אוהד רון מארח את גיא וייס: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 14

השבוע החלטתי לארח את סוכן השחקנים הבכיר גיא וייס. גיא, שמכיר היטב את ליגה א' חושב שאפקט המאמן החדש בנורדיה יעשה את שלו, אור יהודה וחולון תפרדנה ללא הכרעה, שעריים תפתיע את כפר שלם והרצליה תשאיר את הנקודות באזור... אז מי ינצח? אני או גיא? שווה לראות את התחזית השבועית...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-01-2020
  • 11:37

גיא וייס, אחד הסוכנים היותר בכירים היום בליגות, מתארח לתחזית השבועית וחושב על הליגה: "ליגה א' דרום בעונה הכי מטורפת שאני זוכר עם הכסף הגדול ביותר שהיה אי פעם בליגה, אך גם הליגה הכי שוויונית שהייתה בה מלבד קריית גת שסוג של הרימה ידיים עוד לפני שהחלה העונה. כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה".

 

ונעבור למשחקים:

בית"ר נורדיה ירושלים - עירוני אשדוד

אוהד: נורדיה החליפה מאמן וכל מי שמחליף מאמן מנצל את "אפקט המאמן" כדי להביא ניצחון. עירוני אשדוד תחת יגאל זריהן נראית מצוין, אשדוד אוספים נקודות וברחו יפה מהתחתית. אפקט החלפת המאמן ישפיע לטובת נורדיה, בטח כשהשחקנים הבכירים בעד ליאור זדה ואולי רצו אותו מתחילת העונה וחיכו רק לרגע הנכון כדי להחליף את בנודיס... מי יודע... אבל יכולת גבוהה של השחקנים הבכירים בנורדיה יעלו חשד מיידי. ההימור שלי: בכירי נורדיה יביאו ניצחון.

גיא: נורדיה חוזרת לטדי מול עירוני אשדוד. נורדיה אחרי מהפכה גדולה כאשר ארז בנודיס התפטר ובמקומו מונה ליאור זדה. הגיע הזמן ואני אומר את זה לכל שחקני נורדיה שיסתכלו טוב טוב בעיניים של לירון שרפשטיין, אורית רז ומומי דהאן ויתחילו להבין שבשביל אנשים כאלו אתה אמור לתת 300 אחוז. עירוני אשדוד אומנם התייצבה בשבועות האחרונים אך השבוע לדעתי היא תשאיר את הנקודות בטדי. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

האם ליאור זדה יחזיר את נורדיה למסלול הניצחונות (ניר חורי)

 

מ.כ. אור יהודה - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: אור יהודה עם תיקו שני והפעם מול אזור שכבר הובילה 2-0, אבל האופי של אור יהודה כבר הוכיח שהם לא מוותרים עד שריקת הסיום. לחולון יש קבוצה מצוינת ולא סתם הם במקום השלישי בטבלה, כאשר יש המייעדים להם את האליפות לפי היכולת הגבוהה שהם מציגים. אור יהודה בבית צריכה לנצח אבל חולון קבוצה קשה... ההימור שלי: תיקו.

גיא: משחק בין שתיים מהקבוצות שהכי הרשימו אותי בעת האחרונה כשצפיתי במשחקיהן. שתי קבוצות שמה שמייחד אותן זה שהן מאוד מסודרות על המגרש, כל אחד יודע את תפקידו והן רצות יותר מרוב הקבוצות בליגה. חולון ממש הרשימה אותי בשבוע שעבר כשבלטה לי עוד עובדה שיש אהבה גדולה בין השחקנים שם ובין הצוות וזה דבר שמעבר לסגל המצוין שיש להם שמביא תוצאות. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל מרמורק - מכבי יפו

אוהד: מרמורק מאוכזבים לאחר המשחק מול כפר שלם למרות שהיו טובים ונמרצים, הם הפסידו אבל זה הכדורגל - העיקר הרצון. יפו חזרה עם תיקו מהבקעה ויודעת שאם היא מנצחת את מרמורק היא חזק בצמרת, אך אני חושב שהמקום השמיני שבו נמצאת כיום יפו זה המקסימום שלהם למרות כל החיבה שלי אליהם. מנגד מרמורק קבוצה ביתית ואם המשחק היה באיצטוני הם היו מנצחים. המשחק בנס ציונה ולכן הוא פתוח לשתי הקבוצות. ההימור שלי: אני אלך עם הלב, מרמורק תנצח.

גיא: איזה משחק! כמה משחקים גדולים זכורים לי שנים אחורה בין מרמורק ליפו. רק שהפעם שתי הקבוצות מגיעות במומנט פחות טוב ובסוג של דעיכה בעת האחרונה. יהיה משחק כדורגל טוב להערכתי במגרש בנס ציונה ויובקעו בו כמה שערים. ההימור שלי: תיקו רב שערים.

 

אורי קרגולה יפגוש את האקסית וירצה מאוד לנצח (אלעד ירקון)

 

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: יוסי זוזוט הגיע ליבנה - המושיע הגדול של יבנה מגיע כדי להציל את המצב לאחר שאין ספור מאמנים סירבו/פוטרו/התפטרו מהקבוצה... יוסי מאמן וותיק ויודע את העבודה ושקט לעבודה יהיה לו זה בטוח. אורי קרגולה מגיע ליבנה והוא ירצה מאד לנצח אותם לאחר כל הסיפור שהיה לו איתם בשנה שעברה. אם קרגולה לא היה כל כך רוצה לנצח את יבנה, הוא היה מנצח אותם עם טקטיקה של נסיגה, ולחכות ליבנה בחלק האחורי ולהפתיע, בגלל שקרגולה רוצה כל כך לנצח את יבנה הוא ינסה להפתיע ויפסיד את המשחק. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

גיא: מכבי יבנה בעונה הכי מאכזבת שאני זוכר מהמועדון הבאמת ענק הזה. מועדון שלא אמור בכלל להיות בליגה א' ויש שם הכל כדי להיות חברה קבועה בליגה מעל, אך הכישלון העונה הוא אדיר. הבאת יוסי זוזוט שמכיר טוב מכולם את המועדון, עת אימן שם בעבר וחווה הכל לטוב ולרע עם המועדון, ואם יש מישהו שיכול להרים אותם כרגע זה הוא. בקעת הירדן עם אורי קרגולה הנפלא (שלמי שלא יודע הוא סמל ענק של מכבי יבנה כשחקן), שעושה יש מאין. לא מובן מאליו בכלל המיקום של הבקעה והיא באה שבוע אחרי שבוע ומסתכלת לכל מועדון בליגה בלבן של העיניים ובוודאות לא תתחרה העונה על הירידה ואחרי טראומת העונה שעברה זה מספיק למופז היו"ר שהוא פשוט אחד האנשים היותר נדירים שיש בכלל בעולם הכדורגל. משחק פתוח לחלוטין. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

אדומים אשדוד - שמשון כפר קאסם

אוהד: האדומים חזרו לליגה שבוע שעבר וסיימו בתיקו עם הרצליה. האדומים לא מספיק טובים וחייבים חיזוק ויובל נעים ירצה להביא שחקנים בכירים לאשדוד כדי ליישם את האני מאמין שלו, נקווה בשבילו שיצליח. שמשון כפר קאסם זה הלהיט הגדול של הליגה, עם תוצאות משכנעות ויש להם סגל שחקנים שיכול להתמודד מול כל קבוצה. אשדוד למרות יתרון הביתיות לא במומנטום טוב ואילו כפר קאסם נראים מצוין. ההימור שלי: ניצחון לשמשון. 

גיא: אדומים אשדוד מועמדת ענקית לעליית ליגה, למרות הפיגור בטבלה כרגע של 6 נקודות מהכח ו-4 מכפר שלם. הבאתו של יובל נעים שהוא מאמן ענק ומוטיבטור אדיר, היא ללא ספק הצהרת כוונות. אני נותן לו כמה ימי חסד שמגיע לו ולכן לא מחשיב את התיקו בשבוע שעבר, מה שכן הוא מארח בבית במגרש הסינטטי את שמשון כפר קאסם שרגילה למשטח כזה ונמצאת בתקופה פנטסטית, עם סגל שחקנים חזק מאוד שפניה למעלה. כל תוצאה אפשרית אבל הפעם קסמו של יובל נעים יתחיל להשפיע. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

יובל נעים ירצה לנצח במגרשו הביתי (דדי ברק)

 

הפועל כפר שלם - מכבי שעריים

אוהד: כפר שלם עשו ניצחון גדול שבוע שעבר על מרמורק - זו לא היכולת כמו המלחמה שהראו הרבה אופי בניצחון דחוק. יכולת יש להם, אבל הם השיגו ניצחון של אופי וזה מה שהיה חסר להם במשחקים אחרונים. מנגד בשעריים יש אכזבה גדולה מהקבוצה, הגיע מאמן חדש כדי לעשות שינוי ושינוי לוקח זמן. הביאו מאמן כדי שישפיע ושלא יספר תירוצים למה הפסידו ואפילו אפקט החלפת מאמן לא עזר - זה אומר שמצבם המנטלי הרבה יותר גרוע מהיכולת. אבל אם אין שינוי לאחר החלפת המאמן, אולי המנהל המקצועי צריך לתת חוות דעת, אחרת למה הוא שם אם גם לאחר החלפת המאמן אין שינוי ואולי הם צריכים להחליף אותו ולחזיר את מוסא בן חיים שעשה פלאים אשתקד. שעריים יבואו להסתגר ולשחק על מתפרצות, למרות שסגל השחקנים שיש להם לא מתאים לשיטה הזאת... ההימור שלי: כפר שלם ינצחו ללא קושי.

גיא: עוד מועמדת בכירה לעלייה היא כפר שלם עם איתן שבאמת הופך עולם העונה למען הצלחת המועדון ויחד עם עומר פרץ, רוצים לעלות ליגה. אומנם נעשו שם טעויות רבות במהלך, הדרך אבל אני רואה שמתקנים שם הכל והכפר בבית פייבוריטית מול כל יריב בליגה. שעריים ממוקמת בתחתית ולשם כך הביאה את שלומי שלמה שיוציא אותה משם ויחד עם שינויים מתבקשים במצבת השחקנים, אני משוכנע שזה גם יקרה אם תהיה מעט סבלנות. ההימור שלי: אני הולך על חצי הפתעה - תיקו.

 

עירוני קרית גת - הכח ר"ג

אוהד: בדיחה ושמה קרית גת מחליפה מאמן כאילו שזה מה שיעזור להם... הנהלת הקבוצה עדיין חושבים שאם החליפו מאמן עכשיו הקבוצה תנצח? זה אמיתי??? הכח ר"ג קבוצה של צעירים ולפי מה שראיתי שבוע שעבר נגד יבנה, הם חסרי ניסיון מול קבוצה שמשחקת חזק ומול קרית גת הם יכולים להיות מופתעים. קרית גת דווקא מול הצעירים חסרי הניסיון של הכח יכולים להפתיע, אבל הפתעה כמובן זה פחות מ-3 שערים... ההימור שלי: הכח ינצחו בקלות השאלה בכמה.. דוד מרטן שבוע שעבר גער בשחקניו ולדעתי גער בהם כל השבוע ככה שלהפתיע אותם שבוע שני רצוף, המאמן המצוין כבר לא ייתן. 

גיא: ברור לי שהכח פייבוריטית בגדול ושכל תוצאה מלבד ניצחון שלה תהיה הפתעה ענקית וזה אמור לקרות. מזהיר אותם מלזלזל, כי קריית גת הראתה שיפור גדול בשבועות האחרונים. ההימור שלי: הכח בעונה ענקית תנצח אבל בשיניים. ואל לה לזלזל בקריית גת.

 

דוד מרטן געא בשחקניו לאחר התוצאה בשבוע שעבר. האם זה יעזור מול קריית גת? (דדי ברק)

 

הפועל אזור - מכבי הרצליה

אוהד: בשבוע שעבר אזור הובילו 2-0 מול אור יהודה החזקה ואיבדו את הניצחון. מצד אחד לצאת בתיקו רב שערים, זה מראה שאזור מסוגלת להפתיע כל קבוצה בליגה, מצד שני אין להם אופי לשמור על יתרון של שני שערים... זה כבר לוזריות. מנגד הרצליה עצרו את האדומים אשדוד ויובל נעים וזה מראה את כוחם של הרצליה. המשחק הוא משחק תחתית קשה וחזק ולדעתי יסתיים ללא הכרעה. שתי קבוצות עם הגנה חזקה וההתקפה לוקה בחסר. אזור צריכים לעבוד על האופי המנטלי ואיך לא לאבד יתרון בין שני שערים, אבל בשביל זה יש להם את שמשון ספרדי שמבין הרבה בקטע מנטלי מהבית. אני בטוח שיתגברו על העניין המנטלי אבל ביכולת הם לא יצלחו מול הרצליה למרות יתרון הביתיות. ההימור שלי: תיקו.

גיא: גילוי נאות כמתבקש, הייתי בתחילת עונה חלק מהפועל אזור ועזרתי ליוסי חכים בהרכבת הקבוצה. לפי דעתי נבנה שם סגל שחקנים טוב ויחד עם 3 חיזוקים שנעשו בדמות אסמארה, ספיר וקובי כהן הותיק והטוב, אזור משחקת כדורגל מצוין ובטח שבבית אזור יכולה לנצח כל יריב. הרצליה של לפני חודש הייתה בוודאות משאירה את הנקודות באזור, אך בחודש האחרון ראיתי אותם והקבוצה התחזקה והשתפרה משמעותית ופה מילה טובה לשלומי קניאס שעושה עבודת קודש למועדון, אך הרצליה תשאיר באזור את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

אוהד רון מארח את גיא וייס: תחזית ליגה א׳ דרום מחזור 14

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (המוכתר משעריים 02-01-2020, 12:10)
    אוהד התה זבל אורגני מרמורקי ישמעלי,בדווי מסריח.עלק הולך עם הלב,יפו יקרעו את הסמרטוטים משכונת לועסי העשבים
  2. עירוני מפרקת את נורדיה (תרשמו 02-01-2020, 12:18)
    3 קל
  3. אוהד רון מספר אחד לכל המבולבלים למיניהם שהוא בלול (שימי 02-01-2020, 16:51)
    אורן תמשיך לכתוב מה שאתה יודע ומה שאתה רואה אל תאמין לשקרים של המטומטמים האלו אלה ממרמורק
  4. אוהד רון הגאון (אדום אשדודי 02-01-2020, 17:34)
    אתה עד כדי כך הזוי בתחזית שלך אשדוד עדיין לא הפסידה ההגנה הכי טובה בליגה היא צפויה להתפוצץ במשחק מחר
  5. המוכתר שמבין ויודע (שימי 02-01-2020, 18:43)
    אתה לפעמים סתם הזוי חיים חלומות אורן מספר אחד לא יעזור לכם כלום טוב שבו באלול לחול עד אני נשאל אותכם
  6. מעניין שם מוכתר לא אומר מה קוראים לו השם האמיתי לא סתם צבוע ז** של בנאדם (דוידזאדה 02-01-2020, 18:45)
    שלומי ואבא פינוקיו לא יכול לראות אותכם לא משנה אם בא לכם את רז מזרחי או סוס מת רק כסף מחפש עכשיו שהו
  7. אהבת חיי (אבי ניצני ניו יורק 02-01-2020, 18:57)
    יאלה הכח קצת ריכוז ונחישות וחייבים לחזור למסלול הניצחונות חייבים לברוח מהליגה הזאת הכח זה שם של עבר הווה ועתיד בעזרת השם תצליחו מחר
  8. האדומים יפסידו לפני שבועיים (שובלי 02-01-2020, 19:36)
    ומחר יקבלו גם הפסד אם יובל נעים עם הבטן השמנה זה שלקח הרבה כסף 40000 יורו על מה ולמה
  9. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 03-01-2020, 00:48)
    Happy New Year,hakoach! Happy New Year to the whole fence. Good luck at the game!!!
  10. מרמורק (מדהלה 03-01-2020, 05:21)
    לפני שהזמר הגיע היינו מקום ראשון
  11. מרטן- תעלה עם סספורטס (הסגול 03-01-2020, 07:40)
    תעשה סדרת חינוך ליונתן,תן לליאל לעלות בהרכב או שתעלה עם שניהם.צריך לגמור את המשחק בהתחלה,אחרת נרדוף
  12. לסוכן של שלומי שלמה (שערים 03-01-2020, 15:08)
    חחחח.... מאמן קטן ואיש עוד יותר קטן , מאמן ללא עמוד שדרה עוד אחד שיתומרן, מגיע לו לשבת בבית .