בדרום כל קבוצות הצמרת מנצחות, בצפון 'רובי' מאבדת נקודות יקרות

המחזור ה-14 נערך היום בליגה א' דרום וצפון, כשבדרום כל שש הקבוצות הראשונות בליגה משיגות ניצחון ושמרו על מרחקים סבירים ביניהן, מכבי יבנה ויוסי זוזוט עדיין מתחת לקו האדום ואזור כבר מתחילה לחלום על הישארות. בצפון, רובי שפירא עם עוד הפסד מביך, כאוכב מביסה את אסי ואיכסל מנצחת את באקה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם

  • על ידי: מערכת גולר
  • 03-01-2020
  • 16:15

המחזור ה-14 של ליגות א' נערך היום (שישי) ונפתח עם ליגה א' דרום במשחק של הכח רמת גן מול קריית גת במפגש קצוות שמראש היה כתוב עליו התוצאה, אבל קריית גת דווקא הצליחה לסחוט את הלימון כמעט עד הסוף כאשר במצב של 1:1 עד הדקה ה-70, אבל אז הגיע יריב קלמרו שכבש צמד נהדר והשאיר את הכח במקום הראשון בליגה.

 

תומר אוחנה, כובש שער השוויון לקריית גת יורד מתוסכל בסיום

 

מי שקיוותה יותר מכל למעידה סנסציונית של הכח היא כפר שלם, שמצידה גם עשתה את העבודה שלה עם 0:1 על מכבי שעריים. גם כאן, הקבוצה הפחות טובה הצליחה לסחוב את יריבתה עד הדקה ה-60 ואז אוהד קדוסי היה האיש שעשה את ההבדל וגם קבע את תוצאת המשחק למרות משחק לא טוב של כפר שלם.

 

מי אם לא הוא? שער של אוהד קדוסי מנצח לכפר שלם את המשחק (דדי ברק)

 

ירמיהו חולון הגיעה ממרומי המקום השלישי לאור יהודה, אחד המגרשים הקשים בליגה מול קבוצה נהדרת - והצליחה לחזור גם היא עם שלוש נקודות יקרות ושוב כשהיא לו סופגת. שער אחד של דוד יצחק שנגח את שער הניצחון העניק יופי של ניצחון לירמיהו שממשיכה להפתיע את כל הליגה! אור יהודה מתרחקת מהפלייאוף העליון.

 

שלומי שלמה עדיין מחפש ניצחון ראשון עם שעריים (דדי ברק)

 

לאחר שהפסידה במהלך השבוע בקרב הצמרת מול כפר שלם, הגיעה הפועל מרמורק למשחק קצת יותר "נוח", הפעם בבית מול קביליו יפו - והאדומים מרחובות עשו את העבודה עם 0:2 קליל משערים של עידו אקסברד ואושר טפירו. מרמורק לא מוותרת על חלום העלייה, יפו תמשיך לשאוף להגיע לפלייאוף.

 

שחקני מרמורק חוגגים ניצחון ראשון בעידן דומב (יוסי סוריק)

 

ליאור זדה פתח בצורה נהדרת את הקדנציה שלו בבית"ר נורדיה כאשר הביס עם קבוצתו 0:5 את עירוני אשדוד האומללה, שבוע לפני הדרבי הגדול של אשדוד מול הפועל. עידו שרון, יוסי אסייג, אבי יוסף וצמד של ליאור עדיקה עשו את ההבדל עבור הקבוצה מירושלים שמקווה ליצור המשכיות ואולי להפסיק לסבול מתנודות גדולות ביכולת.

 

היריבה של עירוני בשבוע הבא, אדומים אשדוד, הצליחו גם הם לנצח את המשחק שלהם כאשר הביסו ללא מענה את שמשון כפר קאסם שרק לפני מספר ימים הביסה את נורדיה בביתה. אשדוד ניצחה 0:3 חלק משערים של לישי ביטון וצמד של משה בן לולו.

 

אדיר חליפה מעניק ניצחון חשוב לאזור במשחק התחתית מול הרצליה (מני בן ארי)

 

הפועל אזור ממשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית הבוערת, כאשר היום הצליחה להשיג ניצחון סופר קריטי בדמות 0:1 משער של אדיר חליפה בפנדל בדקה ה-33, דווקא מול מכבי הרצליה המתדרדרת, הקבוצה שחשבה שתתמודד על העלייה ומוצאת את עצמה עמוק בתחתית הליגה.

 

שחקני אזור חוגגים ניצחון יקר (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה ויוסי זוזוט קיוו להשיג את הניצחון הראשון בקדנציה המחודשת שלו על הקווים כשפגשו את בקעת הירדן למשחק קשה. למרות השאיפות הגדולות של יבנה, שרוצה כבר לברוח מהקו האדום, היא לא הצליחה גם הפעם להשכיל לנצח. שחר בלילטי כבש את שער היתרון עבור בקעת הירדן אך שער עצמי של שחף הלמן קבע את תוצאת המשחק - רק 1:1 ליבנה שתמשיך כנראה במאבקי התחתית עד תום העונה.

 

בצפון, הפועל הרצליה ועירוני טבריה נפגשו לקרב תחתית קשה, כאשר האדומים מהשרון הצליחו לנצח בסופו של דבר 1:2 ולחלוף על פני הקבוצה מהכנרת בטבלה. עידו וייר ודודי הילל כבשו שני שערים תוך דקה לזכות הרצליה (54 ו-55), אביאל גבאי הצליח רק לצמק רבע שעה לסיום עבור האורחת האומללה, שחייבת להתחיל לייצר נקודות.

 

במשחק הכי טוב שקיבלנו היום בליגה א' צפון סיימו מגדל העמק וטמרה בתיקו 2-2 מרתק. לירון אלימלך הנפלא ממשיך בכושר האדיר שלו כשכבש את השער הראשון לזכות טמרה, אהוד מערבי ואופק מלול הפכו עבור מגדל העמק, אך טמרה לא ויתרה ועשר דקות לסיום שמעון הרוש הצליח לאזן את התוצאה ולקבוע חלוקת נקודות.

 

מ.ס טירה הפכה רשמית למועמדת לעלייה לאחר שהצליחה לנצח במשחק מול הפועל כפר כנא החזקה תוך שהיא מראה הרבה אופי ויכולת התמודדות עם לחצים של צמרת, מה שאי אפשר להגיד על יריבתה החלשה שרושמת הפסד נוסף. מתנאל טדסה ולואיס זומה העניקו לטירה 0:2 חלק ומקום שלישי בביטחון.

 

בשקט בשקט הפועל איכסל ותימור אביטן שלא מפסיק לכבוש, מפלסים לעצמם את הדרך חזרה לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד בגלות. הפעם החלוץ היה היחיד שעלה על לוח התוצאות בדקה ה-18 במשחק מול באקה אל גרבייה וזה הספיק בשביל שלוש נקודות סופר יקרות בקרבות הצמרת.

 

הפועל כאוכב ממשיכה להיות צמודה ולנשוף בעורפה של איכסל כאשר סיפקה תצוגה נהדרת עם לא פחות מ-0:4 אדיר על אסי גלבוע האומללה מצמד של עבד מורג'אן ושערים של אחמד דיאבל ו-ואיל חרבאוי. יופי של ניצחון של כאוכב, עצוב לראות מה נהיה מהמועדון שרק לא מזמן היה מרחק של צעד אחד מהלאומית. אוי אסי גלבוע.

 

כאוכב ממשיכה לנשוף בעורפה של איכסל לאחר ניצחון ענק מול אסי (חגאג רחאל)

 

רובי שפירא חיפה ללא ספק זוכה בתואר הקבוצה הלא יציבה של ליגה א' כאשר היום היא נתנה לצמרת לברוח לה, מבלי לגרוע לרגע מהניצחון האדיר של צור שלום, שהראתה שהיא לא פראיירית בכלל וגברה 1:2 על שפירא בחוץ משערים של בר שמש ודני אסולין. אבו גנב כבש את השוויון בפנדל על סף הירידה להפסקה, אבל זה לא הספיק כאמור לרובי.

כפר שלם מנצחת למרות יכולת לא טובה (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה קופל חחחח (אמיר 03-01-2020, 16:22)
    קוקי שוב הפסידו. חשבו לקבל טכני על דבוריה. בחיים לא תעלו יא קבוצה מזויפת
  2. Hakoach (Chakimi eli.n.y 03-01-2020, 16:24)
    Kol hakavod,hakoach. You made my weekend. Shabbat shalom!!
  3. בשביל לנצח את שעריים לא צריך יכולת הכלל (כל הכבוד 03-01-2020, 16:32)
    זו שעריים הקבוצה החלשה בליגה אחרי קרית גת מי שבנה זה שהרס מי שהתנפל על הקבוצה זה שקיפל את הציוד בדרך לליגה ב שני אנשים שנימצאים בהנהלת שעריים גמרו אותה בדרך להיות הפועל ירושלים 2
  4. יש לנו קהל בן של זונה (עירוני אשדוד 03-01-2020, 17:04)
    במייחד אושרי גובר והחברים שלא הזבלים שמקללים שחקנים ומאמן אתם זבלים וצבועים גובר יצבוע לא שחחת ללקק לשובל אחרי המישחק אתה זונה של עירוני
  5. יפו (יפו 03-01-2020, 17:32)
    שחקנים ןמאמן ליגה ג
  6. ברוך (איציק 03-01-2020, 17:49)
    ברוך תהיה על מה שאתה רק שחרר אותנו מאחיזתך השחקנים כבר לא רוצים אותך כולם רוצים לעזוב
  7. כל הכבוד להכח עמידר!! (הסגול 03-01-2020, 18:15)
    למרות שכולם אמרו שזה משחק קל ,גל האוהדים חששו ובצדק.החבר'ה הראו אופי וכאשר מרטן משנה מערך מנצחים.
  8. הבעיה זה האוהדי מקלדת שמלכלכים כל הזמן יש להם תלונות (ל4 03-01-2020, 18:20)
  9. שימשיך לחפש (הכל בלוף 03-01-2020, 19:29)
    המאמן של שעריים יכול להמשיך לחפש ניצחון גם במשחק אימון בין השחקנים של שעריים המשחק יגמר 0.0.
  10. בכיר (אשדוד 04-01-2020, 11:20)
    תומר בן חיים עוזב יחד עם גל אנגלשטיין נקווה לטוב.
  11. שעריים מנצחים את מרמורק (שעריים 04-01-2020, 12:17)
    שעריים מנצחים את מרמורק ויוצאים לדרך חדשה של ניצחונות אמן כי ליגה א בלי שעריים היא לא ליגה
  12. מגיב 10 (עירוני 04-01-2020, 12:27)
    אתה ‏ ‏סמרטוט לא אוהד תומר מיספר 1 יחמור לא מבין כדורגל ‏הפסד רק של מאמן לא מגיב בזמן חוסר ‏ניסיון מגיב 3 אפס חחחח
  13. המשחק נהפך למקורבים (הבורר 04-01-2020, 13:58)
    זה קרה היום במשחק של יפו והמבין יבין
  14. ‏עומרי כוהן (אשדוד 04-01-2020, 16:56)
    היה במישחק ‏חלש מאוד
  15. מישחק חלש (עירוני 04-01-2020, 16:59)
    בדרבי מקבלים 3 לפחות פדיחה לצאת ‏עדיף לא להגיע יהיה תבוסה השפלה מאמן חסר ניסיון אנחנו נשלם טוב טוב