הקרוב מול מכבי עירוני אשדוד.

מנכ"לית בית"ר נורדיה ירושלים אורית רז אמרה: "ראשית אנו מודים למאמן ארז בנודיס ומאחלים לו המון הצלחה בהמשך הדרך. אנו שמחים ומברכים על הצטרפותו של ליאור זדה למשפחת בית"ר נורדיה ירושלים. ליאור הוא מאמן מוכשר ומוכח עם הרבה ניסיון ואנו משוכנעים כי הוא יצעיד את הקבוצה קדימה. אנחנו לא מוותרים על העונה ונמשיך להיאבק על המטרות שלנו עד לסיום העונה".

ליאור זדה, מאמנה החדש של בית"ר נורדיה ירושלים: "אני שמח להצטרף למועדון מכובד כמו בית"ר נורדיה ירושלים. פגשתי במועדון אנשים נפלאים ואני מגיע עם הרבה רצון ונחישות להצליח. כרגע נתמקד בעבודה קשה עם פחות דיבורים ויותר מעשים".

ליאור זדה, נכשל כמאמן בשנים האחרונות, האם יצליח בנורדיה? צילום: ניר חורי

הוסף תגובה
תגובות
  1. זאדה (גינגי 31-12-2019, 10:07)
    זאדה בבקשה לא כמו שנה שעברה תנסה להיות טוב אורית שוב פעם האכלת אותנו לוקש רצינו גניש לא מאמן אדום ... אחחח אורית מקומם של הנשים במטבח לא במגרש כדורגל אין לך מושג
  2. זדה מאמן מצויין! (נורדיה זה מותג 31-12-2019, 12:36)
    איך הכתב כותב נכשל בשנים האחרונות?! חצי גמר גביע המדינה כל קבוצה שהיה בלאומית סיימה מקום רביעי שלישי. כתב הזויה יאללה נורדיה!
  3. זדה (מנשה 31-12-2019, 14:48)
    שוב פעם יתחבר עם ברוכיאן אבל הם בסיכסוך רציני היה פיצוץ נראה מה יהיה הפעם כי גם ככה בקטמון הוא לא
  4. ליאור זדה (משה 31-12-2019, 18:35)
    מאמן חלש ויחריב את הקבוצה.. לא מסוגל כבר להצליח כל מקום בשנים אחרונות נכשל בגדול
  5. מאמן נילחץ במשחקים חשובים (רמי אוהד נורדיה 31-12-2019, 22:27)
    זהו לא עולים ליגה מאמן פחדן