נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום

המחזור ה-14 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו כל הצמרת ניצחה ולמעשה לא חל שום שינוי בצמרת, בתחתית הורע מצבן של מכבי הרצליה ומכבי שעריים לאחר עוד הפסד שאם לא יפסקו ההפסדים הן יסיימו את העונה בליגה ב'. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-01-2020
  • 14:22

שוער:עידו לוי (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה היה במיטבו מול בקעת הירדן, הציל את קבוצתו מספיגת שערים והראה הרבה ביטחון במשחק ההגנה. עידו שוער מהטובים בליגה והוא ישאיר את הקבוצה בליגה.

 

עידו לוי, ישאיר את יבנה בליגה? (גיא צמח)

 

הגנה:

סתיו ישראל (אדומים אשדוד)

מגנה הימני של האדומים, חזר מפציעה לאחרונה אבל הוכיח שהוא בריא לחלוטין ועוזר הרבה לקבוצתו. משחק על כל קו ימין, עשה הגנה נהדר, סגר את הכנפיים של כפר קאסם, היה מעורב בכל התקפה מסודרת של קבוצתו והיה מעורב מאד בכל מה שקורה בצד הימני של אשדוד.

 

דוד יצחק (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

בלמה הצעיר והמוכשר של חולון היה נהדר מול אור יהודה. שמר חזק בהגנה, לא אפשר ליריבה להגיע למצבי הבקעה וקינח עם שער שהביא שלוש נקודות לחבריו. 

 

גל ספיר (הפועל אזור)

גל משחק כמו "גוליבר" במדינת הגמדים, הוא כל כך גדול על ליגה א' שזה לא להאמין. שחקן חכם, מנוסה, שמכוון את חבריו על המגרש, הוא הרבה יותר מעוד שחקן בשביל אזור והוא הסיבה שאזור תישאר בליגה. 

 

אסף לוי (הפועל מרמורק)

בלמה המצוין של הפועל מרמורק הוא התחנה ההאחרונה של קבוצתו. מנהל את משחק קבוצתו נהדר מהקו האחורי ומול יפו דאג שלא יגיעו למצב של שער. אסף שחקן חכם, עם ניסיון שעוזר לכל הקבוצה לנצח.

 

אסף לוי בלם חכם שהוביל את מרמורק לניצחון חשוב רגע לפני הדרבי (יוסי סוריק)

 

קישור:

עמית שפירא (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה היה מהבולטים בניצחון הגדול על אשדוד, חילץ כדורים רבים, ניהל את משחק קבוצתו, ייצר מצבים מסוכנים לחבריו ובישל שני שערים. 

 

ירין דגאני (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

קשרה של חולון מוכיח למן פתיחת העונה שהוא הכח של חולון במרכז השדה. משחק אגרסיבי, חזק ויחד עם זאת בחוכמה רבה, מנהל את המשחק של קבוצתו מהקישור. 

 

יריב קלמרו (הכח ר"ג)

קשרה של הכח ר"ג היה מצוין מול קרית גת. ייצר מצבים מסוכנים. יריב שחקן טכני מאד, סיכן את שער היריבה וכבונוס כבש צמד שהביאו ניצחון לקבוצתו ושמירה על המקום הראשון. 

 

התקפה:

משה בן לולו (אדומים אשדוד)

חלוצה של האדומים היה מצוין מול כפר קאסם, סיכן והטריד את הגנת היריבה, כבש צמד שערים שהביאו ניצחון חשוב ויוקרתי לקבוצתו ויחד איתו יש לציין את עידן שריקי שהיה מצוין והוא הסיבה שמשה כבש צמד.

 

שחר בליליטי (הפועל בקעת הירדן)

חלוצה של בקעת הירדן היה במיטבו מול יבנה, הטריד רבות את היריבה, הגיע למצבים מסוכנים וכבש שער שכמעט הביא ניצחון לקבוצתו. שחר שחקן מוכשר עם שליטה נהדרת בכדור.

 

אוהד קדוסי (הפועל כפר שלם)

הפועל כפר שלם לא הייתה במשחק טוב מול מכבי שעריים, כך גם חלוצה - אוהד קדוסי, אך הוא זה שהיה שם (כמו ברוב המשחקים) להכניס את הכדור לרשת ולהעניק לקבוצתו ניצחון חשוב להמשך המאבק על העלייה. אין ספק שמדובר באחד החלוצים הטובים בליגה, אם לא הטובים שבהם שכובש את שערו ה-12 העונה.

 

אוהד קדוסי - אחד החלוצים הטובים בליגה (דדי ברק)

 

חילוף מצטיין: ליאור עדיקא (נורדיה ירושלים)

חלוצה של נורדיה נכנס בסביבות הדקה ה-70 למשחק מול אשדוד, כבש צמד והיה מעורב בהרבה התקפות מסוכנות לקבוצתו. הספק נהדר לחלוץ ב-20 דקות.

 

ויקטור גניש - מאמן המחזור של ליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

נכון שיובל נעים וליאור זדה עשו ניצחונות מרשימים עם קבוצותיהם בבית, אבל די מצופה מהם להשיג ניצחון בבית, אבל מי יעצור את ויקטור גניש ושחקניו מחולון? עשו ניצחון ענק באור יהודה נגד אחת הקבוצות הקשות לנצח אותן, בטח כשמדובר במשחק בית של אור יהודה עם הקהל התומך שלהם. שאפו לויקטור גניש ולכל הצוות שלו.

נבחרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. כתבה לא לעניין (יוסי ב 07-01-2020, 19:36)
    אחרי ה 5 שנתנו לעירוני כל נורדיה צריכים להיות כוכבי המחזור
  2. Fins comment (Chakimi eli.n.y 08-01-2020, 01:01)
    Number one I guess you getting so blinded by your love to your team you forgetting that the best week team come from all around players from the whole other team despite your team!!! Learn to be more objective!!
  3. אזור (אזורי 08-01-2020, 02:17)
    מתעלמים מאזור וזה בסדר מי שרואה את אזור זה קבוצה אחרת לגמרי עים מאמן רעב וכשרוני כל הכבוד
  4. יא אמריקאי (יוסי נחמני 09-01-2020, 04:45)
    תכתוב בעברית דפוק