הפועל "אדומים" אשדוד מנצחת 0-3 את שמשון כפר קאסם

קבוצתו של יובל נעים רושמת ניצחון ראשון בליגה מאז הגעתו. לישי ביטון העלה את קבוצתו ליתרון במחצית הראשונה, ומשה בן לולו כבש צמד במחצית השנייה וקבע את תוצאת המשחק. כעת הפנים קדימה לדרבי האשדודי שייערך במחזור הבא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-01-2020
  • 10:53

הפועל "אדומים" אשדוד אירחה את שמשון כפר קאסם למפגש במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום. קבוצתו של יובל נעים הגיעה למשחק כשהיא תופסת את המקום ה-5 בטבלה עם 23 נקודות, אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות ועם רצון גדול לרשום ניצחון שיתן דרייב חיובי לקראת הדרבי שיערך בשבוע הבא. מנגד שמשון כפר קאסם, נמצאת במקום ה-6 בטבלה עם 21 נקודות, מגיעה למשחק במומנטום טוב של שלושה ניצחונות רצופים.

 

שחקני אשדוד חוגגים את השער הראשון במשחק (אוריאן נגאוקר)

 

המשחק נפתח בקצב טוב ובצורה מאוזנת מצד שתי הקבוצות, כך שבחלק הראשון של המחצית כפר קאסם עמדה יפה מול המארחת ואף הצליחה לסכן את השער של גיא סלם, שרשם הצלות מרשימות. בדקה ה-30, קפטן האדומים לישי ביטון כבש שער והעלה את קבוצתו ליתרון של 0-1. לאחר השער הראשון השליטה הייתה בצד של האדומים והיתרון נשמר עד לסיום המחצית הראשונה. 

 

במחצית השנייה הסיפור היה אחר לגמרי, מכיוון שהמשחק היה בשליטה מלאה של האדומים מאשדוד. משה בן לולו הגדיל את היתרון בדקה ה-54 למשחק, וקבוצתו המשיכה לשלוט ולייצר מצבים עד לסיום כשהחלוץ המצוין השלים צמד בדקה-90 וקבע את תוצאת המשחק.

 

שחקני הקבוצה בסיום המשחק חוגגים ניצחון חשוב להמשך הדרך (אוריאן נגאוקר)

 

יובל נעים רושם ניצחון ראשון על הקווים של אשדוד בליגה, וזהו ניצחון חשוב עבור האדומים שיגיעו במומנטום חיובי לדרבי האשדודי שייערך במחזור הבא, וינעל את דרכה של הקבוצה בסיבוב הראשון. 

האדומים אשדוד חוגגים ניצחון גדול (אוריאן נגאוקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לירן מה קורה ‏נותנת להם במה יותר מדי (אשדודי 05-01-2020, 11:36)
    ‏כתבת מצוינת ‏רק לא מתאים לך להצמד ‏לשלוחים
  2. שלוחים ?משחק אחד לא טוב הרגתם את השוער האהוב שלכם , עכשיו התהפכתם (ל1 הסרדין 05-01-2020, 12:16)
    ועוד אתם קוראים לנו שלוחים ??? חחח אתם הקהל הכי לא נאמן שיש והשחקנים יודעים את זה
  3. אתם שרמותות באדום (ליאור עקוקה 05-01-2020, 15:46)
    אנחנו ננצח בדרבי ואתם תכנסו למחילות זונות אתם
  4. ירוקה יא אפס שב בשקט ימוצץ סרגים (מלאך המוות 05-01-2020, 20:21)
    אתה אפס כמו אבא שלך יחתיכת כלומניק