המועדון האדום מציין 18 שנה לזכרו של רובי שפירא ז"ל

רובי שפירא חיפה ומכבי צור שלום נפגשו במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון, בר שמש העלה את צור שלום ליתרון, אדם אבו גנב השווה לרובי, אך דני אסולין קבע את תוצאת המשחק וקבוצתו של עודד קוטר רשמה הפסד מאכזב. החלק המרגש של המשחק נרשם דווקא בפתיחה, בו נערך טקס מרגש לציון 18 שנים לזכרו של רובי שפירא ז"ל, בו אשתו רחל נאמה נאום מרגש. כעת הפנים קדימה לדבוריה ביום שלישי

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-01-2020
  • 11:08

רובי שפירא חיפה ומכבי צור שלום נפגשו למפגש מסקרן במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' צפון. קבוצתו של עודד קוטר הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-4 בטבלה עם 25 נקודות, אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ואחרי שבעה מחזורים ללא הפסד. מנגד קבוצתו של קובי דנינו מגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-10 עם 14 נקודות, והיא מגיעה אחרי תיקו במחזור הקודם עם קריית אתא. 

 

המשחק נפתח בקצב טוב וכבר מתחילת המחצית הראשונה הקבוצות ניסו לייצר מצבי הבקעה כשברובה שלטה צור שלום. בדקה ה-40 בר שמש העלה את קבוצתו ליתרון, אך חמש דקות לאחר מכן אדם אבו גנב השווה עבור רובי שפירא ושלח את הקבוצות להפסקת המחצית בתיקו 1-1. 

בדקה ה-74 דני אסולין הגדיל את היתרון עבור צור שלום וקבע את תוצאת המשחק.

 

הגברת רחל שפירא נושאת נאום בטקס לציון 18 שנה למותו של בעלה רובי שפריא (צילום: באדיבות דוברות עיר הפועלים)

 

החלק המרגש במשחק נרשם דווקא בפתיחה, כאשר המועדון האדום ערך טקס לציון 18 שנה למותו של רובי שפירא ז"ל, ואשתו רחל שפירא נשאה נאום מרגש על דרכה של העמותה ונתנה דרייב לכולם. זהו הפסד מאכזב עבור קבוצתו של עודד קוטר, שהגיעה למשחק אחרי שבעה מחזורים ללא הפסד, וכעת הפנים קדימה למשחק ההשלמה עם דבוריה שייערך ביום שלישי. 

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי סיכם את המשחק: ״פתחנו את המשחק בטקס לזכרו של רובי שפירא ז"ל, לציון 18 שנים לפטירתו. הגברת רחל שפירא נשאה נאום מרגש וחיזקה את הפעילות של העמותה. מבחינה מקצועית, הפסד 2:1 לצור שלום. נכנסנו למשחק לא טוב וספגנו גול מטעות של סגירה לא נכונה. גול משווה שכבש אדם אבו ג'נב שאולי ייזכר כגול העונה, אך הגול לא מעודד כי המשך המשחק היה ההמשך של הפתיחה. לא הגענו למשחק לאחר הפגרה. אנו רוצים להודות לכמות האוהדים שחזרה ליציעים ותמכה בקבוצה. יש לציין כי במשחק לא שיחקו 4 שחקני הרכב. ניפגש ביום ג' בדבוריה".

שחקני הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: באדיבות דוברות עיר הפועלים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. text (text 04-01-2020, 12:34)
    text
  2. אוהד (אוהד 04-01-2020, 18:25)
    רובי שבירא הביתה אכסאל עולה ליגה
  3. מיקי הפסדת כי הראש שלך היה במשחק בדבוריה ו.. (עזריאל 04-01-2020, 18:37)
    ואנחנו ביכולת גרוע בזמן האחרון יש לך פרות קדושות שאתה לא מזיז מההרכב ולא מוציא הקבוצה שלנו חלשה מאד צריך לשנות סגנון משחק ,5,3,2 הקישור הכי חלש בליגה !!! נקודה . שלומי חלש מאד לא יכול לנהל משחק מישל זה לא זה שחקן חלש שמעבד המון כדורים אוסמה נשאר רק השם ....לא מגיע למשחקים מאבד כל כדור מכדרר עד שמאבד את הכדור בקיצור .....חייב רענון ובלי פרות קדושות בהרכב מי שטוב שישחק !!!