הפועל כפר כנא מחכה לטירה

רגע לפני שיתקיים המחזור האחרון שינעל את הסיבוב הראשון בליגה א' צפון, הפועל כפר כנא תארח את טירה למפגש מסקרן, שתי הקבוצות תגענה למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות חשובות להמשך דרכן בליגה, כשנקודה אחת בלבד מפרידה ביניהן

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-01-2020
  • 09:49

הפועל כפר כנא:

קבוצתו של אחמד סבע, היא ללא ספק אחת מהקבוצות המסקרנות בליגה א' העונה, והיא תופסת את המקום החמישי בטבלה עם 24 נקודות כשעד כה היא רשמה שישה ניצחונות, שש תוצאות תיקו והפסד אחד בלבד. למרות תוצאות התיקו המאכזבות עבורם, הקבוצה הוכיחה הרבה אופי במשחקים. היא תגיע למפגש מול טירה אחרי הפסד לאיכסל מוליכת הטבלה, אבל עם רצון גדול לרשום רצף של ניצחונות כדי לסיים את הסיבוב הראשון בטעם טוב.

סגל השחקנים:

למרות ההפסד למוליכת הטבלה איכסל, בלטו מעל כולם אחמד סבע שכבש שער במשחק, ויחד איתו מוחמד פודי שהספיק לכבוש ארבעה שערים מתחילת העונה, החלוץ המוכשר ספואן זועבי שמציג יכולת טובה מתחילת העונה ומאור סיסו הבלם הותיק. שליו ברוור הורחק במחזור הקודם מול איכסל ולא ישותף במשחק. 

 

האם שחקני טירה ירשמו ניצחון על כפר כנא (צילום: עודד חסין)

 

מ.ס טירה:

קבוצתו של המאמן חיים סירוקטין, מציגה יכולת טובה העונה והיא תופסת את המקום השלישי בטבלה עם 25 נקודות בקופה. עד כה היא רשמה שישה ניצחונות, שני הפסדים, וחמש תוצאות תיקו. טירה תגיע למפגש מול כפר כנא, אחרי ניצחון של 3-0 על אסי גלבוע ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם.

סגל השחקנים:

מול אסי בגלבוע בלטו סמיר עבדל הקשר המצוין שהיה ביכולת טובה, יחד איתו החלוצים לואיס זומה ווויאם עמאשה שכבשו שערים וטל שגב שקבע את תוצאת המשחק. מלבדם, אחד השחקנים הבולטים בקבוצה הוא עאמר מנצור שכבש 5 שערים בליגה, הקשר מתנאל טדסה והבלם המצוין מוחמד מחג'אנה.

האם שחקני כפר כנא ירשמו ניצחון על טירה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. גם מוחמד מחאג'נה ייעדר בגלל השעייה (סאמר 02-01-2020, 10:44)
  2. יש לטירה שעור מצוין (שוער טירה 02-01-2020, 16:11)
    שעור שיכול לשחק בליגה על כ״ס חדרה נס ציונה ה״פ ת״א.
  3. כנא תנצח את טירה בע"ה . טירה לא לדאוג מי שתעלה רק כאוכב . נחיה ונראה (אחמד 02-01-2020, 19:17)
  4. רק טירה עולה ליגה✌️✌️✌️✌️✌️✌️ (סמארה 03-01-2020, 04:54)