לקראת המחזור ה-14: מ.כ אור יהודה תארח את ירמיהו "גריל טאון" חולון

רגע לפני שיתקיים המחזור האחרון שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א' דרום, מ.כ אור יהודה תארח את ירמיהו חולון למפגש מסקרן, שתי הקבוצות יגיעו למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכן בליגה.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-01-2020
  • 19:39

ירמיהו "גריל טאון" חולון:

קבוצתו של ויקטור גניש, עבדה בשקט וצניעות ועשתה ומפלסת את דרכה לחלק העליון של טבלת ליגה א' דרום, כשכעת היא תופסת את המקום השלישי בטבלה עם 25 נקודות בקופה, פער של שתי נקודות בלבד מהמקום השני כפר שלם ופער של ארבע נקודות ממוליכת הטבלה הכח עמידר רמת גן. חולון מוכיחה כי היא קבוצה מחוברת מאוד, ומציגה יכולת טובה במחזורים האחרונים כשעד כמה היא רשמה שבעה ניצחונות, שני הפסדים וארבעה תוצאות תיקו. קבוצתו של ויקטור גניש תגיע למשחק אחרי שני ניצחונות רצופים, ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום החיובי וסיים את הסיבוב הראשון בטעם טוב.

 

סגל השחקנים:

במשחק האחרון מול שעריים בלטו מאוד הקשר יניב בזיני, ניהל את המשחק של קבוצתו ואף כבש שער שקבע את תוצאת המשחק, וירין דג'אני שדאג לנטרל את ההתקפות של הקבוצה הנגדית והציג יכולת מצוינת. יחד איתם מאור אסור, שכבש 6 שערים מתחילת העונה, הקפטן רועי דיין שנותן את הטון בקבוצה, צ'יקו מרזייב שקבע את תוצאת המשחק במחזור האחרון, הבלם דור אלברמן שחזר לפני כמה מחזורים מפציעה ומציג יכולת טובה,ובכלל ירמיהו "גריל טאון"  חולון עשתה החתמות ראויות העונה שהובילו את הקבוצה להצלחה.

 

האם חניכיו של ויקטור גניש ימשיכו את המומנטום החיובי וינצחו באור יהודה? (צילום: גיא צמח)

 

מ.כ אור יהודה:

קבוצתו של יעקב טל שרשמה עלייה בעונה הקודמת הצליחה להשתלב העונה בליגה א' דרום, כשכעת היא תופסת את המקום ה-7 בטבלה עם 21 נקודות  ועד כה היא רשמה שישה ניצחונות, ארבעה הפסדים, ושלוש תוצאות תיקו. אור יהודה תגיע למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, שמוכיחות כי לקבוצה יש הרבה אופי אחרי שהקבוצות ששיחקה מולן עלו ליתרון , וחניכיו של יעקב טל הצליחו להשוות את התוצאה. שחקני אור יהודה יגיעו להילחם על המגרש מול חולון, במטרה לרשום את הניצחון הנחשק ולסיים את הסיבוב הראשון בטעם טוב.

 

סגל השחקנים:

במחזור האחרון מול הפועל אזור בלטו בעיקר המגן השמאלי רביד אשר, ומאיר מחיטאר שכבשו שערים ומנעו הפסד מהקבוצה. מתן ארביב שכבש ארבעה שערים מתחילת העונה ומתן בית יעקב שמציג יכולת מצוינת, הקשרים המוכשרים ישראל דמקה ועמרי פרל, והבלם המצוין אסף חקאק. בבאור יהודה יש קבוצה עם הרבה אופי שתגיע להילחם על המגרש, ולנסות לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד.

 

אסף חקאק ומתן בית יעקב, בין השחקנים הבולטים באור יהודה (צילום: אורי רחביה)

 

המשחק יערך ביום שישי 3/1/20 בשעה 12:45 במגרש באור יהודה. 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניצחון (אור יהודה 02-01-2020, 22:07)
    יעלה אור יהודה מילחמה מחר מתן בית יעקב ונתן ארביב נותנים הצגה
  2. אור יהודה (אוהד 03-01-2020, 09:45)
    בעזרת השם ניצחון היום